Twin Power 4000 XD 2017
#241 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 18:32
Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka
#242 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 19:07
Twój młynek nie był przypadkiem z Moritza? Tak coś , gdzieś czytałem? Shimano Pl zrealizowało gwarancje?
Użytkownik przemo_w edytował ten post 15 styczeń 2018 - 19:16
#243 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 19:14
Jeszcze nie sprawdzałem. Ale przed wysłaniem występowało. Natomiast na miejscu w serwisie shimano okazało się, że kołowrotki z Moritza mogą objąć tylko serwisem pogwarancyjnym...a tak w ogóle to nie ma sensu bo "to przypadłość wszystkich shimano poza stellą". Więc podjąłem decyzję, żeby odesłali bez zaglądania bo z takim podejściem to bez sensu....
#244 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 19:21
W temacie o Moritzu już był temat gwarancji poruszany....
Ciekawe czy wogóle był wysłany do Shimano ,czy sklep wcześniej zorientował sie że nie ma plomby i tylko pytał w Shimano..?
Użytkownik przemo_w edytował ten post 15 styczeń 2018 - 19:24
#245 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 19:55
Nie chodzi o to, że nie chciałem zapłacić tylko jeśli ktoś bez obejrzenia kołowrotka mówi że tak powinno być a wiem, że u innych użytkowników objawy nie występują to wolę wysłać do kogoś kto być może zna problem i zapłacić więcej a mieć problem z głowy. Informowałem sklep, że kołowrotek pochodzi z Moritza twierdzili że to nie problem.
#246 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:01
Patrząc nawet na te stukające '15 stki to 90% pochodzi właśnie z tego źródełka...
#247 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:04
Niedawno napisał do mnie znajomy i u niego problem również występuje a kołowrotek nie pochodzi z Moritza i nie był w promocji
#248 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:11
#249 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:14
Człowieku była propozycja usługi serwisowej pogwarancyjnej zaproponowana - była, wyjaśnione że delikatne puknięcie jest normalną rzeczą w tych konstrukcjach ale nie do niewyeliminowania - było.Nie chodzi o to, że nie chciałem zapłacić tylko jeśli ktoś bez obejrzenia kołowrotka mówi że tak powinno być a wiem, że u innych użytkowników objawy nie występują to wolę wysłać do kogoś kto być może zna problem i zapłacić więcej a mieć problem z głowy. Informowałem sklep, że kołowrotek pochodzi z Moritza twierdzili że to nie problem.
Była też zaproponowana kwota za usługe wzięcia tego kołowrotka na serwis ( ogólne serwis i regulacje jeśli są wymagane ) było, tylko ty olałeś temat bo za drogo.
A sklep wziął kołowrotek bo podobno wcześniej dzwoniłeś do Shimano i wmówiłes im że mają go przyjąć na serwis bo Shimano tak zadecydowało.
Użytkownik Ciernik129 edytował ten post 15 styczeń 2018 - 20:15
#250 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:15
Mój TPXD póki co nie stuka, ale 11TP po chyba dwóch sezonach zaczął tak robić w skrajnych położeniach szpuli, do tego przede wszystkim wtedy, gdy zestaw trzymam uniesiony......im bliżej wody szczytówka, tym stukanie mniej wyczuwalne Trochę mi to przeszkadzało, ale się przyzwyczaiłem. Wiem, że jest jakiś patent i można to przynajmniej w znacznym stopniu ograniczyć, nie pamiętam jednak, na czym ta sztuczka polega. Na pewno jednak gdzieś na forum ktoś o tym pisał.
Znajomemu stukał Exist zakupiony w Japonii, tak więc nie ma co się na Twinki obrażać
- Qcyk i przemo_w lubią to
#251 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:17
Chodzi mi o stuki które opisałem. Bo jasno dałeś do zrozumienia, że w Moritz 90 % 15stek stuka nawiązując do XD... Myślisz, że Moritz wybiera wszystkie stukające i robi na nie promo? No bez przesady
- popper lubi to
#252 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:17
Ho ho :-))))Człowieku była propozycja usługi serwisowej pogwarancyjnej zaproponowana - była, wyjaśnione że delikatne puknięcie jest normalną rzeczą w tych konstrukcjach ale nie do niewyeliminowania - było.
Była też zaproponowana kwota za usługe wzięcia tego kołowrotka na serwis ( ogólne serwis i regulacje jeśli są wymagane ) było, tylko ty olałeś temat bo za drogo.
A sklep wziął kołowrotek bo podobno wcześniej dzwoniłeś do Shimano i wmówiłes im że mają go przyjąć na serwis bo Shimano tak zadecydowało.
Ktoś kłamie? :-))))
#253 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:19
Nie chce mi się kolejny raz tego opisywać....Chodzi mi o stuki które opisałem. Bo jasno dałeś do zrozumienia, że w Moritz 90 % 15stek stuka nawiązując do XD... Myślisz, że Moritz wybiera wszystkie stukające i robi na nie promo? No bez przesady
#254 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:27
Człowieku była propozycja usługi serwisowej pogwarancyjnej zaproponowana - była, wyjaśnione że delikatne puknięcie jest normalną rzeczą w tych konstrukcjach ale nie do niewyeliminowania - było.
Była też zaproponowana kwota za usługe wzięcia tego kołowrotka na serwis ( ogólne serwis i regulacje jeśli są wymagane ) było, tylko ty olałeś temat bo za drogo.
A sklep wziął kołowrotek bo podobno wcześniej dzwoniłeś do Shimano i wmówiłes im że mają go przyjąć na serwis bo Shimano tak zadecydowało.
Z tym się nie zgodzę Jeśli powiedziano by, że rozbiorą kołowrotek i zobaczą co da się z tym zrobić a nie od razu, że to norma to bez szemrania zapłaciłbym i więcej niż mi powiedziano dla świętego spokoju Chyba mnie z kimś pomylono bo nikomu nie wmawiałem, że dzwoniłem do shimano po prostu zaniosłem do sklepu kołowrotek powiedziałem, że dostałem informację od znajomego, że mogę od nich wysłać kołowrotek do serwisu shimano mimo, że pochodzi z Moritza....bardzo dużo "że:" Myślałem, że skoro w moim i kolegi kołowrotku pojawia się to samo stukanie to serwis shimano zna temat i wysłanie kołowrotka do nich będzie dobrym wyjściem. Nie obruszaj się tak bo Ci żyłka pęknie. Luzz przyjdzie zapłacę 2 razy tyle ile powiedziało shimano i jak będę miał problem na dobre z głowy to będę zadowolony.... (P.S. nie chodziło o pojedyńcze puknięcie a o kilka stuknięć w momęcie kiedy szpula dochodzi do skrajnego położenia)
Panowie nie mam zamiaru udowadniać czy kłamię czy nie otrzymałem info ile muszę zapłacić za serwis i nie byłem zaskoczony ale zaraz po tym otrzymałem informację, że do stukanie to normalna sprawa i dlatego odpuściłem serwis.
Pozdrawiam i nie zaśmiecajmy już wątku Jeśli macie mi coś do napisania to zapraszam na priv.
Użytkownik Qcyk edytował ten post 15 styczeń 2018 - 20:33
- sajdol1 i coma lubią to
#255 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:34
Miłego wieczoru.
Użytkownik Ciernik129 edytował ten post 15 styczeń 2018 - 20:40
#256 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 20:42
Światek to może być co najwyżej przestępczyPropozycja rozebrania byla ( zawarta w ogólnym serwisie i sprawdzeniu ) tak się składa że byłem światkiem tej rozmowy i wiem o czym ona była.
Miłego wieczoru.
Użytkownik coma edytował ten post 15 styczeń 2018 - 20:44
- fish28 i marianosum lubią to
#257 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 21:37
Propozycja rozebrania byla ( zawarta w ogólnym serwisie i sprawdzeniu ) tak się składa że słyszałem tą rozmowe i wiem o czym ona była.
Miłego wieczoru.
Wysłałem wiadomość na priv i liczę na odpowiedź.
#258 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 22:11
Zdaje się ,że wszędzie weszła moda na obwinianie nabywcy...za wybór marki chyba?!
Swoją drogą,ciekawe jaka jest podstawa odmowy naprawy gwarancyjnej kupionego w unii sprzętu?
Jak mi w DE padł kupiony w PL samochód (VW) to naprawili na gwarancji bez żadnych obiekcji...
TPO
Pogwarancyjne korekty to Sławek z Želaznej...rzeczowo,bez wysyłek i ekonomicznie.
Użytkownik darek1 edytował ten post 15 styczeń 2018 - 22:17
#259 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2018 - 22:53
W Shimano gwarantem jest sklep w którym kupujesz i to on będzie sobie resztę załatwiał z Shimano. Każdy inny ma prawo odmówić Ci pomocy..
Tylko kto przed zakupem czyta ulotki z pudełka....
Ps. Shimano nie rozdaje kart gwarancyjnych bo działają na zasadzie 24 miesięcznej rękojmi realizowanej przez sklep....
Użytkownik przemo_w edytował ten post 15 styczeń 2018 - 22:59
#260 OFFLINE
Napisano 31 styczeń 2018 - 21:57
Użytkownik Krismuaythai edytował ten post 31 styczeń 2018 - 22:06
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych