A jakich noży używacie? Może ktoś poleci jakieś z Ali takie zarówno do zadań wszelakich jak i przykładowo do filetowania?
Platforma Aliexpress / sprzęt wędkarski z Chin
#4581 OFFLINE
Napisano 16 luty 2020 - 18:58
#4582 OFFLINE
Napisano 16 luty 2020 - 20:51
Panowie, a te gumki podróby Keitech i inne to warte są kupna? Mam dobre miejsce sandaczowe, ale na dnie kamień na kamieniu plus pozostałości po umocnieniu filara mostu. Można urwać i 20 gumek dziennie i stąd moje pytanie. Czy warto to kupić?
Śmiało kupuj, ja również zamawiam podróby oryginalnych wyrobów znanych marek, również posiadam sporą ilość rzeczy " markowych " i powiem szczerze, może różnić się lekko pracą jeśli chodzi o kopyta i jakością, ale ryby łowią.
W moim przypadku ryby nie podpływają do przynęt i nie gdybają nad firmami które im prezentujemy, są głodne to żrą tak samo Chiny jak i wyroby Europejskie : )
- Małkociniak, koval75, eRKa i 1 inna osoba lubią to
#4583 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 12:25
A jakich noży używacie? Może ktoś poleci jakieś z Ali takie zarówno do zadań wszelakich jak i przykładowo do filetowania?
W wątku obok było kilka zalinkowanych, jak również dłuższa dyskusja o tym, czy warto kupować nóż z ali: http://jerkbait.pl/t...ivalowy/page-25
#4584 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 14:01
Skąd Wy to wszystko wiecie na temat tego wirusa ? Przecież to na 99/99 % sztuczny twór, który może ginie w jakiejś tam temperaturze, a może nie ..., może potrzebuję nosiciela, a może wystarczy mu trochę śliny albo potu ludzkiego ..., a może i zwierzęta mogą go nawet przenosić ... Raczej wstrzymałbym się z ocenami jakiś czas ...
A skad Ty to wiesz ze na 99/99 % to sztuczny twor
a w temacie :mija miesiac a moje amowienia nawet nie zostaly wysłane tez tak kiedys mieliscie
Użytkownik Viking edytował ten post 17 luty 2020 - 14:04
#4585 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 15:00
Miałem kiedyś przy jakimś groszowym zamówieniu, że to sprzedawca anulował to zamówienie.
Dziś ciężko powiedzieć, może to ichniejsze problemy z wiruskiem są powodem opóźnienia...
#4586 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 16:21
A skad Ty to wiesz ze na 99/99 % to sztuczny twor
a w temacie :mija miesiac a moje amowienia nawet nie zostaly wysłane tez tak kiedys mieliscie
Siedzą w domach pekińczyki, zrobili im nawet specjalne święto na tą okoliczność Z tego co się dzisiaj dowiedziałem, firmy występują z wnioskami o zgody, żeby mogli wrócić do roboty.
#4587 ONLINE
Napisano 17 luty 2020 - 18:01
walą w kulki
pisza że nie zrealizuja zamówienia ze stycznia bo niby na stoku nie ma a jednocześnie wystawiają wciąz towar tylko drożej
prosza żeby samemu anulowac z powodem inne i nie wystawiac negatywa
zrobiłbym to gdyby faktycznie nie mieli towaru
a tak jak chcą kantowac to dostana negatywa jak złoto jak nie wyślą jeszcze przez tydzien i anuluje z winy sklepu
#4588 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 18:33
- strary lubi to
#4589 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 18:40
I dobrze , do mnie pisali że t
walą w kulki
pisza że nie zrealizuja zamówienia ze stycznia bo niby na stoku nie ma a jednocześnie wystawiają wciąz towar tylko drożej
prosza żeby samemu anulowac z powodem inne i nie wystawiac negatywa
zrobiłbym to gdyby faktycznie nie mieli towaru
a tak jak chcą kantowac to dostana negatywa jak złoto jak nie wyślą jeszcze przez tydzien i anuluje z winy sklepu
I dobrze , do mnie pisał gość że towar kiepski i nie chce mnie narażać . A wystawiał dalej , to ja mu że mam to w d , ma wysłać . zgodził się i zwlekał i pisał farmazony .
Byłem twardy bo przynęta za 6 pln a wszędzie po 10 a u nas po 26 . Nie wysłał , skończył się czas ochrony .
Napisałem do aliex , oczywiście gadanie z botem nie wyszło odezwała się konsultantka .Naświetliłem sprawę kazała poczekać 5 min po czym stwierdziła że jestem ich bardzo ważnym klientem i w ciągu kilku dni oddadzą kasę i przepraszają .
Po 5 min , ding dong , wiadomość z banku wpłata z ali .
Oni się strasznie boją negatywnych opinii , nie raz się zdarzyło że co kilka godzin pisał i prosił o pozywtywa , ( spławiki miały być 2 g doszły 3 g ) , i np dał wieczny kupon na zniżkę .
#4590 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 18:51
Też mam jedną przesyłkę, którą wysyłają mi od prawie 3 tygodni, pytałem ich co tak długo to dostałem odpowiedź, że do 15 lutego mają "Chinese New Year holiday". Jak na dniach nie wyślą to anuluję zamówienie i dam im negatywa.
- UncleZin lubi to
#4591 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 19:12
Też mam jedną przesyłkę, którą wysyłają mi od prawie 3 tygodni, pytałem ich co tak długo to dostałem odpowiedź, że do 15 lutego mają "Chinese New Year holiday". Jak na dniach nie wyślą to anuluję zamówienie i dam im negatywa.
No jeden konkretny
#4592 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 19:12
W czwartek dostałem paczkę i dzisiaj drugą.Zamawiane było pięć tygodni temu. Do mnie i dla moich domowników wszystko dotarło. Raz szybciej raz dłużej.
Wyjątek to jedna paczka ,która już wg zapewnień miała być. Nie było jej w deklarowanym czasie więc wg. regulaminu alii otwieramy tzw. spór. Majfrend kontaktowy jak najbardziej, tyle tylko ,że translatorem się posługiwał i czytając to mieliśmy mega ubaw po pachy aż łzy leciały. Córka zagadała ,że może po angielsku albo po niemiecku dialog poprowadzą i zgodził się na angielski.Daliśmy sobie jeszcze 14 dni bo niby paczka jest już w PL. Minęło wspomniane dwa tyg. i paczki niema. A że sam wysyłał maile i przepraszał za każdym razem - w sumie fajny gość- poczekaliśmy jeszcze tydzień . Nic nie przyszło więc wysłał na drugi dzień kasę na konto. I kuźwa za trzy dni paczka dotarła ............
No to tak głupio mieć kasę i towar. Napisała córcia maila ,żeby podał nr. konta to mu przelejemy a on na to że nie, to nie przejdzie bo to ChRL !!
Ale wiadomo ,że Polak potrafi i mayfrend będzie miał kasę a ja będę spokojnie spał.
A takie info dostałem na poczcie ,że niby wysyłki są wstrzymane bo nic nie wysyłają z chin. A to co pewnie teraz przychodzi to przed wirusem było wysłane.
Użytkownik M a r a s edytował ten post 17 luty 2020 - 19:14
- strary i pointman lubią to
#4593 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 19:47
Przeczytałem kilka ostatnich wpisów i powziąłem smutną refleksję nad poziomem Waszej empatii. No ch.j, nieważne mi już wystarczy tego wątku i pytań na priv ws. kotwic, echa itp.
- Koincydencja lubi to
#4594 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 20:15
Przeczytałem kilka ostatnich wpisów i powziąłem smutną refleksję nad poziomem Waszej empatii. No ch.j, nieważne mi już wystarczy tego wątku i pytań na priv ws. kotwic, echa itp.
Nic z tego nie kumam , nie bardzo lubie jak sie do jednostek zwraca się w formie liczby mnogiej -)),takie zle wspomnienia
#4595 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 20:38
Moja z 11.01 też jeszcze nie wysłana, ja już anulowałem zamówienie, teraz czekam aż sprzedawca potwierdzi...
#4596 OFFLINE
Napisano 17 luty 2020 - 20:51
Przeczytałem kilka ostatnich wpisów i powziąłem smutną refleksję nad poziomem Waszej empatii. No ch.j, nieważne mi już wystarczy tego wątku i pytań na priv ws. kotwic, echa itp.
Bo widzisz Piotrek, jak Chińczyka tanio sprzedawać i szybko wysyłać to Chińczyka być dobra. Jak Chińczyka mieć święto i problemy, to Chińczyka zła. Walić w dziada i być niedobra. Niech Chińczyka znów być tania i szybko wysyłać... najlepiej bez koronawirusa!
Użytkownik Koincydencja edytował ten post 17 luty 2020 - 20:53
- nalewator, cyprys19, MajKar i 4 innych osób lubią to
#4597 ONLINE
Napisano 17 luty 2020 - 22:45
Bo widzisz Piotrek, jak Chińczyka tanio sprzedawać i szybko wysyłać to Chińczyka być dobra. Jak Chińczyka mieć święto i problemy, to Chińczyka zła. Walić w dziada i być niedobra. Niech Chińczyka znów być tania i szybko wysyłać... najlepiej bez koronawirusa!
chyba nie umiesz czytać bo napisałem wcześniej
Mają przerabane przez epidemie i to rozumiem , mają dłuższe swięto i to rozumiem
Rozumiem ich problemy ale:
skoro nadal sprzedają towar który zamówiłem a wykrecają sie przed wysłaniem go po cenie w jakiej sprzedali na ich "promocji" około 10-15 stycznia, tłumacząc dziś że od pół miesiaca towaru nie ma .. no sorry ale to nikogo nie usprawiedliwia
i zadnej empatii do kombinatorów nie czuje.
1. mogli wysłąc już dawno przed ich świętem
2. skoro sprzedają nadal towar który kupiłem bo nadal w sklepie gdzie go wcześniej zamówiłem jest do kupienia , czemu prosza sie o odwołanie z powodu mojej rezygnacji
rozumiem gdyby towar nie był juz sprzedawany to ok .
#4598 OFFLINE
Napisano 18 luty 2020 - 03:53
chyba nie umiesz czytać bo napisałem wcześniej
A czy ja odnosiłem się do Twojego wpisu?
Może warto chociaż podać sklep, który czyni takie praktyki, dodać, czy to pierwszy, czy któryś już z kolei wałek. Jakbym tak przeczytał kilka ostatnich postów, a sam nie robił zakupów, to bym stwierdził, że tam są sami oszuści.
I żeby nie było, że jest idealnie. Ostatnie dwa zakupy anulowałem, bo wysyłka przeciągała się niemiłosiernie. I nie zamierzałem ogłaszać całemu światu, że jestem niezadowolony z usług sklepu, którego nawet nie wymieniłem.
Edit: Kupując na Aliexpress nie muszę być detektywem i prawnikiem jednocześnie, jak tu http://jerkbait.pl/t...-hit/?p=2713427
Użytkownik Koincydencja edytował ten post 18 luty 2020 - 04:21
- Pablo54 i S.N. lubią to
#4599 ONLINE
Napisano 18 luty 2020 - 06:56
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
#4600 OFFLINE
Napisano 18 luty 2020 - 09:04
Ja sądzę, że nie chciałbyś być na miejscu chińskich "cfaniaczków" jak sam piszesz. I tak przy okazji to moglibyśmy się od nich sporo nauczyć.
Użytkownik Sławek Nikt edytował ten post 18 luty 2020 - 09:04
- Koincydencja i Pablo54 lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 10
1 użytkowników, 9 gości, 0 anonimowych
-
Adi_DBF