Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Poznań Strzeszynek lub ...?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   filas

filas

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 6 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 24 listopad 2009 - 16:11

witam wszystkich gorąco

to mój pierwszy post ale będą kolejne :D
jestem początkujący i głodny wiedzy

na początek chciałbym dowiedzieć się gdzie można skutecznie połowić spiningiem w Poznaniu i okolicy? Dotychczas łowiłem na Czapnicy ale muszę w końcu poznać inne łowiska. Dzisiaj wybrałem się na strzeszynek i rozlewiska po jego lewej stronie ale nie miałem czasu obejść wszystkiego - czy znacie miejscówki nad tym jeziorem szczególnie warte polecenia na spining?

pozdrawiam

#2 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 24 listopad 2009 - 19:20

Witaj na forum,
Mimo, że pochodzę z wielkopolski niestety niewiele już mogę powiedzieć - wiedza nieaktualna. Wiele było o tym pisane na forum więc zapraszam do przeglądnięcia archiwum, wiele też pisane jest między wierszami bo wiadomo ... miejscówki to akurat słodka tajemnica :D

Pozdrawiam
Remek

#3 OFFLINE   PiotrK

PiotrK

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 46 postów
  • LokalizacjaInowrocław

Napisano 24 listopad 2009 - 19:35

Warta :mellow: :mellow: :mellow:

#4 OFFLINE   michał34

michał34

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 140 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 25 listopad 2009 - 08:46

Witam