#801 OFFLINE
Napisano 30 listopad 2020 - 18:49
#802 OFFLINE
Napisano 11 grudzień 2020 - 18:07
Witam! Czy w ostatnim czasie ktoś zamawiał łódź u producenta?
#803 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2020 - 00:42
#804 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2020 - 17:17
Teraz termin na wrzesień , ale znając poślizgi co do terminowości zrobionej łódki , prędzej zobaczymy lód na wodzie niż łódkę w 2021
To jest informacja z grudnia? Na początku października, był połowa lutego.
#805 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2020 - 17:32
#806 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2020 - 20:07
Pewnie zależy też na jaki model- ja zostałem zapewniony, że łódkę odbiorę w lipcu.
Użytkownik Mikeyy edytował ten post 15 grudzień 2020 - 20:07
#807 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2020 - 22:23
jakby co mam swoją na sprzedaż. Chce teraz popróbować riverfoxa
#808 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2020 - 22:54
jakby co mam swoją na sprzedaż. Chce teraz popróbować riverfoxa
To może na olx - coś się tam pusto zrobiło
- McForest lubi to
#809 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2020 - 23:40
#810 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 09:50
#811 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 10:06
Optymiści. Czytacie ten wątek i wierzycie, że to akurat Was producent potraktuje wyjątkowo i dotrzyma terminu? Na wszystko co mówi producent bierzcie sporą poprawkę. Jak samą łódź chwalę, tak podejście do Klienta jest beznadziejne...
Kupujący pewnie musi dać zaliczkę na łódkę i czeka do terminu odbioru.
Producent zapewne da jakiś kwit na pobraną kasę i koniec. W razie rezygnacji tracimy kasę. OK .Termin odbioru penie będzie przesunięty o jakiś czas -czy my mamy jakiś rabat co do ceny ,może jakieś gratisy z tego powodu ? Czy taki producent zechciałby spisać umowę wiążącą obydwie strony ?
Użytkownik M a r a s edytował ten post 16 grudzień 2020 - 10:06
- McForest lubi to
#812 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 10:13
Kupujący pewnie musi dać zaliczkę na łódkę i czeka do terminu odbioru.
Producent zapewne da jakiś kwit na pobraną kasę i koniec. W razie rezygnacji tracimy kasę. OK .Termin odbioru penie będzie przesunięty o jakiś czas -czy my mamy jakiś rabat co do ceny ,może jakieś gratisy z tego powodu ? Czy taki producent zechciałby spisać umowę wiążącą obydwie strony ?
Każdy kto zamawiał wie jak jest, a jaki cel i sens mają powyższe stwierdzenia?
Przelałem zaliczkę, nie dostałem kwitu i nie jest mi potrzebny. Po przeczytaniu wątku nie liczę na rabat. Umowę? Nawet nie pytałem.
Użytkownik Tapirro edytował ten post 16 grudzień 2020 - 10:33
#813 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 10:16
Moim zdaniem to dobra przestroga,bo dla mnie słowo jest droższe od pieniędzy,sam stałem przed takim wyborem,czytając to forum zrezygnowałem z zakupu sempera,takich jak ja pewnie jest wielu
- Biesan, mercoss, Robert Crocker i 1 inna osoba lubią to
#814 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 10:39
Ja napiszę tak, łódź z drugiej ręki bym kupił
Od producenta już nie, nie po tym co przeszedłem ze swoją łodzią...
#815 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 10:51
Ja napiszę tak, łódź z drugiej ręki bym kupił
Od producenta już nie, nie po tym co przeszedłem ze swoją łodzią...
Ja też bym kupił ale:
Kosztuje tyle co nowa. Ktoś kto kupił używkę w cenie nowej i popływał 1-2 lata, też nie sprzeda taniej, bo przecież skoro za używkę zapłacił jak za nową, a on też używał krótko i jest jak nowa, to nie spuści. I taki schemat będzie się powtarzał, bo nikt nie chce być frajerem i sprzedać taniej niż inni. W ten sposób łódź 15letnia nadal będzie w cenie nowej.
Dodatkowo w pakiecie dostajesz wyposażenie spalinowe i elektroniczne w cenie nowego lub prawie nowego.
Taki Semper to samograj
- bassy lubi to
#816 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 10:52
Ostatnio rozmawiałem kilka razy z P. Marcinem, nigdy za pierwszym razem się nie dodzwoniłem, ale zawsze oddzwaniał i poświęcał mi więcej czasu niż ja sam na to chciałem, sam proponował rozwiązania, doradzał, byłem miło zaskoczony. Zwróćcie uwagę, że na stronie widnieje : w kwesti wyboru łodzi proszę dzwonić na nr tel xxxx - nr do właściciela" i to tylko on z każdym z osobna rozmawia o łodziach, nie ma sekretarki czy kilku ludzi, którzy siedzą pod telefonem i odbierają połączenia, znajomy był ostatnio u niego, to mówił z jakimi pytaniami ludzie dzwonią i powiem Wam szczerze, że podziwiam go, że dalej sam rozmawia z ludźmi, bo pytania w stylu, a czemu ta bakista tu, a nie tam, a czemu tak, a nie tak, no kur tak zaprojektował łódź i takie sprzedaje. Mimo, że mój termin 4 lata temu przesunął się 1,5 tygodnia, to myślę, że zmieniając łódź pojadę i tak do Iławy.
- mercoss lubi to
#817 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 11:50
Ostatnio rozmawiałem kilka razy z P. Marcinem, nigdy za pierwszym razem się nie dodzwoniłem, ale zawsze oddzwaniał i poświęcał mi więcej czasu niż ja sam na to chciałem, sam proponował rozwiązania, doradzał, byłem miło zaskoczony. Zwróćcie uwagę, że na stronie widnieje : w kwesti wyboru łodzi proszę dzwonić na nr tel xxxx - nr do właściciela" i to tylko on z każdym z osobna rozmawia o łodziach, nie ma sekretarki czy kilku ludzi, którzy siedzą pod telefonem i odbierają połączenia, znajomy był ostatnio u niego, to mówił z jakimi pytaniami ludzie dzwonią i powiem Wam szczerze, że podziwiam go, że dalej sam rozmawia z ludźmi, bo pytania w stylu, a czemu ta bakista tu, a nie tam, a czemu tak, a nie tak, no kur tak zaprojektował łódź i takie sprzedaje. Mimo, że mój termin 4 lata temu przesunął się 1,5 tygodnia, to myślę, że zmieniając łódź pojadę i tak do Iławy.
Zgadza się, w kontakcie telefonicznym (jak już się połączysz) jest rzeczowy i życzliwy.
#818 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 14:55
Zgadza się, w kontakcie telefonicznym (jak już się połączysz) jest rzeczowy i życzliwy.
Dlatego postanowiłem napisać swój komentarz, bo widzę, że każdy tak narzeka, a zapominacie o tym, że robi bardzo dobre łodzie, termin długi ? Zamów i sprzedaj swoją łódkę później niż zamierzałeś. Ciekawe ile osób dzwoniło z pytaniami, na które sobie podczas rozmowy sami odpowiadają, a jak dzwoni tak z kilkanaście-kilkadziesiąt osób w trakcie dnia, to przeciąga się to na następny dzień i tak w kółko. Nie mam żadnych korzyści pisząc ten komentarz, jeśli ktoś będzie coś podejrzewał
- mercoss lubi to
#819 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 15:23
Nie chodzi tu tylko i wyłącznie o kontakt z Klientem czy przeciąganie terminu (co i tak według mnie nie powinno mieć miejsca) niech sobie termin będzie długi, nawet dwa lata ale termin to termin.
Wiele osób już pisało, że miało inne problemy, a to niezgodności z tym co się zamówiło albo jakieś niedoróbki...
Ja po "naprawie" dostałem takich chłam, że szkoda gadać. Dla przykładu napiszę. Ktoś u Pana Marcina ściągał listwę odbojową, jak ją zakładał, to poprzykręcał ją za długimi wkrętami do drewna i wystawały z listwy. Żeby nie było, były wkręcone od dołu więc końce śrub wystawały w widocznym miejscu i łatwo można było się o to pochlastać! Pękniecie pawęży tak mi naprawiono, że pękła po pierwszym pływaniu 😊 solidna firma...
Właśnie przez to, że ludzie boją się napisać jak jest dopuszczamy na rynku taki chłam w "usługach"
Wielu kolegom polecałem tą łódź (440) i tą firmę. Po mioch przejściach i kolegów nie polecam jej nikomu.
Jak ktoś trafił dobrze, niech się cieszy, w mojej opini miał fart 😊
Użytkownik chojny83 edytował ten post 16 grudzień 2020 - 15:25
- elpojo, Biesan i M a r a s lubią to
#820 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2020 - 18:29
No to chyba, że chodzi o takie grube tematy jak napisałeś, to rzeczywiście firma wypada na prawie 0, ja napisałem głównie o kontakcie, rozmowach, poradach, jak ktoś tam pisało olewaniu klienta itp. Na całe szczęście nie miałem czegoś takiego o czym napisałeś i takie tematy jak mówisz trzeba nagłaśniać. A jak zakończyła się Twoja naprawa lub innych ludzi ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych