Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Platforma Aliexpress / sprzęt wędkarski z Chin


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8217 odpowiedzi w tym temacie

#8101 OFFLINE   lesnypatataj

lesnypatataj

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 29 postów
  • LokalizacjaBytom

Napisano 14 kwiecień 2024 - 09:20

Korzystając z alibaby musicie szukać producentów którzy mają magazyny w UE (głównie mają w Niemczech) mój człowiek z alibaby ma paddle od 50€ z magazynu niemieckiego. W zasadzie to jest chyba największym producentem chińskim bo ma wszystko co dmuchane w mega niskich cenach.
Belly ok 900/1000zl kajak Savage 1200zl

IMG-7757.jpg


Ta platforma pokazała mi jak bardzo nasze ukochane firmy lubią nasze ciężko zarobione pieniądze i jakie marże mają.
Te ceny które Wam podaje są dla 1szt! Przy 10 na dzień dobry majfrend dawał zniżkę 30% przy 100 już było poniżej połowy pierwotnej ceny. Do tego własne logo kolory itp wszystko costunizowane pod swoje zachcianki.

Kolejna sprawa to sam Chińczyk.
Musicie trafić na tego lepszego podczas rozmowy który da Wam korzystniejszą ofertę na dzień dobry.
Bo w jednej firmie dwóch chińczyków potrafi powiedzieć zupełnie inna kwotę.


Jak chcecie dobrego supa taniego to obserwujcie tutaj
https://www.amazon.de/dp/B0CCJ37Y6K
Dopiero był za 570. To jest cykliczna oferta więc znów się pojawi. Ja rok temu kupiłem go za 720zl na wyjazd do Chorwacji. Śmiga do dziś.

 

Rzuć jakimś kontaktem/linkiem Właśnie takiego kajaka szukam 


Użytkownik lesnypatataj edytował ten post 14 kwiecień 2024 - 09:20


#8102 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 14 kwiecień 2024 - 09:21

Sprzedawca nie dostaje tej kasy. Ma ją aliexpress i płaci dopiero po potwierdzeniu +2tyg że jest ok

Wysłane z Atari XL przy użyciu Tapatalka


Tym bardziej nie rozumiem tego zachowania . Chyba że liczą że część ludzi poprostu machnie ręką , albo potwierdzi przez nieuwagę / pomyłkę odbiór


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • selk lubi to

#8103 OFFLINE   DumFish

DumFish

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 321 postów

Napisano 14 kwiecień 2024 - 12:59

To jest bardzo proste i łatwe uogólnienie, zrzucenie winy na "Janusza krawego przedsiębiorce".

Owszem, Chińczycy oferują super ceny. Ciężko nawet z tym dyskutować. Ale jest wiele "ale". Bardzo wiele. 

Prosty umysł z miejsca przeprowadza kalkulację ceny. I ja się temu absolutnie nie dziwię. Ale obsługa posprzedażowa, 24 miesiące rękojmi, o gwarancji nawet nie wspomnę, nie istnieje.

Nie wiem i nie chcę wiedzieć jak Chińczycy to clą, jak do każdego produktu dokładją cło, VAT oraz opodatkowaną na europejskich warunkach marżę.

Osobiście kocham zakupy z Azji, bo płynie we mnie krew hazardzisty. Ale zrównywanie zakupów z Azji z europejskimi, to już mocna, a nawet bardzo mocna, przesada.

chińczyk tez daje gwarancje na swoje produkty, z tym ze nie bawią sie w naprawę a zwracają od razu pieniądze klientowi :)


  • eRKa lubi to

#8104 OFFLINE   skrzyp

skrzyp

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 169 postów
  • LokalizacjaW-wa

Napisano 15 kwiecień 2024 - 10:37

chińczyk tez daje gwarancje na swoje produkty, z tym ze nie bawią sie w naprawę a zwracają od razu pieniądze klientowi :)

 

Dopisek:

Nie dotyczy drogiej elektroniki..



#8105 OFFLINE   zeralda

zeralda

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 366 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 15 kwiecień 2024 - 12:23

chińczyk tez daje gwarancje na swoje produkty, z tym ze nie bawią sie w naprawę a zwracają od razu pieniądze klientowi :)

Gratuluje pozytywnych doświadczeń z chińskim biznesem. Ja mam zgoła odmienne wspomnienia. Póki możesz założyć spór, przeważnie jest OK. Jednak po kilku miesiącach często piszesz jak na Berdyczów...



#8106 OFFLINE   selk

selk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 780 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Zbyszek

Napisano 15 kwiecień 2024 - 12:57

Tym bardziej nie rozumiem tego zachowania . Chyba że liczą że część ludzi poprostu machnie ręką , albo potwierdzi przez nieuwagę / pomyłkę odbiór


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nabijają sprzedaż to podstawa . Potem wystawia w to miejsce inny towar i będzie patrzcie jaka sprzedaż i wszyscy kupują :)

Po drugie część ludzi nie zwraca uwagi i nie zareklamuje na czas albo zapomni że ma określony czas na reklamacje lub że kupiło taka rzecz.

Wysłane z Atari XL przy użyciu Tapatalka

#8107 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 15 kwiecień 2024 - 13:15

Nabijają sprzedaż to podstawa . Potem wystawia w to miejsce inny towar i będzie patrzcie jaka sprzedaż i wszyscy kupują :)

Po drugie część ludzi nie zwraca uwagi i nie zareklamuje na czas albo zapomni że ma określony czas na reklamacje lub że kupiło taka rzecz.

Wysłane z Atari XL przy użyciu Tapatalka


Z jednej strony nabija sprzedaż , ale z drugiej ostatnie komentarze na stronie sklepu zniechęcają do jakichkolwiek zakupów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Darek_W lubi to

#8108 OFFLINE   Darek_W

Darek_W

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 238 postów
  • LokalizacjaJózefosław
  • Imię:Dariusz

Napisano 15 kwiecień 2024 - 13:24

No komentarze trzeba sprawdzać i według mnie w dugą stronę wystawiać je żeby dzielić się informacją jeżeli coś jest nie do końca dobrze! 



#8109 OFFLINE   wilczybilet

wilczybilet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Imię:Maciej

Napisano 15 kwiecień 2024 - 15:27

Witam, mam mały problem i pytanie. Zamówiłem kilkanaście dni temu rzecz na Alli.. i zadzwonił do mnie kurier czy jest ktoś pod adresem. Niestety nie było mnie i poprosiłem o zostawienie przesyłki po sąsiedzku. Kurier tego nie zrobił o czym dowiedziałem się później. Z braku czasu zagapiłem się, bo w żabce przesyłka była niby do 12 kwietnia (takie info dostałem smsem). Dzisiaj próbowałem się dowiedzieć w punktach żabki i na infolinii dhl pop gdzie może być moja przesyłka, ale ani w żabkach, ani w centrali nikt nic nie wie. Z racji tego, że pierwszy raz mam taką sytuację, a towaru finalnie nie otrzymałem i nie wiem gdzie jest, w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze ? W szczegółach zamówienia jest zakładka zwrot/zwrot towaru, tylko nie wiem czy to właściwa droga do odzyskania kasy, jeśli ktoś był w podobnej sytuacji to proszę o podpowiedź ;)



#8110 OFFLINE   adamos

adamos

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 347 postów
  • Lokalizacjaśląsk

Napisano 15 kwiecień 2024 - 18:47

Jak najbardziej właściwa. Po naciśnięciu zwrotu, wyświetlają się różne opcje odnośnie przesyłki, naciskasz odpowiednie i dalej to już leci samo.
  • wilczybilet lubi to

#8111 OFFLINE   wilczybilet

wilczybilet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Imię:Maciej

Napisano 16 kwiecień 2024 - 07:46

Dzięki za podpowiedź, wczoraj wypełniłem formularz na stronie, opisując mój problem z przesyłką, a teraz czekam na reakcję z ich strony. Dodam, że chu***y kurier to DHL, z Pocztexem nie miałęm do tej pory żadnej akcji, nawet jak mnie nie było bez problemu zostawiał przesyłki pod adresem rezerwowym, a temu z DHL się nie chciało po prostu...


Użytkownik wilczybilet edytował ten post 16 kwiecień 2024 - 07:47


#8112 OFFLINE   Wojtek B.

Wojtek B.

    Wiślak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1820 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Wojtek

Napisano 16 kwiecień 2024 - 08:17

Dzięki za podpowiedź, wczoraj wypełniłem formularz na stronie, opisując mój problem z przesyłką, a teraz czekam na reakcję z ich strony. Dodam, że chu***y kurier to DHL, z Pocztexem nie miałęm do tej pory żadnej akcji, nawet jak mnie nie było bez problemu zostawiał przesyłki pod adresem rezerwowym, a temu z DHL się nie chciało po prostu...


Pytanie czy to wina kuriera, który odpowiada za towar do momentu jego wydania czy Twoja, że zgapiłeś temat. Zakładam, że jakbyś przekierował przesyłkę na inny adres (o ile akurat DHL ma taką możliwość), to pewnie nie byłoby problemu :)

#8113 OFFLINE   wilczybilet

wilczybilet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Imię:Maciej

Napisano 16 kwiecień 2024 - 09:08

Pytanie czy to wina kuriera, który odpowiada za towar do momentu jego wydania czy Twoja, że zgapiłeś temat. Zakładam, że jakbyś przekierował przesyłkę na inny adres (o ile akurat DHL ma taką możliwość), to pewnie nie byłoby problemu :)

Wojtek napisałem wyżej, że się zagapiłem i to moja wina, ale drugą sprawą jest kwestia podejścia do tematu kuriera z DHL. Jak z nim rozmawiałem i poprosiłem o zostawienie przesyłki po sąsiedzku odpowiedział, że "zobaczy" po czy się rozłączyliśmy i finalnie jej nie zostawił. W czym miał problem nie mam pojęcia, może ktoś go wcześniej wku***ł lub wstał lewą nogą...

Z pocztexem jak napisałem wcześniej do tej pory kilka razy po telefonicznym dogadaniu kurier zostawiał przesyłkę pod adresem obok i wszystko było ok.

 

P.S Po kilku dniach w telefonie odnalazłem nr do tego kuriera i do niego przedzwoniłem z zapytaniem, w czym miał problem, że nie zostawił tej przesyłki obok jak go prosiłem. Odpowiedział, że to nie on wtedy był z moją przesyłką tylko jego kolega. Wiem, że kłamał, bo poznałem go po głosie, ale nie chciałem się z baranem kłócić, bo nic by to nie dało...


Użytkownik wilczybilet edytował ten post 16 kwiecień 2024 - 09:12

  • Tiur lubi to

#8114 OFFLINE   Hesher

Hesher

    Ekspert

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPipPip
  • 6212 postów
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 16 kwiecień 2024 - 15:14

To do mnie na dniach dotarł chiński szpej po taniości, chyba z tego aliekspresowego programu Choice. 1. Pokrowce JSFun na młynki, bardziej do uporządkowania w szufladzie, bo na ryby biorę zwykle podwójny, albo neopren Daiwy. Ale są spoko, używam od kilku lat. 2.Nerka na podpach. Zobaczymy czy w miarę wygodna, czasem nie mam kieszeni na małe pudełka. 3. Grubszy temat, odnawiam witrynę, a że nie mam porcelany, to kupiłem uchwyty na wędki, a co!. Witryna zeszlifowania ze starego klaru temi rencami w wolnej chwili. Czeka na jeszcze parę elementów, okładziny, szafkę wewnętrzną, oświetlenie i nowy lakier-heban. Może nie będzie to Robertowa "Moja Szafa", ale ja za swoją dałem 0,7 Nemiroffa. Sąsiedzi chcieli wyrzucić, a litego drewna to jednak żal, jakich by MDFów Ikea nie oferowała 😉


Załączony plik  IMG_20240416_155647_edit_78195521539108.jpg   39,04 KB   21 Ilość pobrańZałączony plik  IMG_20240416_155708_edit_78228433957332.jpg   33,56 KB   21 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20240416_155750_edit_78269316782326.jpg   43,6 KB   20 Ilość pobrańZałączony plik  IMG_20240416_155801_edit_78295257656801.jpg   44,77 KB   20 Ilość pobrań


  • eRKa, drChlubicz i S.N. lubią to

#8115 OFFLINE   drChlubicz

drChlubicz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 603 postów
  • LokalizacjaGA
  • Imię:Michał

Napisano 16 kwiecień 2024 - 15:43

Podróby Lunker City i Relaxa, ktoś próbował?

https://pl.aliexpres...ler|query_from:

https://pl.aliexpres...ler|query_from:

są też z-many:

https://pl.aliexpres...ayAdapt=glo2pol


Użytkownik drChlubicz edytował ten post 16 kwiecień 2024 - 15:52


#8116 OFFLINE   wilczybilet

wilczybilet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Imię:Maciej

Napisano 16 kwiecień 2024 - 18:13

Panowie co do mojego wcześniejszego wpisu, małe sprostowanie. To był kurier Inpost a nie DHL. Przepraszam, mam nadzieję, że nie obraziłem nikogo z DHL.

Moja sprawa jest w toku, wstępnie zasugerowali mi 2 opcje do rozwiązania sprawy. 

1. Nie oddadzą mi kasy i sprawę uważają za zamkniętą ( najzajebistsza opcja dla klienta ) lub

2. Sugestią z ich strony było poinformowanie mnie, że towar do mnie nie dotarł, ale jest w trasie i najlepiej jakbym skontaktował się z centrum obsługi klienta firmy spedycyjnej, a otrzymam paczkę najszybciej jak to będzie możliwe.

Dostałem podpowiedź z czatu od bota, żebym załączył dowód niedostarczenia przesyłki oraz, że towaru nie ma już w Polsce i wraca do nadawcy. Tak zrobiłęm i czekam na kolejny ruch z ich strony.



#8117 OFFLINE   wilczybilet

wilczybilet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Imię:Maciej

Napisano 16 kwiecień 2024 - 18:16

Prezentują się bardzo dobrze i materiał wygląda na miękki. Oceny też są bardzo dobre, chyba warto spróbować



#8118 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 16 kwiecień 2024 - 18:19

Panowie co do mojego wcześniejszego wpisu, małe sprostowanie. To był kurier Inpost a nie DHL. Przepraszam, mam nadzieję, że nie obraziłem nikogo z DHL.
Moja sprawa jest w toku, wstępnie zasugerowali mi 2 opcje do rozwiązania sprawy.
1. Nie oddadzą mi kasy i sprawę uważają za zamkniętą ( najzajebistsza opcja dla klienta ) lub
2. Sugestią z ich strony było poinformowanie mnie, że towar do mnie nie dotarł, ale jest w trasie i najlepiej jakbym skontaktował się z centrum obsługi klienta firmy spedycyjnej, a otrzymam paczkę najszybciej jak to będzie możliwe.
Dostałem podpowiedź z czatu od bota, żebym załączył dowód niedostarczenia przesyłki oraz, że towaru nie ma już w Polsce i wraca do nadawcy. Tak zrobiłęm i czekam na kolejny ruch z ich strony.

Otwieraj i zamykaj kilkukrotnie spór , czasem to działa .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#8119 OFFLINE   wilczybilet

wilczybilet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Imię:Maciej

Napisano 16 kwiecień 2024 - 18:23

Otwieraj i zamykaj kilkukrotnie spór , czasem to działa .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tomasz przesłałem im konkretne dowody w postaci 2 screenów, że towaru sobie nie przywłaszczyłem (screen ze strony Alli o niedostarczeniu paczki) i po numerze przesyłki drugi screen ze strony Inpost z info, że towar wraca do nadawcy. Mam nadzieję, że to wystarczy.



#8120 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 16 kwiecień 2024 - 18:27

Tomasz przesłałem im konkretne dowody w postaci 2 screenów, że towaru sobie nie przywłaszczyłem (screen ze strony Alli o niedostarczeniu paczki) i po numerze przesyłki drugi screen ze strony Inpost z info, że towar wraca do nadawcy. Mam nadzieję, że to wystarczy.

Jak by nie wystarczyło i proponowali by nieodpowiadające Ci warunki - zaznaczaj że się nie zgadzasz i przesyłaj ponownie - może wreszcie bot odpisze inne rozwiązanie - ja miałem tak już kilka razy . Grunt to się nie poddawać


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych