Wal do Marcysia super sprzedawca.
Nie kojarzę kto to...
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 20 październik 2018 - 11:03
Wal do Marcysia super sprzedawca.
Napisano 20 październik 2018 - 11:05
Dla mnie jest dziwne jeśli dzwonię i dostaje informacje, że moje zamowienie nie przyszło,a pare dni pózniej osoby prowadzące sklep nagrywają film, w którym pokazują „nowy ich zakup LTIS76MF”...
Poważnie sie zaczynam zastanawiać czy nie odmówić zamówienia i nie zamówić u żbika
Wszystko sprawdza się do tego czy zapłaciłeś za towar czy nie .
Jeżeli nie to nie wiem czy mogą oni wyciągnąć konsekwencje na drodze prawnej wobec ciebie jeżeli wypełnią umowę , a ty nie .
A jeżeli tak to możesz liczyć że cie pociągną o co najmniej koszta sprowadzenia tej wędki do polski ;p
Tak czy siak zamawiając u żbika możesz jedynie przedłużyć czas oczekiwania o kolejne 3 miesiące .
Bo corana przejmie ten kij tak czy siak jeżeli przyjedzie ze stanów ;p
Ile już czekasz na ten kij 2 miesiące ?? czyli jakieś 60 dni , więc chyba nie stoi ci nic na przeszkodzie odczekać regulaminowo jeszcze te 30 dni do 90 ... i wtedy na legalu zgodnie z ich regulaminem zażądać zwrotu pieniędzy ;p
Użytkownik Derrek edytował ten post 20 październik 2018 - 11:14
Napisano 20 październik 2018 - 11:46
Avid Inshore VIS76MLF Widział ktoś ? https://youtu.be/_PNSsKsS0PQ?t=715 taki trochę bardziej <kwadratowy> Tournament jeśli chodzi o ugięcie... Ciekawie wygląda - muszę przyznać. Tylko to ugięcie jakieś takie dla mnie dziwne,chyba że to przez gięcie na sucho... Chętnie zestawiłbym go z takim np TBS610MLXF . Jakie wyjdą różnice : głębokość ugięcia, czułość, praca pod rybą itp... Na szybko wygląda jak by Avid głębiej pracował.
Mamy tu jakiś posiadaczy nowego Avida Inshore ?
Napisano 20 październik 2018 - 12:09
Wszystko sprawdza się do tego czy zapłaciłeś za towar czy nie .
Jeżeli nie to nie wiem czy mogą oni wyciągnąć konsekwencje na drodze prawnej wobec ciebie jeżeli wypełnią umowę , a ty nie .
A jeżeli tak to możesz liczyć że cie pociągną o co najmniej koszta sprowadzenia tej wędki do polski ;p
Tak czy siak zamawiając u żbika możesz jedynie przedłużyć czas oczekiwania o kolejne 3 miesiące .
Bo corana przejmie ten kij tak czy siak jeżeli przyjedzie ze stanów ;p
Ile już czekasz na ten kij 2 miesiące ?? czyli jakieś 60 dni , więc chyba nie stoi ci nic na przeszkodzie odczekać regulaminowo jeszcze te 30 dni do 90 ... i wtedy na legalu zgodnie z ich regulaminem zażądać zwrotu pieniędzy ;p
Napisano 20 październik 2018 - 14:17
Według informacji z CF 6 tygodni maja na realizacje zamówienia
Czytałeś ten regulamin ??
Bo jest napisane że czas oczekiwania może się wydłużyć do 90 dni .
Napisano 20 październik 2018 - 14:18
Napisano 20 październik 2018 - 14:21
Pisemnie mi to potwierdzili
W wyjątkowych przypadkach jednak termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Dotyczy to w szczególności wędek amerykańskich, których czas dostawy może w wyjątkowych sytuacjach wynieść nawet 90 dni. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest jednak w ciągu 24 h od wpłynięcia zamówienia. O wszelkich zmianach w terminie realizacji zamówień Klienci informowani są drogą e-mailową lub telefonicznie. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące zamówień prosimy kierować na adres d.dlutek@corona-fishing.pl lub kontaktować się telefonicznie z numerem 663 388 109.
Napisano 20 październik 2018 - 14:26
Napisano 20 październik 2018 - 14:29
W umowie jest 6 tyg taka informacje dotrzymałem od CF wiec regulaminem sie nie sugeruje
Jak ty umowę podpisywałeś ??
Masz jej kopie czy oni ci tak powiedzieli ??
Jak kupujesz przez ich stronę zatwierdzasz cały czas regulamin który widnieje na ich stronie .
No chyba że osobiście zamawiałeś u nich siedzibie .
Użytkownik Derrek edytował ten post 20 październik 2018 - 14:30
Napisano 20 październik 2018 - 14:30
Napisano 20 październik 2018 - 14:33
To bardzo miło, że klient z "własnej woli" zgadza się kredytować cudzą działalność gospodarczą na 90 dni. W takim przypadku 10% zniżki od ceny sklepowej/katalogowej to nic zdrożnego i powinno być standardem.
Napisano 20 październik 2018 - 14:40
Powinni tak jak większość sklepów udostępnić informacje o stanie czy wędka jest czy nie ma , a nie wszystko jest na jednej stronie i dodajesz do koszyka i kupujesz tak jakby to było a nie ma .
Czyli powinni napisać wędka dostępna lub wędka na zamówienie (czas oczekiwanie do 90 dni).
Pół biedy jest jeżeli nie dokonaliście wpłaty bo wtedy jeszcze można zrezygnować .
Użytkownik Derrek edytował ten post 20 październik 2018 - 14:41
Napisano 20 październik 2018 - 15:41
A nie prościej zamawiać z przesyłką pobraniową?
Napisano 20 październik 2018 - 15:57
Użytkownik delux64 edytował ten post 20 październik 2018 - 16:00
Napisano 20 październik 2018 - 16:46
Wiem że firma Żbik niekiedy zamawiała dany model od ST CROIX kilkakrotnie nie dostawała tego co chciała
Więc nie masz się co czepiać Corona fishing jedynie co mi przeszkadza to nie rzetelna polityka sprzedaż .
Użytkownik Derrek edytował ten post 20 październik 2018 - 16:47
Napisano 20 październik 2018 - 16:47
Bez jaj panowie. Tak ciężko zadzwonić do sklepu i zapytać czy wędka jest dostępna od ręki przed złożeniem zamówienia?
Napisano 20 październik 2018 - 16:49
Napisano 20 październik 2018 - 18:19
Napisano 20 październik 2018 - 18:25
Napisano 20 październik 2018 - 18:31
Użytkownik Krismuaythai edytował ten post 20 październik 2018 - 18:31
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych