Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Cabelas -jak długo każą czekać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Roch

Roch

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaTuam, Irlandia

Napisano 29 październik 2010 - 21:26

No to się wyjaśniło. Wysłałem emaila z zapytaniem What's the story?
Najpierw odpisali, że mieli ostatnio problemy z systemem, no i tak się jakoś porobiło i że się wkrótce odezwą.

Wkrótce dostałem drugą wiadomość, w której stało, co następuje:

Thank you for contacting Cabela's. We have notified by our shipping partner that order will not be able to ship to you due to shipping restrictions. I do apologize for any and all inconvenience. Your credit card has not bee charged. You may purchase this item directly from Cabela's. When on the web site do not select the enhanced shipping option. You will have to pay for customs and duties when the item arrives however. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us.
Thank you for being a Cabela's customer, we appreciate your business.

Czyli wracam do punktu wyjścia i zaczynam poszukiwania od nowa.

Jakieś sugestie?


#22 OFFLINE   spinncaster

spinncaster

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 145 postów
  • LokalizacjaNowy Sącz
  • Imię:Robert

Napisano 31 październik 2010 - 19:12

No to się wyjaśniło. Wysłałem emaila z zapytaniem What's the story?
Najpierw odpisali, że mieli ostatnio problemy z systemem, no i tak się jakoś porobiło i że się wkrótce odezwą.

Wkrótce dostałem drugą wiadomość, w której stało, co następuje:

Thank you for contacting Cabela's. We have notified by our shipping partner that order will not be able to ship to you due to shipping restrictions. I do apologize for any and all inconvenience. Your credit card has not bee charged. You may purchase this item directly from Cabela's. When on the web site do not select the enhanced shipping option. You will have to pay for customs and duties when the item arrives however. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us.
Thank you for being a Cabela's customer, we appreciate your business.

Czyli wracam do punktu wyjścia i zaczynam poszukiwania od nowa.

Jakieś sugestie?


@Roch rozumiem Twoje rozżalenie, miałem podobną sytuację właśnie ze wspomnianym Tacle Wherehouse z zakupem multika. Choć i tak oni są o wiele solidniejsi pewnie dlatego, że mają trochę mniej asortymentu, ale to i tak nie usprawiedliwia niczego... jest na stronie więc można kupować...

Oglądnąłem co za kija kupiłeś, może szybciej byś załatwił sprawę z polskim dystrybutorem. Jakieś kije HMX-a widziałem na sklepach więc może to jakieś wyjście. Poza tym cło i vat byłby z głowy <_<

wesołego halloween

#23 OFFLINE   Roch

Roch

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaTuam, Irlandia

Napisano 31 październik 2010 - 23:12

[quote]
No to się wyjaśniło. Wysłałem emaila z zapytaniem What's the story?
Najpierw odpisali, że mieli ostatnio problemy z systemem, no i tak się jakoś porobiło i że się wkrótce odezwą.

Wkrótce dostałem drugą wiadomość, w której stało, co następuje:

Thank you for contacting Cabela's. We have notified by our shipping partner that order will not be able to ship to you due to shipping restrictions. I do apologize for any and all inconvenience. Your credit card has not bee charged. You may purchase this item directly from Cabela's. When on the web site do not select the enhanced shipping option. You will have to pay for customs and duties when the item arrives however. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us.
Thank you for being a Cabela's customer, we appreciate your business.

Czyli wracam do punktu wyjścia i zaczynam poszukiwania od nowa.

Jakieś sugestie?

[/quote]

@Roch rozumiem Twoje rozżalenie, miałem podobną sytuację właśnie ze wspomnianym Tacle Wherehouse z zakupem multika. Choć i tak oni są o wiele solidniejsi pewnie dlatego, że mają trochę mniej asortymentu, ale to i tak nie usprawiedliwia niczego... jest na stronie więc można kupować...

Oglądnąłem co za kija kupiłeś, może szybciej byś załatwił sprawę z polskim dystrybutorem. Jakieś kije HMX-a widziałem na sklepach więc może to jakieś wyjście. Poza tym cło i vat byłby z głowy <_<

wesołego halloween
[/quote]

Macałem po polskiej sieci z tym kijaszkiem, ale niestety nie znalazłem go. Znalazłem stronę dystrybutora, a na stronie adresy sklepów, ale nic o sprzedaży wysyłkowej.


#24 OFFLINE   spinncaster

spinncaster

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 145 postów
  • LokalizacjaNowy Sącz
  • Imię:Robert

Napisano 01 listopad 2010 - 19:33

Ja się kontaktowałem z dystrybutorem co prawda w innej sprawie i otrzymałem rzetelne informacje, więc może warto... :unsure:

Pozdrawiam,

#25 OFFLINE   MATT1989

MATT1989

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 398 postów
  • LokalizacjaGdynia
  • Imię:Mateusz

Napisano 03 styczeń 2011 - 07:32

Mam zamiar kupić kołowrotek używany na ebay-u od faceta ze stanów, czy używany sprzęt od osoby prywatnej również podlega ocleniu itp?

#26 OFFLINE   krzysiek

krzysiek

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6183 postów
  • Imię:Krzysztof

Napisano 03 styczeń 2011 - 07:43

Według mnie - zgodnie z obowiązującym limitem. Cło to nie wszystko, dochodzi jeszcze VAT. Jednak prawdopodobieństwo naliczenia opłat przez UC jest nikłe – chyba, że do przesyłki zostanie dołączona deklaracja wartości , rachunek, etc. Mogą Cię też wezwać w celu wypełnienia deklaracji; wątpię jednak, żeby im się chciało.

#27 OFFLINE   Artur Z.

Artur Z.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 322 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 03 styczeń 2011 - 10:37

Mam zamiar kupić kołowrotek używany na ebay-u od faceta ze stanów, czy używany sprzęt od osoby prywatnej również podlega ocleniu itp?



kupowałem kilka razy , płaciłem pay palem , przychodziło prosto do domu bez żadnych ceł , vatów itp. , za każdym razem tylko paczka była otworzona i zapakowana ponownie, paczki dostawałem po najadalej 7 dniach.
Zwróć uwage na koszty transportu jakie gośc wpisał (bywają różne)

#28 OFFLINE   and67

and67

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 681 postów
  • LokalizacjaOświęcim Małopolska

Napisano 03 styczeń 2011 - 10:55

Prywatne osoby drobne rzeczy takie jak kołowrotki wysyłały mi jako gift, wszystko docierało bez problemów.Nie wiem jak jest teraz.

#29 OFFLINE   MATT1989

MATT1989

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 398 postów
  • LokalizacjaGdynia
  • Imię:Mateusz

Napisano 03 styczeń 2011 - 11:08

Dzięki Panowie za info :D

#30 OFFLINE   TomekSudety

TomekSudety

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1028 postów
  • LokalizacjaSudety / Kotlina Kłodzka
  • Imię:Tomek

Napisano 22 październik 2014 - 12:30

Ktoś się orientuje ile kosztuje wysyłka kija do Polski od Cabelasa ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych