Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#1 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 11:35
Pewnie wielu użytkowników forum używa/używało SUV'ów lub crossoverów.
Jakie są wasze opinie?
Nie chodzi mi tu o samochód terenowy!
Auto ma dobrze zachowywać się na długiej trasie, ale być przy okazji podwyższone i mieć napęd 4X4 aby nie zagrzebać się w byle błocie.
#2 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 12:32
Chyba już był taki wątek, i konkluzja była taka, że Subaru Forester z reduktorem (czyli w grę wchodzą tylko silniki benzynowe) jest rozsądnym kompromisem. CRV to błota nie potrzebuje żeby się zagrzebać, to typowa bulwarówka. Już lepsze zdolności w tym zakresie ma Rav4.
- Anguiler lubi to
#3 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 12:43
Cześć Daniel,
Chyba już był taki wątek, i konkluzja była taka, że Subaru Forester z reduktorem (czyli w grę wchodzą tylko silniki benzynowe) jest rozsądnym kompromisem. CRV to błota nie potrzebuje żeby się zagrzebać, to typowa bulwarówka. Już lepsze zdolności w tym zakresie ma Rav4.
Szukałem tego wątku i znaleźć nie mogłem
Rav4 ma jakiś śmieszny bagażnik :/
A forester ... no brzydki jest
- moroziukd lubi to
#4 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 12:45
A ha, no i tytułowa Vitara też nie jest typową bulwarówką! Zapomniałem o niej.
#5 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 12:51
Nowy forester już nie tak bardzo brzydki (a nawet całkiem fajny), ale benzyna 2,5 turbo swoje wypić musi
A ha, no i tytułowa Vitara też nie jest typową bulwarówką! Zapomniałem o niej.
Nowy zdecydowanie ładniejszy, ale kosztuje
Poza tym w benzynie, tak jak napisałeś, konkretnie pali.
Odnośnie Vitary, na czym polega jej wyższość na CR-V?
Bardziej podoba mi się Vitara, ale za to Honda ma większy bagażnik.
#6 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 12:59
Tak czy siak o spalaniu na poziomie choćby zbliżonym do Almery możesz zapomnieć - napędzenie dodatkowych gratów od napędu 4x4 swoje kosztuje.
#7 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:13
BTW rozumiem, ze dyskusja dotyczy nowych aut?
#8 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:14
BTW rozumiem, ze dyskusja dotyczy nowych aut?
Nie
3+ lat
A jakieś opinie o Skodzie Octavii Scout?
#9 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:20
#10 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:29
#11 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:41
#12 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:45
Taki Scout w trasę kilkuset kilometrową zdecydowanie bardziej będzie się nadawał niż Vitara.
?
#13 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:58
ed
Grand Vitara:
ed
Co do używek, ja się nie wypowiadam - po prostu zbyt dużo parametrów jest potrzeba aby móc zrobić porównanie.
Co do Yeti vs. G. Vitara - tak są różne lecz pytanie jest w którym środowisku będzie częściej używany samochód. Czy 90% to miasto a 10% wypady? Czy jakiś inny podział.
Ja osobiście zdecydowałem się na Wranglera Rubicon z USA. Tak wyszło mi najlepiej
- Mdah i Jarek M lubią to
#14 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 13:59
#15 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 14:04
Tylko nie wiem jak u niego jest z napedami... No i bagażniczek moglby byc deczko większy...
#16 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 14:09
#17 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 14:17
#18 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 14:18
Z tego co wiem to stały napęd 4x4
to fakt - ale wiesz naped napedowi nierowny... Mnie ciekawi jak on sobie radzi w terenie tak na prawdę, chociaż kilka razy byłem z milo26 na fishach ta zabawką i radził sobie bardzo dobrze
#19 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 14:21
Jaki problem ze spalaniem?Instalujesz gaz i po problemie.Witara powiedzmy 2l spali ok.10l gazu tj. 25zł na 100km.
Wielu moich znajomych ma negatywne doświadczenia z instalacjami gazowymi.
Wiele samochodów nagle zaczęło się sypać po takiej przeróbce.
Dodatkowo spalanie się zwiększa o te 20% plus koszt założenia.
Poza tym z taką instalacją nie można wjeżdżać do garaży podziemnych, czyż nie?
#20 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2010 - 14:22
Jaki problem ze spalaniem?Instalujesz gaz i po problemie.Witara powiedzmy 2l spali ok.10l gazu tj. 25zł na 100km.
Gdyby to było takie proste, po ulicach jeździłyby same zagazowane auta. Po pierwsze instalacji nie rozdają za darmo. Po drugie nie każdy silnik „lubi” gaz. Tu warto zasięgnąć opinii specjalisty. Po trzecie takie auta na rynku wtórnym maja ograniczone grono nabywców, niekiedy odnotowują relatywnie duży spadek wartości. O tym, że albo decydujemy się na zbiornik toroidalny o ograniczonej pojemności, albo rezygnujemy ze znacznej części pojemności bagażnika, nie musze chyba wspominać…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
2 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
-
Pawel369, kris73