Wedlug mnie tam jest ladowanie zobacz gdzie te przewody ida i skad najlatwiej jest zobaczyc zajzec pod rozruch latwe w zrobieniu pare srub cover i glowna sruba, rozebranie wszystkiego zlorzenie i instalacja regulatora selenoid i startera zajela mi pare godzin w miedzy czasie ogladajc chlopa z australi jak to robi. Instalacja 20hp gaznika dzieki Womaly23 i YouTube nastepne 2h ,zaznaczam ze nigdy tego nie robilem, robic zdjecia troche myslenia nic na szybko i nie taki diabel straszny jak go maluja dzisiaj zrobil bym wszystko w 2h obijajac sie.
Za 320$ zrobilem a 15- 20 zalozylem ladowanie i starter jak bym chcial kupic silnik w tej konfiguracji musial bym zaplacic grubo ponad 1000$ wiecej
Dla chcacego nic trudnego, troche Piotrek troche YouTube troche ruscy i sie udalo bez problemu
Czyli jednak zostawiam jak jest bo silnik nówka na gwarancji a jak coś spalę to chu... gwarancję trafi a i koszty naprawy będą spore.
Wersja z ładowaniem powinna mieć inny alternator i dołożony regulator napięcia.
Jak wyżej. Sprawdzałeś na schematach?