Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#3521 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2021 - 17:50
#3522 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2021 - 17:53
#3523 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2021 - 21:39
#3524 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2021 - 21:50
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
#3525 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2021 - 22:37
Ze swojej strony polecę Nokian WR4. Fajnie się wgryzają. Założone do XC60 AWD. Lato też mam Nokiany i jestem zadowolony.cześć koledzy
potrzebuję oponki na zimę dla Pani do Tuscona 215/65 R17
80 % jazdy w mieście Nowy Sącz, 20 % poza, ale to już górki - Mszana, Muszyna, Krynica, Limanowa i okolice
coś możecie polecić?
bo ja to zieloniutki jestem, a w necie milion opinii i to zazwyczaj sponsorowanych....
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
#3526 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2021 - 22:39
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Tomasz eS edytował ten post 10 grudzień 2021 - 22:41
#3527 OFFLINE
Napisano 11 grudzień 2021 - 00:55
Jeśli wejdziesz na Oponeo i wybierzesz którąś z klas producentów, to w danej klasie będzie z grubsza jeden diabeł. Wtedy to już tylko Twoja decyzja, od zasobności portfela zależna.
#3528 OFFLINE
Napisano 13 grudzień 2021 - 11:09
Użytkownik Pawgas edytował ten post 13 grudzień 2021 - 11:11
#3529 OFFLINE
Napisano 13 grudzień 2021 - 11:26
Ze swojej strony polecę Nokian WR4. Fajnie się wgryzają. Założone do XC60 AWD. Lato też mam Nokiany i jestem zadowolony.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
I ja polecę wr3 i wr4. Dla mnie są bardzo dobrym produktem w rozsadnej cenie, ale trzeba było kupować przed sezonem, a nie w jego szczycie ...
#3530 OFFLINE
Napisano 13 grudzień 2021 - 11:45
Opony oponami ale jak zawsze najważniejszy jest zdrowy rozsądek .Kilka lat wstecz też jechałem do Szczecina i za Berlinem pogoda zmieniła się diametralnie ,zaczął
padać śnieg z deszczem i temperatura spadła poniżej zera ) a był to kwiecień.( wszystkie auta ,które mnie wyprzedziły wylądowały w rowie .Ja jechałem sobie siedemdziesiąt mając napęd na cztery koła i nowe opony jeszcze zimowe.40 kilometrów dalej już było czysto .Podziwiam wariatów jadących jak szaleni we mgle czy ulewnym deszczu wierząc że opony i wypasione auto zawsze da sobie radę.Niekiedy jadą tak mając dzieci w samochodzie ,zgroza .
- Jozi, Fatso, gulf i 6 innych osób lubią to
#3531 OFFLINE
Napisano 14 grudzień 2021 - 12:07
#3532 OFFLINE
Napisano 14 grudzień 2021 - 12:16
A6 C4 najlepiej 2,5 tdi Q ewentualnie 2,6 2,8 benzyna z gazem. Pancerne tanie w utrzymaniu i bardzo wygodne auta.
#3533 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 09:03
W tych pieniążkach powinieneś już znaleźć fajny egzemplarz. Koniecznie trzeba sprawdzić tylne kielichy, to ich największa bolączka. Auto nieduże, fajne na trasy i lekki teren. Miałem kilka lat, zero problemów, polecam.
- nalewator, BOSMAN 76 i Przemek_M lubią to
#3534 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 11:52
Polecam Subaru Forester I 2.0
W tych pieniążkach powinieneś już znaleźć fajny egzemplarz. Koniecznie trzeba sprawdzić tylne kielichy, to ich największa bolączka. Auto nieduże, fajne na trasy i lekki teren. Miałem kilka lat, zero problemów, polecam.
drugą bolączką jest silnik boxer i brak zamienników do niego .
- Jozi lubi to
#3535 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 12:31
drugą bolączką jest silnik boxer i brak zamienników do niego .
Faktycznie problemy z kielichami to błąd konstrukcyjny, ale nie mam pojęcia co kolega ma na myśli pisząc o bokserze i zamiennikach? 2.0 wolnossace to w miarę pancerne konstrukcje! To, że nie ma na rynku tyłu gratow co do waga nie oznacza że są problemy z dostępnością części
#3536 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 12:41
Użytkownik Matteoo edytował ten post 15 grudzień 2021 - 12:47
#3537 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 13:03
Faktycznie problemy z kielichami to błąd konstrukcyjny, ale nie mam pojęcia co kolega ma na myśli pisząc o bokserze i zamiennikach? 2.0 wolnossace to w miarę pancerne konstrukcje! To, że nie ma na rynku tyłu gratow co do waga nie oznacza że są problemy z dostępnością części
w tych silnikach lubią przekręcać się panewki i często jest to koniec żywota silnika a drugi dostać jest ciężko bo jest ich bardzo mało na rynku .Oczywiście możesz mieć farta i przejechać nim i 300 tyś .najczęściej siadają w okolicy stówy .Możesz też dać do naprawy w subaru ale wtedy koszt naprawy będzie większy niż auta
#3538 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 13:14
Użytkownik Przemek_M edytował ten post 15 grudzień 2021 - 13:35
#3539 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 13:39
Miałem Forstera sf turbo, świetnie się nim jeździ ale jakość środka i wygłuszenia nie jest na najwyższym poziomie, wszystko rdzewieje a silnik to prawda jest fajny i fajnie brzmi ale tragedia z trwałością przy przebiegu 240 000 km panewki i uszczelka pod głowicą. Ale i tak dokonał żywota jak wpadły amortyzatory z tyłu przez kielichy. Dyskwalifikuje te auto ze względu na awaryjność silnika i korozję wszech obecną. Jak ma się kupę kasy to można się bawić. Auto super wyważone i bardzo dobrze się prowadzi w ciasnych zakrętach z pełnym gazem w podłodze. W terenie dawał rade bo jest lekki.
Później kupiłem Mitsubishi Outlander 1 generacji z 2.0 motorem 136 koni. Silnik świetny w miarę elastyczny ale mocy trochę brakowało ale pancerny to on był. Dostał trochę batów w błocie i nie było oznak zmęczenia. Środek spoko wykonany ale to dalej plastik i beznadziejnie wygłoszony. Blacharka spoko, mówię o nadwoziu bo jeżeli chodzi o sanki to przód i tył pękł i nadawał się do wymiany. przebieg 200 000 i dalej jeździ po wymianie zawieszenia przód i tył ale u kogo innego bo siostrzeniec rozbił go na płocie (drifty na błocie), płot nie ucierpiał w ogóle natomiast podłużnice jak i cała reszta przodu poskładała się jak zapałki. Dlatego nie kupiłbym go drugi raz zbyt delikatny.
Teraz jest przy audi a6 c4 2,5 tdi i t jest to czego potrzebuje na wyprawy wędkarskie, dużo miejsca w przeciwieństwie do poprzedników, wygodnie, cicho, dobre nagłośnienie bose, spalanie bardzo zadowalające no i ten dźwięk i elastyczność 2,5 tdi po prostu bajka. Dwa w/w auta nie nadają się na trasę dłuższą jak 200 km natomiast Audi trzaska kilometry aż miło i przyjemnie, najdalej 1400 km w jeden dzień. Rdza nie występuje w egzemplarzach zadbanych i bezwypadkowych. Mój taki nie jest dlatego maska i błotnik nadają się do wymiany ale na ryby wystarczy.
Teraz przejdziemy do meritum tam gdzie nie wjechałem subaru wjechał mitsubishi ale tam gdzie nie wjechałem ani subaru ani mitsubishi to audi nawet nie miało co tam robić . Napęd, rozkład mas, robi robotę i te auto porostu jedzie jak na gąsienicach. Wszelakie górki podjazdy zjazdy, najlepiej robi mi się audi błoto nie błoto idzie. I bywały modele z bardzo wysokim zawieszeniem, które prześwit miały większy niż subaru czy mitsuba.
Koszty Japończyków zabijają a koszty audi rozbawiają, na ten przykład najdroższy komplet zawieszenia na przód 200 zł po zniżkach w IC. Japończyki na swój przebieg były już sfatygowane i czegoś im brakowało, w audi mam 700 000 km przebiegu(nie wiem czy drugi raz nie leci) i nadal audi wnętrzem i ogólnym stanem przewyższa nad japońskimi autami.
Według mnie wybór jest jeden Audi. dodam że na dachu wożę ponton w bagażniku silnik spalinowy i elektryczny i resztę gratów plus wędki i cały mandżur do tego 4 pasażerów i tam dalej jest sporo miejsca czego w japońcach brakuje. Japończyki ciągając przyczepkę z towarem około 700 kilo paliły sprzęgło a Audi w błocie z paletą kostki jechało bez zastanowienia
Użytkownik DominikBP edytował ten post 15 grudzień 2021 - 14:00
- Krzysztof, godski i Matteoo lubią to
#3540 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2021 - 15:01
Jak masz czas też bym szukał Audi - łatwo nie jest, ale masz całkiem konkretny budżet jak na ten model.
Wpadnij tutaj:
http://www.audiklub....ewforum.php?f=2
Czasem się rodzynki trafiają.
Ehh, że człowiek tak szuka jednak tych nowszych i brak mu odwagi. A wygląd takiego A6 C4 to czysta poezja klasyki i elegancji.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych