Silniki Yamaha - opinie i porady
#1141 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 18:12
- szczupak1 lubi to
#1142 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 19:01
Na podstawie Marinera 20 A który miałem z polowy lat 90-ch 11 na zimno prawie tak samo na ciepło
Twój silnik powinien miec ten blok z tą ruónicą ze masz dodatkowy zbiornik przed karterem dolotu na olej do mieszanki
Nie jestem pewien ale yama moze miec w tej wersji dekompresje i czasami wychodiły głupie pomiary
Na bloku silnika powinienes miec oznaczenie do danego modelu .
Mam gdzieś plany i dane techniczne silniow yamahy z tych lat
Użytkownik Trebron edytował ten post 13 listopad 2017 - 19:09
#1143 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 19:18
tutaj 7-8 jest robocze. te modele 395 cm nie maja duzej kompresji. srednica tłoka 67 ale skok jest 56 cm
bloki 430 cm/ 67sr tłoka ale skok 61 cm mają10-11 ale i robocze tez jest 8 i jest ok
Użytkownik evin edytował ten post 13 listopad 2017 - 19:22
#1144 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 19:25
Na podstawie Marinera 20 A który miałem z polowy lat 90-ch 11 na zimno prawie tak samo na ciepło
Twój silnik powinien miec ten blok z tą ruónicą ze masz dodatkowy zbiornik przed karterem dolotu na olej do mieszanki
Nie jestem pewien ale yama moze miec w tej wersji dekompresje i czasami wychodiły głupie pomiary
Na bloku silnika powinienes miec oznaczenie do danego modelu .
Mam gdzieś plany i dane techniczne silniow yamahy z tych lat
Zbiornik na olej i caly mechanizm wyje.......m , a otwór w bloku na mechanizm zaslepiony . Sam rozrabiam mieszanke w baniaku wydaje mi sie ze to bardziej bezpieczne. Sprawdzę nr bloku jaki mam i dam znac .
#1145 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 19:29
tutaj 7-8 jest robocze. te modele 395 cm nie maja duzej kompresji. srednica tłoka 67 ale skok jest 56 cm
bloki 430 cm/ 67sr tłoka ale skok 61 cm mają10-11 ale i robocze tez jest 8 i jest ok
Czyli wychodzi na to ze mozna jeszcze śmigać tym starociem bez remontu. Kurdre to co ja w zimie bede robil.
#1146 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 19:38
tutaj 7-8 jest robocze. te modele 395 cm nie maja duzej kompresji. srednica tłoka 67 ale skok jest 56 cm
bloki 430 cm/ 67sr tłoka ale skok 61 cm mają10-11 ale i robocze tez jest 8 i jest ok
Ewin ale pierwsze słysze aby te oznaczenie silnika wystepowało w dwóch pojemnosciach
#1147 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 19:53
ale wystepowały. nic na to nie poradze
#1148 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 20:14
Evin tyś tu specjalist i teraz wiem dlaczego mój mistrzuniu nie ogarniał tematu
#1149 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2017 - 20:24
nawet nie stalem przy specjaliscie
#1150 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2017 - 07:45
- szczupak1 lubi to
#1151 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2017 - 09:09
#1152 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2017 - 10:35
#1153 OFFLINE
Napisano 20 listopad 2017 - 11:18
Witajcie.
Mam drobny problem ze swoim silnikiem Yamaha 20km 2015 SEHA.
.
Gdy jest zimny trzeba go odpalać na kilka razy.
Silnik chwilę chodzi i gaśnie, czasem prycha.
Silnik ma automatyczne ssanie więc za bardzo nie mogę mu pomóc jak jest zimny.
Dodanie gazu niewiele pomaga, też potrafi zgasnąć.
Gdy silnik już się rozgrzeje jest wszystko w porządku.
Do serwisu mi się nie śpieszy bo mnie skroją
Za wszelką pomoc będę wdzięczny.
- GarowyJK lubi to
#1154 OFFLINE
Napisano 20 listopad 2017 - 12:32
A nie masz gwarancji ?
#1155 OFFLINE
Napisano 20 listopad 2017 - 13:41
Te silniki lubią tak robić, ssanie mogło siąść co dość często w tych silnikach padało.Witajcie.
Mam drobny problem ze swoim silnikiem Yamaha 20km 2015 SEHA.
.
Gdy jest zimny trzeba go odpalać na kilka razy.
Silnik chwilę chodzi i gaśnie, czasem prycha.
Silnik ma automatyczne ssanie więc za bardzo nie mogę mu pomóc jak jest zimny.
Dodanie gazu niewiele pomaga, też potrafi zgasnąć.
Gdy silnik już się rozgrzeje jest wszystko w porządku.
Do serwisu mi się nie śpieszy bo mnie skroją
Za wszelką pomoc będę wdzięczny.
Jak dobrze pamiętam to można to zdiagnozować w ten sposób że, wykrecamy ta biała pompę ssania z gaźnika, ciągniemy szarpanka, w tym momencie idzie impuls na cewke i iglica z tej pompki powinna się wysunąć ok 1 cm po czym ok 60 sek powinna się chować.
Użytkownik womaly23 edytował ten post 20 listopad 2017 - 13:48
#1156 OFFLINE
Napisano 20 listopad 2017 - 15:00
Gwarancji brak, silnik był ściągany z Włoch i niestety nie było na niego gwarancji.
Po sezonie spróbuję sprawdzić to w taki sposób jak pisze womały23.
A jeżeli siadło ssanie, to co wtedy trzeba wymieniać?
#1157 OFFLINE
Napisano 20 listopad 2017 - 15:05
Ja bym zaczął najpierw od próby złapania wartości na mierniku - tzn jeden niech szarpanką operuje a drugi miernikiem w różnych konfiguracjach ( masa na silniku, masa na kablu przy cewce) patrzy na miernik czy cokolwiek się pokaże, potem wyjąć pompkę i spr czy iglica się wysuwa/ chowa....
Czyszczenie gaźnika jak i spr linii paliwowej również nie zaszkodzi jak nie pomoże to podłożyć nową pompkę i zobaczyć co się stanie
Pompki ssania widziałem na ebay jak i na allegro np od quada za parę groszy
Użytkownik womaly23 edytował ten post 20 listopad 2017 - 15:11
#1158 OFFLINE
Napisano 24 listopad 2017 - 11:36
Yamaha 8KM 2T. Gdzie zamocować filtr paliwa?
Na lini paliwowej czy pod kopułą?
Z jednej strony pod kopułą nie będzie go widać ale nie wiem czy ruszać ori instalację.
Pytanie nr 2 czy gdzieś dostane rączkę do otwierania kopuły? Moja jest złamana daje się otwierać ale jak by się komu walała...
#1159 OFFLINE
Napisano 24 listopad 2017 - 19:06
orginalnie to tam jest juz filtr paliwa. taki z odstojnikiem jakby
#1160 OFFLINE
Napisano 24 listopad 2017 - 19:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych