Resor + teleskop bierz
Użytkownik womaly23 edytował ten post 03 styczeń 2018 - 16:22
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 03 styczeń 2018 - 16:20
Użytkownik womaly23 edytował ten post 03 styczeń 2018 - 16:22
Napisano 03 styczeń 2018 - 17:14
Bez sensu przepłacać . Kup sobie gołą najtańszą jaką znajdziesz aby z homologacją i sam dorób sobie lub rolki lub płozy . Za ok 2000 zł będziesz miał taką jaką chcesz. Przyczepa czy na resorach czy na belce tak samo skacze jak jest pusta ! Miałem i jedna i drugą . Teraz kupiłem towarową z niskimi burtami i mam dwa w jednym , jak jadę na parę dni na Mazury to mam jeszcze gdzie klamory trzymać . Kilka propozycji . 1. http://allegro.pl/pr...7087929950.html 2. https://www.otomoto.pl/oferta/swidnik-tema-tema-przyczepa-podlodziowa-4-3m-lodz-szeroka-mocna-dostawa-pod-dom-ID6z4Klb.html
Użytkownik Włodziu edytował ten post 03 styczeń 2018 - 17:15
Napisano 03 styczeń 2018 - 22:57
Przyczepa czy na resorach czy na belce tak samo skacze jak jest pusta !
Moja pusta na resorach nie skacze. Również miałem nieresorowaną. Tragedia. Kiedyś dyszel w niej pękł od tych tańców na jezdni.
Napisano 04 styczeń 2018 - 07:32
Napisano 04 styczeń 2018 - 07:35
Dokładnie tak, też mam nieresorowaną, śmigam nią niemałe odległości, bo i Chorwacja co roku, jestem zadowolony.
Napisano 04 styczeń 2018 - 07:37
Napisano 04 styczeń 2018 - 16:38
A ja mam nieresorowana ... I czy pustą czy pełna leci elegancko przy każdej prędkości . Więc ja nie rozumiem dlaczego jest ta nagonka na nieresorowana prYczepki ? Może to kwestia ustawienia belki w odpowiedniej odległości ?
Po asfalcie czy niewyboistej żwirowej drodze nie ma znaczenia czy belka czy resory. Ale już jak się wjedzie w teren to belki (skrętnej osi) nie ma co porównywać do resorowanej nawet jak się upuści powietrza w kołach na belce. Co niektórzy mają dobry dojazd nad wodę, ale inni np ja 10 km asfaltem i kolejne 10km po wybitej miejscami w kolano żwirowej drodze. Tu nie o prędkość się rozchodzi tylko o tłumienie nierówności ( ostrych uskoków ) aby łódka i reszta gratów o sporej wartości nie ucierpiały.
Jeżeli przyczepka na resorach jest twarda można zdjąć jedno pióro jeżeli jest taka możliwość, lub zmienić amortyzatory na podobne z jakiegoś lekkiego pojazdu. Amortyzatory nie tylko tłumią ale też dość mocno utwardzają zawieszenie.
Napisano 04 styczeń 2018 - 22:28
Użytkownik radmac5 edytował ten post 04 styczeń 2018 - 22:29
Napisano 04 styczeń 2018 - 22:37
.......Więc ja nie rozumiem dlaczego jest ta nagonka na nieresorowana prYczepki ? ....
Ponieważ przyczepność opony do drogi bardziej zależy od stanu amortyzatorów niźli od stanu opon- o czym większość właśnie nie wie.
Napisano 05 styczeń 2018 - 07:52
Kółka w tym miejscu to chyba na puste pontoniki z ceraty.
Napisano 05 styczeń 2018 - 08:15
Napisano 05 styczeń 2018 - 08:28
Takie kółka u mnie wyrządziłyby tylko szkodę, mam na stałe na pawęży silnik, całość waży prawie 200kg, kółka w tym miejscu po prostu wbiłyby się w dno między sztywnymi profilami.
Napisano 05 styczeń 2018 - 13:16
to nalezalo by jue ustawic, aby szly po profilach badz podlodze. sam uzywam na przyczepie zestaw po 3 szerokie (30cm+ ) rolki na strone i jest git. jedna reka ponton sciagam z przyczepy i tak samo przy wciaganiu. Jak sie wszystko dobrze dogra to i dziala
Napisano 05 styczeń 2018 - 13:45
Zgadza się, dlatego u mnie wygląda to tak, inaczej tego sobie nie wyobrażam
Napisano 05 styczeń 2018 - 15:51
Takie kółka u mnie wyrządziłyby tylko szkodę, mam na stałe na pawęży silnik, całość waży prawie 200kg, kółka w tym miejscu po prostu wbiłyby się w dno między sztywnymi profilami
Te kółka które widać są pompowane i nawet źle zamontowane nie powinny zrobić większej szkody. Jedno takie kółko przenosi ciężar 130kg, wiem bo mam identyczne.
Zgadza się, dlatego u mnie wygląda to tak, inaczej tego sobie nie wyobrażam
Każda pliszka swój ogonek chwali. Nie ważne co i jak jest zamontowane, ważne aby właścicielowi się podobało i robiło robotę
Napisano 05 styczeń 2018 - 15:58
Te kółka które widać są pompowane i nawet źle zamontowane nie powinny zrobić większej szkody. Jedno takie kółko przenosi ciężar 130kg, wiem bo mam identyczne.
Chodziło mi o umiejscowienie tych kółek. Ponton leży profilami podłogi na płozach, kółka na filmie są wewnątrz między płozami tym samym leci po nich miękka część dna pontonu.
Napisano 01 marzec 2018 - 17:48
Napisano 02 marzec 2018 - 09:52
Jeśli mogę poradzić,
proponowałbym przyczepkę na resorze (jakimś delikatnym ) + amortyzatory.
Mam przyczepkę na osi skrętnej ( przyczepka Brednderup podłodziowa (nie JET SKI )+ płozy pod ponton )
W oryginale oś skrętna ALKO 750 kg ( najlżejsza dostepna) -twarda jak cholera ,cały zestaw skacze jak pingpong .
Wymieniłem na oś delikatniejszą - 250 kg - cały zestaw skacze jak skakał.
(sam ponton waży 100 kg , silnika nie odważyłbym się załozyć na pawęż i jechać w trasę -przy tej "amortyzacji" przyczepki )
Kolega ma samoróbkę -na resorze od dużego Fiata + amortyzator - cały zestaw pięknie płynie delikatnie po naszych drogach !!! Rewelacja !!!
W tym roku przerobię swoją tak jak ma kolega .
Pozdrawiam.
Użytkownik JACOB01 edytował ten post 02 marzec 2018 - 09:55
Napisano 02 marzec 2018 - 10:27
Napisano 02 marzec 2018 - 10:36
Byłem kilka lat temu u Suskiego ,
waga takiej przyczepki wynosiła jak pamiętam coś pod 200 kg !!! (trudno mi było podnieść ja za dyszel i przeprowadzić po trawie )
Być może obecnie waga ich spadła .
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych