Dzięki za info.
Trochę ode mnie. Stan obecny EchoMap 91sv. Wersja softu 3.60.
Próbowałem wszystkich możliwych sposobów na wgranie wersji 3.70. Poprzez wkładanie karty przed włączeniem i po włączeniu echosondy. W różnych folderach umiejscawiając plik aktualizacyjny. Jak również zostawiając sam plik instalacyjny na karcie. U mnie go poprostu nawet nie wykrywa i nie dochodzi do jakiegokolwiek procesu.
Dzwoniłem oczywiście na infolinie ale pomimo miłego Pana po drugiej stronie nic mi konkretnego nie był w stanie pomóc bo jak sam przyznał w temacie echosond mają raptem 2 telefony i to w sezonie.
Drugi problem jaki dostrzegłem ostatnio jest związany z wgrywaniem danych z Quicdraw Community. Mianowicie po wgraniu plików qcc na karte dostaję taki komunikat jak na załączonym zdjęciu ale co ciekawe dane się wgrywają ale w nagrodę mam teraz taki komunikat przy każdym uruchomieniu echo.
Nie omieszkałem tego tematu również poruszyć z panem na infolinii - powiedział że faktycznie taki błąd jest zgłaszany i że rzekomo w Ameryce już nad tym pracują.
Na zakończenie rozmowy z nim gorąco poprosiłem żeby zgłosił gdzie się da że użytkownicy Echomap 91sv czekają na poprawiony plik aktualizacyjny.
Na koniec miałbym pytanie do Was:
1. czy jest tutaj ktoś komu udało się zaktualizować konkretnie model 91sv do wersji 3.70 i jeśli tak z jakiej wersji udało mu się to zrobić?
2. czy ma ktoś podobny błąd z Guickdraw Community ?
Użytkownik pawekus edytował ten post 08 listopad 2016 - 10:02