![Zdjęcie](https://jerkbait.pl/uploads/profile/photo-thumb-46292.jpg?_r=1350335142)
Drag washer
#1
OFFLINE
Napisano 30 grudzień 2009 - 19:15
po dwóch latach tyrania rozebrałem Curado żeby go wyczyścić i nasmarować.
Mam pytanie dotyczące tych dwóch jakby filcowych elementów zwanych drag washer. Instrukcje zaleca nałożyć na nie Shomano Drag Grease. Pytanie sprowadza się do tego czy to jest jakiś specjalny smar czy też mogę użyć standardowego smaru (akurat używam smaru Penn-a). Jakoś nie jestem przekonany do nakładania smaru na hamulec.
Z góry dzięki.
#2
OFFLINE
Napisano 30 grudzień 2009 - 19:18
bez odpowiedniego smarowania hamulec nie bedzie pracowal plynnie
#3
OFFLINE
Napisano 30 grudzień 2009 - 19:37
Czy to znaczy że w benzynie je myjesz tak jak resztę klamotów?bardzo dokladnie czyszcze i jak sa juz suche
#4
OFFLINE
Napisano 30 grudzień 2009 - 19:49
po dwóch latach intensywnego użytkowania warto podkładki cierne wymienić na nowe. są to groszowe sprawy, a dobry hamulec to zawsze podstawa. zakup sobie komplet carbonexu do swego curado ze:
http://www.smoothdrag.com/
podkładki warto lekko posmarować wskazanym przez Ciebie smarem bądź bardzo polecanym na amerykańskich forach smarem
cal`s universal reel & star drag grease
jeżeli jesteś zainteresowany to mam opakowanie
shimano star drag gresae do odsprzedania.
pozdrówka!
#5
OFFLINE
Napisano 30 grudzień 2009 - 20:35
Znalazłem tam tylko różne wersje do 200/201 nie jestem pewien czy będa pasowały do 301. Tu http://www.castawayl...imanoDrags.html znalazłem takie do 300 ale znowu nie jestem pewien czy będą pasowały do 301 - chyba nie sprawi różnicy?
Dzięki!
#6
OFFLINE
Napisano 30 grudzień 2009 - 20:55
pozdrówka
#7
OFFLINE
Napisano 31 grudzień 2009 - 00:52
Poniżej fotka z mojego E7 201..u góry orginalne podkładki z nówki multika poniżej smoooth drag.
Polecali mi smar właśnie jakiś za 7$ chyba do podkładek ale nie brałem, carbontexy wyszły mnie 9$
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
.
Załączone pliki
#8
OFFLINE
Napisano 31 grudzień 2009 - 12:06
![:unsure:](/public/style_emoticons/default/unsure.png)
pozdrówka
#9
OFFLINE
Napisano 31 grudzień 2009 - 14:06
Dziwne podejscie do sprawy.
Pozdrawiam
Tomek
#10
OFFLINE
Napisano 31 grudzień 2009 - 14:15
W każdym razie standardowe podkładki po wyczyszczeniu 'smaruję' w ten sposób, że na kawałek szmatki nakładam trochę smaru (takiego jak i na przekładnię) i wcieram, aby się lekko błyszczały. W zupełności mi się to sprawdza.
#11
OFFLINE
Napisano 31 grudzień 2009 - 15:21
bardzo dokladnie czyszcze i jak sa juz suche
[/quote]
Czy to znaczy że w benzynie je myjesz tak jak resztę klamotów?
[/quote]
tak
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych