Echosondy Garmin echoMAP 71/72/73/91/92 SV/ UHD2
#1181 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 00:04
Kurde jak żyć ? Powiedz jak żyć z takim czymś ?
#1182 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 11:13
Od czasu do czasu mam taki problem z Traxisem 55 z maksymizerem i 92SV. Czasem nawet rzuca zakłócenia na ekran przy spalinie. Bardzo często pomaga zmiana położenia przewodów.
To jest chyba choroba MK Traxxis vs. Garmin, bo ja takie same problemy mam z moim Traxxisem 80 i Echomap Chirp 72SV.
I tak jak u godskiego jedyna metoda to metoda prob i bledow ukladanie kabla od przetwornika lub/oraz zamocowanie przetwornika dalej od silnika.
#1183 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 12:34
Echomap 70dv i elektryk yomoto... niestety też zakłócenia
#1184 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 14:02
O Boże co to ? Zorza Polarna ? Masakra jakaś
Kurde jak żyć ? Powiedz jak żyć z takim czymś ?
Nie trzeba żyć. Można wziąć rozwód :-)
Pozdrawiam
Daniel
- mario, godski i PiernikTorunski lubią to
#1185 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 20:01
To jest choroba silników z Maxi i echosond. Nawet producenci silników o tym piszą, więc nie wiem czemu się dziwicie.
#1186 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 21:11
To jest choroba silników z Maxi i echosond. Nawet producenci silników o tym piszą, więc nie wiem czemu się dziwicie.
Wiesz czemu ? Bo na Lowrance 5xHDI nie miałem w ogóle problemów np.
Bo z Garminem po założeniu w maju problemy zaczęły sie dopiero wrzesień ?
Podobno to Maxymizer sieje tak mocno
A pytanie takie : a zamontowanie filtra na przewodach od silnika tez nic nie pomoże ???
- kotwitz lubi to
#1187 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 21:20
U kolegi było to samo. Pomogła dopiero wymiana przetwornika na gwarancji (prztwornik gt 40). Musiał być coś nieszczelny na wejściu kabli do przetwornika. Dodatkowym objawem było że jak się go poruszyło wywalało do głównego menu. U mnie było to samo i też przetwornik wymieniony na gwarancji. A współpracowało to z silnikiem dziobowym haswing.
- PiernikTorunski lubi to
#1188 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 22:09
https://www.humminbi...l.aspx?id=3660#
Więc nie gadajmy że Garmin taki be, bo gdyby to był problem jednego producenta, to nie wypuszczono by tego poradnika (dla wyjaśnienia marki HB i Minn Kota należą do Johnson Outdoors)
@lucas - jeżeli wywalało ci przy poruszeniu, to najprawdopodobniej żyła była przerwana.
@PiernikToruński - nie sądzę, maxymizer wymusza przebieg zmienny w kablach zasilających, więc przesłuchy na kablach mogą być. Żadne pierścienie/filtry na kablach silnika ci tego nie wygładzą. Jedyna opcja to by było założenie jakiegoś ekranu (peszla ekranowanego?) co by nie siały.
Użytkownik psulek edytował ten post 09 styczeń 2018 - 09:16
- PiernikTorunski lubi to
#1189 OFFLINE
Napisano 08 styczeń 2018 - 22:48
#1190 OFFLINE
Napisano 09 styczeń 2018 - 00:00
Ja na Lawrence LMS-522 też miałem problem.Wiesz czemu ? Bo na Lowrance 5xHDI nie miałem w ogóle problemów np. (...)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik Michał edytował ten post 09 styczeń 2018 - 00:03
#1191 OFFLINE
Napisano 09 styczeń 2018 - 21:48
#1192 OFFLINE
Napisano 09 styczeń 2018 - 22:54
Zrobił bym dokładnie to co radzi producent:
1. Sprawdzić czy jest uziemienie na silniku (bezpiecznik pod czapką), ewentualnie uziemić masę z aku (pociągnąć kable od terminala - do wody).
2. Maksymalnie odsunąć od siebie kable od echa i od silnika.
3. Unikać zwijania nadmiaru kabla w zamknięte pętle, bo działa jak cewka (dodatkowa indukcja zakłóceń). .
4. Można spróbować założyć dławik ferrytowy na kablu zasilającym echa, przy samym echu.
5. Odseparować źródła zasilania.
Opcje dodatkowe
1. Owinąć kable zasilające folią AL, a tak powstałe ekran uziemić. Jeżeli to by pomogło, to folię zastąpił bym taśmą aluminiową albo peszlem ekranującym z uziemieniem. Takie rozwiązanie powszechnie stosowane jest w sieciach w celu eliminacji przesłuchów i zakłóceń na kablach transmisyjnych (np. skrętka S/FTP)
2. Dodać kondensator o dużej pojemności równolegle na obwodzie zasilania echa.
- bassy, michcio, godski i 2 innych osób lubią to
#1193 OFFLINE
Napisano 09 styczeń 2018 - 23:17
Dam ci znać co i jak
Bardzo dziekuje i pozdrawiam.
#1194 OFFLINE
Napisano 01 luty 2018 - 17:21
Tak u mnie ewidentnie była poroszona żyła. U kolegi to samo. Całe szczęście garmin w jednym i drugim przypadku wymienił przetwornik w ciągu kilku dni i jest wszystko dobrze.
U kolegi było to samo. Pomogła dopiero wymiana przetwornika na gwarancji (prztwornik gt 40). Musiał być coś nieszczelny na wejściu kabli do przetwornika. Dodatkowym objawem było że jak się go poruszyło wywalało do głównego menu. U mnie było to samo i też przetwornik wymieniony na gwarancji. A współpracowało to z silnikiem dziobowym haswing.
no właśnie w dniu dzisiejszym otrzymałem nowy wymieniony na gwarancji przetwornik GT-40 (nieszczelność na wejściu przewodu do przetwornika) - wymiana trwała 5 dni.
Dostałem przetwornik w kolorze czarnym - wcześniej miałem w kolorze szarym (jak większość)
#1195 OFFLINE
Napisano 01 luty 2018 - 19:28
No czyli moja teza się sprawdziła. Ja dostałem szary a miałem czarny wcześniej. Nie mam z nim już żadnych problemów. A serwis działa bardzo szybko.
Użytkownik Lucas edytował ten post 01 luty 2018 - 19:28
#1196 OFFLINE
Napisano 14 luty 2018 - 17:01
Czy w 92sv w widoku wskaźników silnika możliwe jest wyświetlenie prędkości z gps?
#1197 OFFLINE
Napisano 14 luty 2018 - 17:42
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#1198 OFFLINE
Napisano 16 luty 2018 - 21:44
Tak
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Mógłbyś coś podpowiedzieć. Nie mogę tego znaleźć.
#1199 OFFLINE
Napisano 16 luty 2018 - 23:15
Z tego co pamiętam, w trakcie pływania wyświetla się jako nakładka liczbowa. W lewym dolnym rogu.
Użytkownik psulek edytował ten post 16 luty 2018 - 23:16
#1200 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 07:10
Mam tylko głębokość, w prawym górnym rogu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych