Wędkarskie sklepy internetowe - opinie, uwagi, (nie) polecenia
#421 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2024 - 15:48
- Darek_W lubi to
#422 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2024 - 16:07
Podziękował.Sandacz Nysa polecam, ale wysyłkowo to nie wiem. Stacjonarnie robię tam zakupy spinningowe. Bardzo szeroki wybór w zakresie spinningu i obsługa bardzo pomocna. Parę lat temu ściągali dla mnie specjalnie kombinezon wypornościowy gdzie nie byłem pewny rozmiaru to zamówili mi dwa i mogłem sobie spokojnie zmierzyć. Jak potrzebowałem blank dragona to też mimo braku w ofercie w tamtym czasie załatwili mi z firmy dragon bez problemu. Ponadto sklep z czynnymi wędkarzami więc doradzą co i jak gdyby była potrzeba.
#423 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2024 - 22:29
- BodzioPT lubi to
#424 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2024 - 22:33
#425 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2024 - 14:04
sandacz nysa ktos robil zakupy? jakies opinie? jak z gwarancja wedek w tym sklepie? staraja sie pomoc czy raczej robia wszystko aby bylo z winy klienta
i drugi sklep to Corona Fishing. Jak tutaj wyglada sprawa z gwarancja?
ogolnie chodzi mi o kupno kija st croix
Zakupy robiłem i wszystko w jak najlepszym porządku. Kontakt z klientem również bez zastrzeżeń.
Jednak miałem sytuację, w której postanowiłem zadzwonić do sklepu w celu poinformowania personelu, że odsyłam do nich młynek na gwarancję (kołowrotek zaczął głośniej szumieć). Przy pierwszej próbie kontaktu o godzinie około 17 uprzejmy Pan po drugiej stronie słuchawki poinformował mnie, że są już po pracy i proszą o telefon nazajutrz. Przy drugiej próbie następnego dnia uprzejmy Pan (chyba ten sam) poinformował mnie, że minimalnie się spóźniłem z telefonem, ponieważ osoba zajmująca się reklamacjami itp. skończyła pracę i proszą o telefon jutro. Następnego dnia dzwoniłem parę razy, jednak nikt nie odebrał i finalnie temat odpuściłem, a kołowrotek i tak zrepeciłem samodzielnie (wymiana łożysk).
Mimo tej małej wpadki śmiało polecam ten sklep, ponieważ sklep wyraził chęć przyjęcia kołowrotka na gwarancję, tylko niefortunnie rozmijałem się telefonicznie z osobą odpowiedzialną za reklamacje.
#426 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2024 - 14:12
Mimo tej małej wpadki śmiało polecam ten sklep, ponieważ sklep wyraził chęć przyjęcia kołowrotka na gwarancję, tylko niefortunnie rozmijałem się telefonicznie z osobą odpowiedzialną za reklamacje.
Żartujesz prawda ?
- md30 lubi to
#427 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2024 - 14:56
o, sancta simplicitas ...
#428 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2024 - 15:59
Żartujesz prawda ?
I tak, i nie.
Może faktycznie trochę się nabijam z tym śmiałym polecaniem tego sklepu :) Jednak mimo wpadki nie przekreślam go definitywnie i tym samym nie wpisuje go na swoją "czarną listę" sklepów. Szczerze? Zrobiłbym w nim zakupy ponownie. Może moje podejście jest naiwnym podejściem, ale osobiście daje drugą szansę temu sklepowi, ponieważ już niejednokrotnie tutaj wspominałem o tym, że jestem osobą, która stoi po obu stronach internetowych zakupów i z tego też powodu wydaje mi się, że jestem bardziej wyrozumiały w różnych kwestiach z tym związanych.
Przecież równie dobrze mogłem po prostu wysłać kołowrotek na adres sklepu, opisać usterkę na kartce i napisać żądania w związku z gwarancją. Przypuszczam, że większość osób tak robi.
Sam niejednokrotnie miałem przyjemność odbierać reklamacje, które zostały do mnie wysyłane bez wcześniejszego kontaktu ze strony klienta lub klient po prostu wysyłał paczkę i jak już ją wysłał, to dopiero wtedy mnie o tym informował lub dowiadywałem się o tym za pośrednictwem maila, którego otrzymywałem od firmy kurierskiej z informacją o nadaniu.
W porównaniu choćby do sklepu nizel, o którym wspomniałem parę postów wcześniej, sandacznysa nie wypada tak słabo. Sklep posiada przyzwoity asortyment, w moim przypadku realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo, a otrzymany towar był w 100% zgodny z opisem. Moja przygoda z procedurą gwarancyjną wydaje się jednostkowym przypadkiem, więc nie wieszałbym od razu psów na tym sklepie.
Pozdrawiam.
Użytkownik WedkarzIncognito edytował ten post 29 styczeń 2024 - 15:59
#429 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2024 - 19:50
Jak słyszę iż kazali Ci dzwonić kiedy indziej bo akurat nie ma osoby "odpowiedzialnej" za reklamację to nie wiem śmiać się czy płakać.
Sklep któremu zależy na kliencie w tej sytuacji albo bierze od Ciebie kontakt i sam oddzwania albo informuję z automatu iż w ramach rękojmi odsyłasz im wadliwy sprzęt lub gdy chcesz skorzystać z gwarancji masz jeszcze możliwość przesłania go bezpośrednio do producenta
Tylko tyle i aż tyle
- md30 lubi to
#430 OFFLINE
Napisano 01 luty 2024 - 14:27
Nie chodzi o asortyment tylko o procedurę reklamacyjną/rękojmię
Jak słyszę iż kazali Ci dzwonić kiedy indziej bo akurat nie ma osoby "odpowiedzialnej" za reklamację to nie wiem śmiać się czy płakać.
Sklep któremu zależy na kliencie w tej sytuacji albo bierze od Ciebie kontakt i sam oddzwania albo informuję z automatu iż w ramach rękojmi odsyłasz im wadliwy sprzęt lub gdy chcesz skorzystać z gwarancji masz jeszcze możliwość przesłania go bezpośrednio do producenta
Tylko tyle i aż tyle
Żeby nie robić offtopu i zakończyć tę dyskusję.
Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie i oczywiście rozumiem Twój pogląd na tę sytuację, ale:
1. Nikt nie „kazał” mi dzwonić, ponieważ wyraźnie napisałem, że obsługa sklepu poprosiła o zadzwonienie nazajutrz. Proszę nie przekręcać tego co napisałem
2. Kołowrotek nabyłem jako przedsiębiorca, a nie konsument (sklepy mogą ograniczyć lub całkowicie wyłączyć prawo do reklamacji z tytułu rękojmi dla przedsiębiorców).
3. Kołowrotek jest marki Shimano i z tego, co się orientuję, to kontakt do Shimano Polska jest wyłącznie za pośrednictwem FB, a za wszelkie sprawy związane np. z gwarancją kołowrotków odpowiedzialny jest sklep, w którym kołowrotek został zakupiony. Jedyny serwis Shimano, jaki jest mi znany to ten rowerowy, ale tam chyba kołowrotków nie naprawiają. Jednak jeżeli jest osoba, która poda mi bezpośrednie namiary na serwis kołowrotków Shimano (oczywiście autoryzowany), do którego można wysłać kołowrotek w ramach gwarancji, to będę bardzo wdzięczny.
Rozumiem i zgadzam się z argumentem, że sklep powinien się bardziej postarać o klienta, ale o mnie starać się nie muszą :) Niech starają się o innych.
Tak jak już wyżej wspomniałem nie żywię urazy do sklepu sandacznysa za tą sytuację i na tym możemy zakończyć tę do niczego nieprowadzącą dyskusję.
Pozdrawiam.
#431 OFFLINE
Napisano 01 luty 2024 - 18:30
Jak słusznie napisałeś każdy ma prawo do swojego zdania
I jeśli komuś pasuje że sklep go zlewa to jest to Jego prawo
Mi nie pasowało by.
- md30 lubi to
#432 OFFLINE
#433 OFFLINE
Napisano 19 luty 2024 - 19:22
Polecam sklep JMC :
https://jmcadventure.com
Wysil się trochę i uzasadnij tą szczerą rekomendację. Chyba że Twój wpis to zwykła reklama a ten wątek nie służy do reklam tylko obiektywnej oceny użytkowników opartych na własnych doświadczeniach
- mario, kostom63, Popej i 1 inna osoba lubią to
#434 OFFLINE
Napisano 20 luty 2024 - 08:14
Spoko
Robię tam zakupy, dla mnie bardzo dobry sklep.
Towar zamówiony wysyłany jest szybko, wszystko na plus.
Przesyłka darmowa, zamawiam do paczkomatów, towar dobrej jakości.
Zdecydowanie polecam.
Załączone pliki
Użytkownik Marcin70 edytował ten post 20 luty 2024 - 09:03
- Tom Rob lubi to
#435 OFFLINE
Napisano 02 marzec 2024 - 15:40
- S.N. lubi to
#436 OFFLINE
Napisano 05 maj 2024 - 15:57
A jak otrzymuje się ten rabat ?
#437 OFFLINE
Napisano 07 maj 2024 - 11:45
Zaopatruję się w tym sklepie od ponad 10-ciu lat. Dość szeroka oferta. Dobre ceny. Pierwszy rabat po dokonaniu zakupu za 50.- zł, po osiągnięciu 1.500.- zł rabat 10%. Bardzo rzetelne rozpatrywanie reklamacji. Doskonały kontakt z obsługą.
Użytkownik Alexspin edytował ten post 07 maj 2024 - 11:49
- Darek_W lubi to
#438 OFFLINE
Napisano 08 maj 2024 - 09:11
Cieniutko z ofertą asortymentową.
#439 OFFLINE
Napisano 09 lipiec 2024 - 13:07
Cześć
Planuję kupić ponton i szukam sklepu kolibri. Wszystkie miejsca ceny pokazują podobne do autoryzowanego Tokarexa. Natomiast wspomniany "pontony-kolibri .pl" posiada znacznie niższe ceny kosztem dostawy prosto z Ukrainy.
Ktoś zna poleca?
#440 OFFLINE
Napisano 09 lipiec 2024 - 13:43
Ja kupowałem w https://bcpoland.com.pl/ Nie wiem jak teraz, ale kiedyś ceny były konkurencyjne.
Z dokupieniem nowych wioseł ( zostawione nad wodą ktoś przytulił) nie było problemu. Nie wiem jak z gwarancją.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych