Silnik na gaz LPG
#61 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 14:47
#62 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 15:09
#63 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 15:27
#64 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 15:39
A ilosc energii potrzebna do wyprodukowania silnika jest identyczna bez wzgledu na jego źródła zasilania.
- wobler129 lubi to
#65 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 16:21
Panowie niech kupuje i testuje, moim zdaniem nie będzie źle. Z tym psioczeniem to tak jak się kiedyś z Tesli śmiali z jego prądu przemiennego. Moim zdaniem przyszłość to silniki elektrycznie i wszyscy zapomnimy o tych śmierdziuchach spalinowychGadda, ten Lehr to Twoje przeznaczenie , kupuj , jak popływasz podziel sie wrażeniami
#66 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 16:23
Akurat mam parsuna i ten kto porównuje do Yamahy to....hihi
Wieczne problemy z ustawieniem obrotów
Wykrecajace się same śrubki srubeczki
Problemy z odpaleniem.
Co do materiałów - pęknięcie pocowania "startera"
Mogę sprzedać.Silnik czterokonny( tak pisze producent hihi) wisiał jako zapas.Czas całkowitej pracy około 50godz.(nówka)
Jak są chętni to walić na priv.
Chętnie go kupie to jest f4? Rozumiem że cena też jak na badziewnego chińczyka przystało?
#67 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 19:50
- Dano. lubi to
#68 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 20:50
#69 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 21:03
#71 OFFLINE
Napisano 03 wrzesień 2015 - 21:41
Podobnie, a to przecież to samo. Na jednych maszynach robione...
No ale to chińczyk i strasznie się psuje cenic więcej od super yamahy?
Użytkownik esoxlucius1 edytował ten post 03 wrzesień 2015 - 21:51
#72 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 01:30
Jestem laikiem w tych sprawach ale o kilku rzeczach na przykładzie Yamahy F5 i Parsuna 5KM muszę napisać.
Piszesz kolego @esoxlucius1 że to te same silniki. To skąd różnica w wadze 2 kg? I czemu F5 mozesz połozyć na 3 stronach a Parsuna nie?
I jeszcze co do ceny. Może być w kg.
Nowy Parsun kosztuje ok. 3600 zł a Yamaha ok. 5000 zł.
Załózmy, że Parsun kolegi @zOlsztyna jest nowy i ma 5 KM. Dla równowagi porównajmy to z F5. 95 zł x 25 kg to niezmiennie 2375 zł. Napisałeś, że to drożej niz za Yamaszkę... . Znajdż mi ją z przebiegiem 50 motogodzin salonową za taką cenę...
A swoją drogą to trzeba być chyba na głodzie aby kupić Parsuna za 3500-3700 jak za 4300-4500 można Tośkę 5 KM Made in Japan kupić. Niecały tysiąc złotych różnicy.
Gdyby Parsun kosztował 2000 zł to może bym się zastanowił.
Użytkownik godski edytował ten post 04 wrzesień 2015 - 01:54
#73 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 06:28
Dwa miesiące temu powiesili mi w yamaha center f50, więc ten jest mi zbędny.(robił za rezerwę do Johnsona 60)
O parsunie wypowiedzialem się jako o ciekawostce/badziewiu,które posiadam i które jest zawodne.Pewnie go komuś oddam w prezencie.
Ps
A jak esoxlucius1@ masz yamaszke prawie nowke za 2tys.to wezmę jutro.
#74 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 07:29
Czytam i przecieram oczy.... po co ta cała dyskusja, @Gadda i tak nie słucha bardziej doświadczonych kolegów. Ostatnie co bym w życiu zrobił to kupił silnik zaburtowy na gaz
I takie podsumowanie dla kolegów.... Niech....
- Guzu i PiECIA lubią to
#75 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 09:15
Jestem laikiem w tych sprawach ale o kilku rzeczach na przykładzie Yamahy F5 i Parsuna 5KM muszę napisać.
Piszesz kolego @esoxlucius1 że to te same silniki. To skąd różnica w wadze 2 kg? I czemu F5 mozesz połozyć na 3 stronach a Parsuna nie?
I jeszcze co do ceny. Może być w kg.
Nowy Parsun kosztuje ok. 3600 zł a Yamaha ok. 5000 zł.
Załózmy, że Parsun kolegi @zOlsztyna jest nowy i ma 5 KM. Dla równowagi porównajmy to z F5. 95 zł x 25 kg to niezmiennie 2375 zł. Napisałeś, że to drożej niz za Yamaszkę... . Znajdż mi ją z przebiegiem 50 motogodzin salonową za taką cenę...
A swoją drogą to trzeba być chyba na głodzie aby kupić Parsuna za 3500-3700 jak za 4300-4500 można Tośkę 5 KM Made in Japan kupić. Niecały tysiąc złotych różnicy.
Gdyby Parsun kosztował 2000 zł to może bym się zastanowił.
Ja cały czas piszę o Yamaha 5KM ale nie najnowszym modelu tylko tym wcześniejszym nie pamiętam oznaczenia. Co do silnika majacym 50 godzin wyplywane, to nie jest on nowy.Skąd wiadomo który to rocznik? Może ma 10 lat?
#76 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 11:10
Czytam i przecieram oczy.... po co ta cała dyskusja, @Gadda i tak nie słucha bardziej doświadczonych kolegów. Ostatnie co bym w życiu zrobił to kupił silnik zaburtowy na gaz
I takie podsumowanie dla kolegów.... Niech....
Witam kolego wobler129!
To niby ja mam być tym gryzącym bobrem?
Zero rzeczowych argumentów - jedynie " Ostatnie co bym w życiu zrobił..." Tak mówi mój małoletni wnuk - NIE BO NIE...
#77 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 11:57
Hmmm, zaraz się okaże, że ktoś planuje sprzedawać silniki na gaz...
- wobler129 lubi to
#78 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 12:51
Hmmm, zaraz się okaże, że ktoś planuje sprzedawać silniki na gaz...
Następny odkrywca spiskowej teorii dziejów...
#79 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 13:33
- wobler129 lubi to
#80 OFFLINE
Napisano 04 wrzesień 2015 - 13:49
Widać, że nikt nie miał żadnych doświadczeń z tymi silnikami i poza biciem piany i prowadzeniem dyskursów o wyższości świąt bożego narodzenia nad świętami wielkiej nocy nic z tego tematu nie wynika. W związku z tym proszę admina o wycięcie tego wątku lub przynajmniej jego zamknięcie.
Moim pytaniem było czy ktoś używał, lub miał jakikolwiek doświadczenie z silnikami Lehr LPG, odpowiedzi w tym temacie nie dostałem żadnej, więc nie ma po co tego ciągnąć.
Z poważaniem,
Gadda
- Jano lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych