Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#1861 Guest_Drac_*
Napisano 22 sierpień 2019 - 15:19
Allroad a6 to moj ideał.
Tylko baba mowi ze nie audi bo nisko się siedzi, ze szyby małe..... :/
Wymyśla byle rexa nie sprzedawac.
Silnik 2,5 biturbo 250km pod gaz chyba ok? Bo sporo widzę zagazowanych.
#1862 OFFLINE
Napisano 22 sierpień 2019 - 15:21
2,7Turbo, podwójne turbo. Gaz przeżyje ale konstrukcja dosyć skomplikowana i serwisowanie może swoje zrobić.
Rexa już sprzedaliście?
W zasadzie chciałem pisać, że zamiast zmieniać i tracić (zazwyczaj zmiana auta to zawsze dodatkowe koszta) to po prostu przełknąć to spalanie i jeździć tym co się ma sprawdzone
A6 natargali tyle że znaleźć igielkę łatwo nie będzie.
- Plastik lubi to
#1863 Guest_Drac_*
Napisano 22 sierpień 2019 - 20:14
Rex stoi, żona płacze ze będzie bardziej ekonomiczniej jeździć byle go zostawić.
Jak bedzie kupiec to sprzedam, ale za rozsądne pieniądze.
#1864 OFFLINE
Napisano 22 sierpień 2019 - 21:19
Jeździłem W163 400 CDI 05r. Komfort jazdy kosmos jak dla mnie - miejsca dla pasażerów dużo i spory bagażnik, żeby było śmiesznie spalanie też znośnie wychodziło jak się nie szalało.
Potrafił spalić przy spokojnej jeździe na tempomacie 100km/h od 7,5L - a przy bucie 13L-15L , co przy tej masie 2,3 tony ,stałym 4x4, budowie kiosku ruchu uważam za super wynik.
Raz holowałem na lawecie Toyotę Carine spalanie z trasy 600km wyszło niewiele ponad 8L !!.(tempomat i 100km/h)
W terenie, czy z 2 osiową przyczepą kempingową jeżdżąc po górach czy dzikich drogach przenigdy nie było problemów , przyciskało się guzik i do przodu.
Allroad nie jeździłem ale z A6 c5 i c6 w w 2.0 i 3.0 TDI miałem styczność nie jednokrotnie i porównanie komfortu, dynamiki nie bardzo ma się do siebie (Ten 3.0 TDI może już być jakimś odniesieniem mocy w stosunku do wspomnianego 400 CDI. Ale jak dla mnie te auta to 2 zupełnie inne światy. Audi jak najbardziej jest komfortowe, ale ML to ML
Użytkownik cabage edytował ten post 22 sierpień 2019 - 21:21
- Paweł J i bogunow lubią to
#1865 OFFLINE
Napisano 23 sierpień 2019 - 06:23
Natomiast 400 CDI to 250 koni i raczej nie ma co porównywać, tylko w to spalanie jakoś nie bardzo wierze.
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#1866 ONLINE
Napisano 23 sierpień 2019 - 08:43
No mnie nie udało się nigdy zejść poniżej 8 l/100 km 270 CDI. W mieście średnio palił 11 litrów przy spokojnej jeździe, jak deptałem było 13/14 litrów. Trasa od 8-miu w górę. Przy 140 km/h kończył się komfort jazdy, hałas był naprawdę duży. Pojemność 2,7 l to zbyt mało na tą budę, 160 koni jakoś jechało ale szału nie było.
Natomiast 400 CDI to 250 koni i raczej nie ma co porównywać, tylko w to spalanie jakoś nie bardzo wierze.
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Też mi ciężko było uwierzyć w to co widziałem, podejrzewam że to kwestia wysokiego momentu obrotowego 560Nm. Dodam że to wynik z komputera pokładowego, być może gdybym świadomie litrażował samochód przy dystrybutorze było by ciut inaczej, ale tyle pokazywał komputer. Co do miejskiej jazdy 10-12l tylko ja ciężkiej nogi nie mam.
#1867 OFFLINE
Napisano 15 wrzesień 2019 - 14:05
Ktoś miał może do czynienia z takim pathfinderem ? Całkiem fajne autko z wyglądu. https://www.otomoto....html#bab28fe761
#1868 ONLINE
Napisano 15 wrzesień 2019 - 16:16
Terenówka zrobiona wg starej dobrej szkoły, jak nie ma skorodowanej ramy i podłogi to warto przemyśleć. Silnik dobrze znosi podtlenek elpidżi, sensowną butlę upchniesz pod spód zamiast zapasu. Trzeba pojechać ze śrubokrętem i młoteczkiem ,wleźć pod spód i zbadać co w trawie piszczy. Skrzynia jak nie przeciąga i zmienia biegi to jest raczej mało psujna ,zmienić olej i jeździć. Z częściami eksploatacyjnymi nie ma problemu. Jak nie miał nic robione w zawiasie to będzie taki bardzo amerykański ,jeżdżąca miękka kanapa .Ktoś miał może do czynienia z takim pathfinderem ? Całkiem fajne autko z wyglądu. https://www.otomoto....html#bab28fe761
- Bartek_C i Pumba lubią to
#1869 Guest_Drac_*
Napisano 15 wrzesień 2019 - 17:48
Użytkownik Drac edytował ten post 15 wrzesień 2019 - 17:48
#1870 OFFLINE
Napisano 15 wrzesień 2019 - 17:59
ile te silniki gazu mogą pociągnąć?
Dużo zależy od fantazji kierownika ale na mniej jak 14-16 to bym nie liczył.
#1871 Guest_Drac_*
Napisano 15 wrzesień 2019 - 18:08
#1872 OFFLINE
Napisano 15 wrzesień 2019 - 18:28
#1873 OFFLINE
Napisano 03 październik 2019 - 18:59
I na mnie przyszłą pora. Zaczyna rozglądać się za następcą mojego forka. Bardzo chętnie zostałbym przy marce, ale obawiam się, że budżet nie pozwoli. Wydać będę chciał nie więcej niż 15000. Przeznaczenie to auto na co dzień, a do tego holowanie lekkiej przyczepy z łódką. Coś w czym forek spisywał się bardzo dobrze. Napęd na 4 koła bardzo mile widziany, bo slipów nie widuję. Lekko podniesione zawieszenie itp. Moją uwagę przykuły kia sportage II 2.0 i jeep liberty 3.7. Tylko benzyna z gazem. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi dwoma autami? Melodia przyszłości, ale im wcześniej zacznę...
#1874 OFFLINE
Napisano 03 październik 2019 - 20:08
Kijankę ma Grzegorz @ Giepol wiem że chwali.
- thug lubi to
#1875 OFFLINE
Napisano 03 październik 2019 - 20:22
Ps. A paliwożerny to znaczy ile? W rodzinie mam grand cherokee 98' 4.0. Więcej chyba nie spali ten młodszy braciszek?
Użytkownik thug edytował ten post 03 październik 2019 - 20:24
#1876 OFFLINE
Napisano 03 październik 2019 - 20:37
- thug lubi to
#1877 OFFLINE
Napisano 03 październik 2019 - 20:43
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
- Paweł J lubi to
#1878 OFFLINE
Napisano 05 październik 2019 - 17:33
A jak spisuje się outlander pierwszej generacji ? Wolnossący 2.0l ? Ktoś miał do czynienia ?
#1879 OFFLINE
Napisano 05 październik 2019 - 19:20
A jak spisuje się outlander pierwszej generacji ? Wolnossący 2.0l ? Ktoś miał do czynienia ?
Poczytaj sobie https://forum.mitsumaniaki.pl/ szczególnie polecam posty i opinie Bzyk_R1 ma facet wiedzę na temat Outlandera .
- thug lubi to
#1880 OFFLINE
Napisano 15 październik 2019 - 19:42
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych