Zdejmij kapsel z butt (sam dół dolnika) i wepchnij od dołu długi sztywny drut którym sprawdzisz czy masz krawędź spigota czy był wiercony i wsadzany od góry. Wcześniej możesz sprawdzić czy przez jego (spigota) środek jest przelot czy aby nadmiar żywicy nie wlał się w otwór. Jeżeli zatkany/zalany to rozwierć sam otwór takim sama średnica wiertła jaki był jego oryginalny wymiar. Ścianki starego uszkodzonego spigota nie naruszaj.
Jeżeli otwór spigota jest czysty to patrząc od dołu dolnika pod mocne światło (od strony spigota) możesz zobaczyć tez krawędź i sposób jego oryginalnego wklejenia.
Aaaaaaa!!! Sorry.
Nie doczytałem ze chodzi o szczytówkę.
Zagnij grubszy i wytrzymały drut (np. szprycha rowerowa) w haczyk lub pod katem 90st i próbuj tym ciągnąc stopniowo w dół. Może obracać szczyt żeby nie robić tego w jednym punkcie. Jeżeli nie pójdzie to podgrzej lekko górne złącze.
Krawędzie "haczyka" możesz lekko zeszlifować papierkiem żeby nie rysować blanku.
________
Użytkownik trout master edytował ten post 03 sierpień 2019 - 15:24