Póżniej zdjęcia wrzucę. Po meczu.
Silniki Haibo
#81 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 20:20
#82 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 20:37
Ktoś ma jakiś pomysł na połączenie aku-silnik za pomocą motylków a nie tych śrubek z zestawu bo już widze to siłowanie się ze śrubami,
Ja kupiłem motylki mosiężne, do tego szpilki mosiężne. Piłka do metalu przycięcie na odpowiednią długość, cyna, palnik gazowy, lutowanie i mam śrubki bez klucza. Zrobiłem tak, ponieważ mam 2 akumulatorki 60-ki. Dorobiłem jeszcze kable do połączenia 25mm2.
#83 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 20:47
A może coś takiego.. proste, szybkie i tanie. Ważne tylko by użyć odpowiednich podkładek a sam uchwyt zastosować jako docisk.
#84 OFFLINE
#85 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 20:56
<a href=http://zapodaj.net/d...hem-szu.jpg</a>
A może coś takiego.. proste, szybkie i tanie. Ważne tylko by użyć odpowiednich podkładek a sam uchwyt zastosować jako docisk.
Coś w tym stylu, moje tak wyglądają, tylko mosiężne.
http://allegro.pl/m1...5264227566.html
#86 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 21:14
a jaki tam gwint jest w tym aku ? normalny czy drobny i jaka srednica sruby u mnie pisze 2x70
#87 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 21:21
Nie spotkalem sie jeszcze z nietypowym gwintem w zadnym aku. Wiec obstawiam ze "normalny" :-)
#88 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 21:23
Do klasycznych klem jest proste rozwiązanie wprost z samochodów. Odpadają wszelkie kombinacje z lutowaniem itp. Wciskamy na oryginalną klemę akumulatora i zapominamy o temacie
http://allegro.pl/li...klema francuska
#89 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 21:25
U mnie są szpilki M6 z gwintem normalnym(metrycznym).
#90 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 22:12
Jozi dzięki bede widział ale wiem że w marketach te śruby napewno nie są z takiego samego materiału jak te z zestawu akumulatora. Te wygladaja na jakies kwasoodporne stalowe ? A w marketach to pewnie stalowo-aluminium. Problem bedzie z przewodzeniem pradu pewnie też grzaniem sie i stratami pradu.
#91 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 22:32
Do aku i ogolnie pradu tylko mosiadz, miedz ewentualnie pokryte niklem, cyna badz srebrem ;-) nierdzewka nie jest dobrym pomyslem
Moge pomoc zdobyc odpowiednie, tylko musze znac wymiary :-)
Użytkownik thug edytował ten post 19 marzec 2016 - 22:33
#92 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2016 - 23:42
#93 OFFLINE
#94 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2016 - 10:19
#95 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2016 - 10:36
Panowie mi chodzi o motylki wkrecane w gwint aku a nie o klemy. Ja mam zelowy z zestawu i ma gwint wmontowany wiec szukam motylkow na ktore naloze kabel silnika i wkrece je w gwint aku
Dokładnie. Do zestawu dają 2 nierdzewne śrubki m6 z podkładkami. Pomijając niewygodę przy wkręcaniu ( użycie klucza) to dlaczego nierdzewka to kiepski pomysł ? Z jakiegoś powodu przecież je dają ... Myślałem kupić sobie nierdzewne m6 motylkowe . Mosiężne ciężko dostać. I czy przewód 16mm2 do podłączenia dwóch 55AH wystarczy ?
Użytkownik pan bubu 1 edytował ten post 20 marzec 2016 - 10:37
#96 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2016 - 11:05
Przewod 16mm2 ma obciazalnosc 63A . Także spokojnie. Nie wiem skąd czasami walą jakieś przekroje 25.35....
#97 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2016 - 11:14
Przewod 16mm2 ma obciazalnosc 63A . Także spokojnie. Nie wiem skąd czasami walą jakieś przekroje 25.35....
No ja zrobiłem instalacje 16mm2 z spawalniczego i muszę powiedzieć że kawał kabla a sam chciałem użyć 22
#98 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2016 - 13:22
Panowie mi chodzi o motylki wkrecane w gwint aku a nie o klemy. Ja mam zelowy z zestawu i ma gwint wmontowany wiec szukam motylkow na ktore naloze kabel silnika i wkrece je w gwint aku
Proszę bardzo. Zwykła śruba sklejona z nakrętką motylkową.
P3202723.JPG 49,15 KB 16 Ilość pobrań
#99 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2016 - 13:33
#100 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2016 - 14:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych