Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Echo z sonarem bocznym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Jezi0rko

Jezi0rko

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 61 postów
  • LokalizacjaK-Koźle
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Doboszyński

Napisano 05 marzec 2015 - 19:50

Witam kolegów. Chciałbym kupić echo z sonarem bocznym. Zastanawiam się nad modelami Humminbird 698 Si, Garmin echoMap 92sv (oba mają wbudowaną w/w funkcję) lub Lowrance HDS rozbudowanym o LSS (tutaj niestety odpowiednio wyższa cena :( ). Nie chcę niepotrzebnie wyrzucać pieniedzy więc interesują mnie Wasze doświadczenia z użytkowania w/w modeli - jeśli można je wogóle porównywać? Do tej pory nie byłem posiadaczem echa więc nie mam doświadczenia w tym temacie, a nie chcę za jakiś czas wymieniać. Proszę o Wasze opinie aby móc podjąć właściwą decyzję. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

#2 OFFLINE   Shark

Shark

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 230 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Imię:Łukasz

Napisano 05 marzec 2015 - 19:57

Jeśli nie chcesz marnować kasy to kup 598ciHD, mam od września i też było to moje pierwsze echo i jestem więcej niż zadowolony.



#3 OFFLINE   maweric

maweric

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1367 postów
  • LokalizacjaRadom
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Przybyłowski

Napisano 05 marzec 2015 - 20:30

Mam 798 cxi HD SI to super sprzęt , bardzo dobra i  kompaktowa, a do tego wszechstronna echosonda, ma wszystko w jednym. Inne spojrzenie.

Wydatek warty ceny.


  • spy i szczupak1 lubią to

#4 OFFLINE   nurek28

nurek28

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1577 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 05 marzec 2015 - 20:59

Mam lowrance HDS5 II gen. z lss i mogę śmiało polecić.



#5 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip