Tu
@siarq
jeśli ktos miał juz w echu( Elite5,7Ti i HDS gen3 )polski to POLSKI JĘZYK pozostanie niezależnie od tego czy zrobimy aktualizację za pomoca echa i WiFi czy też poprzez kartę pamięci pobierając soft ze strony producenta :-)
Tu się mylisz kolego. Miałem hdi . Soft zaciągnięty z oficjalnej strony i klopsik z j.pl. standardowa paczka językowa . Sam lowrance oficjalnie pisze ze paczki językowe u dystrybutora regionu. U nas Parker . I oni wladają paczka jezykowa. Mało tego . Jak chciałem zaktualizować soft w hds do 3.0 który był dostępny bez problemu na lowrance.com to wasz mistrz serwisowy obwiescil mi ze , owszem nowy soft jest ale paczki jeszcze nie mają. I jeśli chcem pl to musze czekać. I wysyłałem do was echo do aktualizacji po miesiącu jak żeście paczkę dostali. Wasz przedstawiciel do momentu aż nie obwiesciLem na facebook ze aktualizacja poprzez echo języka nie wywala tez tkwił w przekonaniu ze on zniknie. A odkrył to kolega @ptychoo. Może ty o tym wiedziałeś ale wasz serwis i przedstawiciel nie. Pozdrawiam