Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wędkarskie sklepy internetowe - opinie, uwagi, (nie) polecenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
472 odpowiedzi w tym temacie

#361 OFFLINE   dante

dante

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 502 postów
  • LokalizacjaEłk

Napisano 03 marzec 2023 - 19:56

Nie wiem czy było wcześniej, ja zauważyłem dzisiaj, że w centrumwedkarskie.pl mają w ofercie wędki Evergreen oraz Yamaga.
  • malinabar i Dano. lubią to

#362 OFFLINE   DumFish

DumFish

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 335 postów

Napisano 18 czerwiec 2023 - 16:26

Jakie macie opinie na temat sklepu fishingstore?
Reklamowaliscie cos u nich?
U mnie kontakt z nimi to jest jakaś porazka.
Na wiadomość e-mail nie odpisują, kontakt telefoniczny średni, telefon odbierają jak by za kare, osoba po drugiej stronie jakaś nieprzyjemna.
Zero zaangażowania w sprawę.

#363 OFFLINE   Rampampam

Rampampam

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 211 postów
  • LokalizacjaGdzieś tam...

Napisano 18 czerwiec 2023 - 17:11

Jakie macie opinie na temat sklepu fishingstore?
Reklamowaliscie cos u nich?
U mnie kontakt z nimi to jest jakaś porazka.
Na wiadomość e-mail nie odpisują, kontakt telefoniczny średni, telefon odbierają jak by za kare, osoba po drugiej stronie jakaś nieprzyjemna.
Zero zaangażowania w sprawę.


Dziwne...

Reklamowałem u nich stelkę fk

Nie było najmiejszego problemu

Z racji tego, że nie mieli na stanie drugiego egzemplarza odesłali kasę jeszcze tego samego dnia jak odebrali odemnie przesyłkę

#364 OFFLINE   Dano.

Dano.

    Wyprawy wędkarskie do Laponii

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 2351 postów
  • LokalizacjaBaza wędkarska w Laponii
  • Imię:Daniel

Napisano 18 czerwiec 2023 - 18:07

Też słowa złego nie powiem - zawsze kontakt na zajebistym poziomie
 



#365 OFFLINE   Dano.

Dano.

    Wyprawy wędkarskie do Laponii

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 2351 postów
  • LokalizacjaBaza wędkarska w Laponii
  • Imię:Daniel

Napisano 18 czerwiec 2023 - 18:09

Nie wiem czy było wcześniej, ja zauważyłem dzisiaj, że w centrumwedkarskie.pl mają w ofercie wędki Evergreen oraz Yamaga.

A jak się przyjrzysz Hearty Rise to dostrzeżesz masę zbieżności z Evergreen. Zaskakująco duża masę :D
 


Użytkownik Dano. edytował ten post 18 czerwiec 2023 - 18:26

  • mario i LukaStCroix lubią to

#366 OFFLINE   DumFish

DumFish

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 335 postów

Napisano 18 czerwiec 2023 - 19:02

Dziwne...

Reklamowałem u nich stelkę fk

Nie było najmiejszego problemu

Z racji tego, że nie mieli na stanie drugiego egzemplarza odesłali kasę jeszcze tego samego dnia jak odebrali odemnie przesyłkę

 

Może trafiłem na gorszy dzień, nie wiem nie będę tłumaczył sprzedającego, ale na pewno szerzej opisze sprawę jak zakończy się sprawa.



#367 OFFLINE   krzychun

krzychun

    Giełda rulez

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2196 postów
  • LokalizacjaWieluń
  • Imię:Krzysiek

Napisano 24 lipiec 2023 - 15:06

Możecie polecić jakieś lepiej zaopatrzone sklepy stacjonarne w Łodzi i Wrocławiu?

#368 OFFLINE   gulf

gulf

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2700 postów
  • LokalizacjaRoztocze
  • Imię:Mateusz

Napisano 09 wrzesień 2023 - 21:41

Może ktoś podpowie gdzie można kupić Rapala X-rap Saltwater Subwalk 7 i 9cm?



Załączony plik  5eb3i76g3l56r97m24a8uteq58_57d4f1ea.png   145,6 KB   38 Ilość pobrań

#369 OFFLINE   LukaBrazi

LukaBrazi

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 81 postów
  • LokalizacjaMare Nostrum

Napisano 09 wrzesień 2023 - 21:51

Może ktoś podpowie gdzie można kupić Rapala X-rap Saltwater Subwalk 7 i 9cm?



attachicon.gif 5eb3i76g3l56r97m24a8uteq58_57d4f1ea.png

Zwykle zamawiam morskie zabawki w Grecji (największy wybór) albo Chorwacji (tanio). Z tego, co widzę, twoją Rapalę mają w tsourosmarine.gr.


  • gulf lubi to

#370 OFFLINE   malinabar

malinabar

    Zaawansowany

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPip
  • 2339 postów
  • Lokalizacjapłd.-zach.
  • Imię:Bartek

Napisano 10 wrzesień 2023 - 21:42

Możecie polecić jakieś lepiej zaopatrzone sklepy stacjonarne w Łodzi i Wrocławiu?

Wrocław to zdecydowanie Krokodyl https://www.google.c...chrome&ie=UTF-8



#371 OFFLINE   Tom Rob

Tom Rob

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 540 postów
  • LokalizacjaDąbrowa Górnicza
  • Imię:Robert

Napisano 09 październik 2023 - 15:23

Polecam Pleciona.pl Złamałem swój ulubiony kijek i na szybko potrzebowałem zastępstwa na zawody. Sklep "stanal na wysokosci" szybka wysyłka i konkretny rabat. 

Ps. Dzięki kijkowi zawody wygrane.



#372 OFFLINE   Tiur

Tiur

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 192 postów
  • LokalizacjaŻywiec
  • Imię:Kamil

Napisano 09 październik 2023 - 16:06

Ja mam mieszane uczucia do pleciony po ostatniej przygodzie z reklamacją. Spodniobuty scierra zaczęły odrobinę cieknąć. Telefonicznie dowiedziałem się, że z powodu pełni sezonu i braku ludzi termin może wydłużyć się do 4-6 tygodni ale może być szybciej. Poza tym, że prawo mówi innaczej ale i tak na ryby się nie wybierałem wysłałem zgłoszenie mailem. Po 3 dniach kurier odbiera spodnie. Było to po 20 sierpnia. Po 3 tygodniach zadzwoniłem z zapytaniem jak wygląda sprawa ze spiochami. Dostałem odpowiedź, że będą się kontaktować z serwisem i jak się nie odezwą, żebym się przypomniał za tydzień. Po tygodniu wysłałem maila, na którego nie było odpowiedzi. Następny dzień dzwonię i dostaję informację, że serwis się nie odzywa. Proszę u numer na serwis, że sam zadzwonię. Pan odpowiada, że nie może udzielić informacji bo rodo i inna głupoty, ale że w sieci znajdę bez problemu. Strona scierry na Polskę nie istnieje a na fb też echo i musiałem się trochę naklikać. Dopiero przez jakąś zagraniczną stronę znalazłem kontakt do Polskiego przedstawiciela. W końcu dodzwoniłem się na infolinię reklamacyjną, tam po przedstawieniu sprawy Pani powiedziała, że jeśli oni do 2 tygodni nie dają odpowiedzi do sklepu to ten wie co ma robić. Oddzwaniam na sklep i gadka o spychologii przez serwis ale po pytaniu do kierownika zgadzają się na zwrot pieniędzy bo tego modelu już nie ma. Pieniądze miałem dostać do 2-3 dni. Po tygodniu dzwonię i pytam czy jest jakiś problem ze zwrotem i znowu dostaję informację, że miał wyjść przelew ale nie wiadomo dlaczego nie wyszedł. Po 3 dniach mam pieniądze na koncie. 6 tygodni trwało to co mogło w tydzień czy dwa się zakończyć skoro serwis i tak nie rozpatruje spraw. Więc dopóki jest wszystko ok to polecam plecione ale jeśli chodzi o reklamację to trzeba się o wszystko upominać i prosić a ja tak nie lubię. Gdybym miał taką przygodę w pełni sezonu to nie było by to wesołe. Nie każdy ma dodatkowe pieniądze i może sobie pozwolić na zakupy

#373 OFFLINE   GroPerch

GroPerch

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 357 postów
  • LokalizacjaPółnocny Wschód i Wwa
  • Imię:Filip

Napisano 10 październik 2023 - 07:41

Ja mam mieszane uczucia do pleciony po ostatniej przygodzie z reklamacją. Spodniobuty scierra zaczęły odrobinę cieknąć. Telefonicznie dowiedziałem się, że z powodu pełni sezonu i braku ludzi termin może wydłużyć się do 4-6 tygodni ale może być szybciej. Poza tym, że prawo mówi innaczej ale i tak na ryby się nie wybierałem wysłałem zgłoszenie mailem. Po 3 dniach kurier odbiera spodnie. Było to po 20 sierpnia. Po 3 tygodniach zadzwoniłem z zapytaniem jak wygląda sprawa ze spiochami. Dostałem odpowiedź, że będą się kontaktować z serwisem i jak się nie odezwą, żebym się przypomniał za tydzień. Po tygodniu wysłałem maila, na którego nie było odpowiedzi. Następny dzień dzwonię i dostaję informację, że serwis się nie odzywa. Proszę u numer na serwis, że sam zadzwonię. Pan odpowiada, że nie może udzielić informacji bo rodo i inna głupoty, ale że w sieci znajdę bez problemu. Strona scierry na Polskę nie istnieje a na fb też echo i musiałem się trochę naklikać. Dopiero przez jakąś zagraniczną stronę znalazłem kontakt do Polskiego przedstawiciela. W końcu dodzwoniłem się na infolinię reklamacyjną, tam po przedstawieniu sprawy Pani powiedziała, że jeśli oni do 2 tygodni nie dają odpowiedzi do sklepu to ten wie co ma robić. Oddzwaniam na sklep i gadka o spychologii przez serwis ale po pytaniu do kierownika zgadzają się na zwrot pieniędzy bo tego modelu już nie ma. Pieniądze miałem dostać do 2-3 dni. Po tygodniu dzwonię i pytam czy jest jakiś problem ze zwrotem i znowu dostaję informację, że miał wyjść przelew ale nie wiadomo dlaczego nie wyszedł. Po 3 dniach mam pieniądze na koncie. 6 tygodni trwało to co mogło w tydzień czy dwa się zakończyć skoro serwis i tak nie rozpatruje spraw. Więc dopóki jest wszystko ok to polecam plecione ale jeśli chodzi o reklamację to trzeba się o wszystko upominać i prosić a ja tak nie lubię. Gdybym miał taką przygodę w pełni sezonu to nie było by to wesołe. Nie każdy ma dodatkowe pieniądze i może sobie pozwolić na zakupy


No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.

Użytkownik GroPerch edytował ten post 10 październik 2023 - 07:42


#374 OFFLINE   md30

md30

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 174 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:C&R

Napisano 10 październik 2023 - 08:15

No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.

Teraz to chyba żartujesz. Wyobraź sobie sytuację, gdyby kolega się nie upominał o "swoje". Pewnie do dziś by czekał na wiadomość że sklepu.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  • coma lubi to

#375 OFFLINE   GroPerch

GroPerch

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 357 postów
  • LokalizacjaPółnocny Wschód i Wwa
  • Imię:Filip

Napisano 10 październik 2023 - 09:59

Teraz to chyba żartujesz. Wyobraź sobie sytuację, gdyby kolega się nie upominał o "swoje". Pewnie do dziś by czekał na wiadomość że sklepu.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Czemu mam żartować, lepiej podać realny termin niż za każdym razem przekładać datę. Z tego co zamawiałem w plecionie, a trochę tego było, to jednak odpowiedz zwrotna zawsze była.

Edit: aczkolwiek są sklepy wedkarskie, które na pewno są lepsze pod względem obsługi klienta (drapieżnik).

Użytkownik GroPerch edytował ten post 10 październik 2023 - 10:00


#376 OFFLINE   Tiur

Tiur

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 192 postów
  • LokalizacjaŻywiec
  • Imię:Kamil

Napisano 10 październik 2023 - 11:17

Opisałem cały przebieg mojej przygody z reklamacją. Jak kto do tego podejdzie jego sprawa. U mnie pozostał mały niesmak i dwa razy zastanowię się zanim zrobię tam zakup. Tym bardziej, że po rozmowie z serwisem dostałem inną informację niż ta ze sklepu. Sklep powiedział o tych możliwych kilku tygodniach a serwis, że jeśli oni nie dadzą informacji do 2 tygodni to srzedawca wie co ma robić.

#377 OFFLINE   DumFish

DumFish

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 335 postów

Napisano 12 październik 2023 - 20:40

Tak działa nieznajomość prawa przez klientów.
https://prawakonsume...ja/niezgodnosc/

Następnym razem proszę przeczytać i korzystać ze swoich praw. Nie będziecie niepotrzebnie się denerwować.

#378 OFFLINE   Pescador de caña

Pescador de caña

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • LokalizacjaBuenas Noches
  • Imię:Mrevansh

Napisano 13 październik 2023 - 05:36

Ostatnio w Decathlonie przyjęta została moja reklamacja na neopreny - nie mieli na sklepie więc zaproponowali pieniądze lub nowe ale nowe w ciągu 7dni roboczych bo tyle może trwać wysyłka między oddziałami. A że te same kosztują obecnie 100zł więcej więc czekałem. Do tego otrzymałem nowy paragon i gwarancję

#379 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 687 postów
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Napisano 13 październik 2023 - 06:11

Panowie, o jakości sklepu nie decyduje jakość sprzedaży, a właśnie jakość obsługi po sprzedaży czyli w tym serwis. Zresztą często jest tak, że sklep kupuje dużą partię towaru z dodatkowym rabatem który kasuje reklamację. W tym wypadku sklep świadomie wydłuża, niezgodnie z prawem, obsługę gwarancyjną. W tym czasie dokonuje kolejnego małego zakupu i żąda gwarancji od hurtownika. Stare głupie metody, pokazujące jakość naszych sklepów. Prawo wyraźnie stanowi jakie są terminy działań z tytułu gwarancji i rękojmi.

#380 OFFLINE   WedkarzIncognito

WedkarzIncognito

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 139 postów
  • Imię:Patryk

Napisano 19 październik 2023 - 13:02

No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.

A zdajesz sobie sprawę z tego, że sprzedawca takie info może sobie w buty wsadzić? Termin rozpatrzenia reklamacji oraz cała procedura jest regulowana przez kodeks cywilny.

Super podejście sklepu, który po 3 tygodniach od otrzymania zgłoszenia reklamacji zasłania się brakiem kontaktu ze strony serwisu. Kobita w serwisie dobrze powiedziała, że skoro sklep nie otrzymał przez dwa tygodnie odpowiedzi od serwisu to dobrze wiec co ma robić. Po takim terminie to sklep w sumie nie ma za wiele do roboty, bo po takim terminie (a nawet już tydzień wcześniej) reklamacja zostajała uznana z automatu i sprzedawca jest zobowiązany spełnić żądania wskazane w reklamacji.


  • Artech i psd27 lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych