Zbroilem tak i tak, calkiem inne wedki wychodza
Warto zernac:
http://jerkbait.pl/t...tki-w-spiningu/
Podobno bardziej ''cięte'',ale ja nerwus jestem i raczej z aspektem połowu nie mam raczej problemów...gorzej z holem... .
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 16 lipiec 2015 - 21:53
Zbroilem tak i tak, calkiem inne wedki wychodza
Warto zernac:
http://jerkbait.pl/t...tki-w-spiningu/
Podobno bardziej ''cięte'',ale ja nerwus jestem i raczej z aspektem połowu nie mam raczej problemów...gorzej z holem... .
Napisano 17 lipiec 2015 - 06:53
Ja cię to bardzo interesuje to zważ komplet przelotek które masz zastosować + - 1,5-2 g,to co ci wyjdzie przyczep w formie ciężarka powyżej łączenia składów wędziska i powinieneś mieć wtedy mniej więcej obraz jak się zmieni punkt wyważenia wędziska.
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:00
Chyba coś pomieszałeś, jeśli masa z przodu wzrośnie to środek ciężkości odsunie sie od stopki kołowrotka. I odwrotnie ,jeśli masa wzrośnie przy dolniku (gulał) to wtedy środek ciężkości przesunie się do stopki.
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:01
podrywanie jak widać lepiej Ci wychodziło
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:04
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:06
podrywanie jak widać lepiej Ci wychodziło
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:17
Nie ważne czy z kołowrotkiem czy bez, zasada ta sama.
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:20
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:38
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:40
To przecież bardzo proste i działa jak waga. Jeśli dołożysz przelotki to srodek odsunie sie od stopki. Można temu zaradzić przesuwając uchwyt w strone szczytówki wydłużając tym samym rękojeść lub ciężarek w tyłek.
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:44
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:50
Musisz zważyć komponenty powyżej stopki kołowrotka i te poniżej niej i zobaczyć czy sie równoważą. Oczywiście doliczyć troszke na lakier. Nie wiem ile waży lakier na omotkach.
Napisano 17 lipiec 2015 - 07:54
Napisano 17 lipiec 2015 - 12:06
taka ciekawa rada, pod warunkiem złamania praw fizyki i zasady działania dźwigni. Powieś 10g na końcu szcztówki, to na dolniku dla równowagi trzeba dołożyć 70-100g by się środek ciężkości nie zmieniłMusisz zważyć komponenty powyżej stopki kołowrotka i te poniżej niej i zobaczyć czy sie równoważą. Oczywiście doliczyć troszke na lakier. Nie wiem ile waży lakier na omotkach.
Napisano 18 lipiec 2015 - 12:58
Użytkownik WojtekCIN edytował ten post 18 lipiec 2015 - 12:58
Napisano 19 lipiec 2015 - 09:57
taka ciekawa rada, pod warunkiem złamania praw fizyki i zasady działania dźwigni. Powieś 10g na końcu szcztówki, to na dolniku dla równowagi trzeba dołożyć 70-100g by się środek ciężkości nie zmienił
Napisano 19 lipiec 2015 - 10:38
Napisano 19 lipiec 2015 - 11:46
Napisano 22 lipiec 2015 - 08:11
Napisano 25 lipiec 2015 - 14:08
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
WZ RodsNapisany przez Wojtek Zwolski , 13 gru 2022 |
|
|
||
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Konsultacje pierwszego projektuNapisany przez mestre16 , 26 lis 2021 |
|
|
||
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Powoli ale dokładnie - BartekNapisany przez vBartek , 25 lis 2020 |
|
|
||
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Moment zwrotny w mojej pasjiNapisany przez ksywa , 17 lis 2020 |
|
|
||
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Projekty danieloNapisany przez danielo571 , 13 wrz 2020 |
|
|
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych