THERMOSTAT 69M-12411-00
Rok modelowy 2004, Kod MODELU: 69M2
69M-BO i nr. 1021605 u mnie jest na tabliczce.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 13 wrzesień 2023 - 22:08
THERMOSTAT 69M-12411-00
Rok modelowy 2004, Kod MODELU: 69M2
69M-BO i nr. 1021605 u mnie jest na tabliczce.
Napisano 14 wrzesień 2023 - 12:48
Tak wygląda to na stronie Yamahy
Użytkownik Sailfish edytował ten post 14 wrzesień 2023 - 12:49
Napisano 15 wrzesień 2023 - 08:15
Tak wygląda to na stronie Yamahy
Dziękuje i pozdrawiam.
Napisano 05 październik 2023 - 01:23
Wiecie gdzie mógłbym się rozglądnąć za zestawem naprawczym do gażnika yamaha 2,5 z 2004 r. Chodzi mi dokładnie o pływak i i iglice .Chyba mi się przycina i co jakiś czas mam problemy nad wodą.Nie chciałbym zamawiać całego gażnika z aliexpres.Zawsze jak coś nie podpasuje to zwrot będzie problemem. Dziękuje i pozdrawiam.
Napisano 29 październik 2023 - 11:46
Użytkownik Radbraw edytował ten post 29 październik 2023 - 12:00
Napisano 29 październik 2023 - 15:39
Do spodziny dedykowany. Ze względu na możliwy kontakt z wodą.
do silnika każdy dobry silnikowy. Ja do wszystkiego leję Liqui Moly 10w50. Ścigacz, enduro to i yamaszka na łódce sie załapała.
W łódce ważna liczba po W im wyższa tym lepsza. Wysoka mówi o zachowaniu lepkości w wysokich temperaturach. Liczbę przed W można olać bo raczej zimą jak jest poniżej 0 cieżko się pływa
Napisano 29 październik 2023 - 16:30
Napisano 29 październik 2023 - 16:37
Moim zdaniem 10w40 jest lepszy. Szczególnie na lato. Będzie dłużej lepki w wyższych temperaturach.
silniki zaburtowe nie są wysilone, ale często długo pracują na wysokich obrotach.
Napisano 29 październik 2023 - 22:38
Napisano 31 październik 2023 - 14:43
Witam droga braci wędkarska i nie tylko .... szukam dobrego i uczciwego sewisu Yamaha (nie musi być autoryzowany) dla mojego silnika zaburtowego. Niestety za pomocą lupki niczego nie znalazłem dlatego pisze tego posta ... interesuje mnie województwo opolskie, śląskie, małopolskie i dolnośląskie. Z góry dziękuje za wszelką pomoc i wskazówki.
Napisano 31 październik 2023 - 22:01
Odradzam Motorland Wrocław
Napisano 01 listopad 2023 - 07:29
Napisano 01 listopad 2023 - 09:17
Napisano 01 listopad 2023 - 09:41
Napisano 01 listopad 2023 - 09:50
Ale wysoka liczba po W nie oznacza, ze olej jest „słaby” w niższych temperaturach. Tylko, ze dłużej trzyma parametry. Zazwyczaj osiągniecie wysokiego 40, 50 czy 60 jest po prostu drogie. Wiec jak komuś nie zależy można oszczędzić kupując tańszy olej. Ale ile to wchodzi do zaburtówki? To ja wole kupić drogi porządny olej w 5l bance i wyjdzie to samo za litr …
Latem na torze to laliśmy do motocykli nawet 10W60 po 50 okazywał się za słaby.
A wybrać można do woli od 0W30 po 10W60 … zgłupieć można
https://liquimoly.sk...-benzyna?page=3
Ale jedno wiem na pewno. Dobry olej to podstawa. Na tym nie warto oszczędzać. I bardzo trzeba uważać na podróby. Dlatego np nie jeździliśmy na, skądinąd bardzo dobrym, Motulu. Bo było najwiecej podróbek.
Tresor, nawet nie wiedziałem że silniki pracują na niskiej temperaturze. Ale nawet jeśli, to jest to temperatura cieczy chłodzącej. A olej pracuje gdzie indziej i tam jest potrzebna jego lepkość. A mianowicie na panewkach, pierścieniach, krzywkach. I tam jeśli straci gęstość w wyniku zbyt wysokiej dla danego oleju temperatury powstaje większe zużycie, A niestety zaburtówka nie ma chłodnicy oleju jak większość motocykli i cześć samochodów. Uwierz w ciężkich warunkach udawało nam się zagotować olej np 10W50 (pomimo olbrzymich prędkości i dużej chłodnicy oleju) a nie zagotowałem nigdy wody w chłodnicy.
Także kazdy leje jak chce.
Użytkownik Qh_ edytował ten post 01 listopad 2023 - 09:59
Napisano 01 listopad 2023 - 10:01
Napisano 01 listopad 2023 - 16:20
Dokładnie. Stosować się do zaleceń, często zmieniać i lać dobry olej. Do przestawiania się ja stosuję dziobówkę
-6 hardcore. Odra nie zamarza, ale co z wodą na plecionce, pewnie zimą żyłce, i przelotkach?
Zdarzało mi się koło zera łowić i już był problem …
Napisano 01 listopad 2023 - 17:35
Napisano 02 listopad 2023 - 13:45
Witam droga braci wędkarska i nie tylko .... szukam dobrego i uczciwego sewisu Yamaha (nie musi być autoryzowany) dla mojego silnika zaburtowego. Niestety za pomocą lupki niczego nie znalazłem dlatego pisze tego posta ... interesuje mnie województwo opolskie, śląskie, małopolskie i dolnośląskie. Z góry dziękuje za wszelką pomoc i wskazówki.
Napisano 03 listopad 2023 - 14:11
Dzwoniłem do serwisu Yamahy w stolycy/Wał miedzeszyński…zalecany olej silnikowy to yamalube/quicksilver 10W30, do spodziny GL4, filtr oleju 5GH. Bardzo miły i pomocny człowiek jako laik zrobię u niego zakupy.Mi bardziej chodzi o to że silniki są niedogrzane. Często odpalane tylko na chwilkę na zmianę miejscówki. Troling w teperaturach 0-10'C... Według tabeli w takich warunkach producent zaleca 10W30 i ja się do tego stosuje. U mnie Odrą praktycznie nie zamarza od 2010r i pływamy cały rok bywało że i przy -6...
Na torze warunki są zgoła inne...
A olej kosztuje grosze, najważniejsze aby go często zmieniać nawet jak mało ma nalatane.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Radbraw edytował ten post 03 listopad 2023 - 14:53
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych