[quote]
No to się wyjaśniło. Wysłałem emaila z zapytaniem
What's the story?Najpierw odpisali, że mieli ostatnio problemy z systemem, no i tak się jakoś porobiło i że się wkrótce odezwą.
Wkrótce dostałem drugą wiadomość, w której stało, co następuje:
Thank you for contacting Cabela's. We have notified by our shipping partner that order will not be able to ship to you due to shipping restrictions. I do apologize for any and all inconvenience. Your credit card has not bee charged. You may purchase this item directly from Cabela's. When on the web site do not select the enhanced shipping option. You will have to pay for customs and duties when the item arrives however. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us.
Thank you for being a Cabela's customer, we appreciate your business.
Czyli wracam do punktu wyjścia i zaczynam poszukiwania od nowa.
Jakieś sugestie?
[/quote]
@Roch rozumiem Twoje rozżalenie, miałem podobną sytuację właśnie ze wspomnianym Tacle Wherehouse z zakupem multika. Choć i tak oni są o wiele solidniejsi pewnie dlatego, że mają trochę mniej asortymentu, ale to i tak nie usprawiedliwia niczego... jest na stronie więc można kupować...
Oglądnąłem co za kija kupiłeś, może szybciej byś załatwił sprawę z polskim dystrybutorem. Jakieś kije HMX-a widziałem na sklepach więc może to jakieś wyjście. Poza tym cło i vat byłby z głowy
wesołego halloween
[/quote]
Macałem po polskiej sieci z tym kijaszkiem, ale niestety nie znalazłem go. Znalazłem stronę dystrybutora, a na stronie adresy sklepów, ale nic o sprzedaży wysyłkowej.