Porównanie wersji softu 101 vs 102
Silnik elektryczny dziobowy Haswing Cayman 55 GPS - informacje , opinie, naprawy i serwis
#181 OFFLINE
Napisano 21 marzec 2019 - 13:13
#182 OFFLINE
Napisano 14 kwiecień 2019 - 01:05
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#183 OFFLINE
Napisano 15 kwiecień 2019 - 17:48
Niby wszystko naprawione, kotwica idealnie trzyma łódź, ja na swój już czekam
#184 OFFLINE
Napisano 16 kwiecień 2019 - 12:46
Czy ktoś jest w posiadaniu tego modelu Haswing Cayman T 55 lub miał styczność? Proszę o podzielenie się wrażeniami z użytkowania. Stoję przed decyzją o zakupię i się waham.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co chcesz wiedzieć dokładnie o tym silniku?
#185 OFFLINE
Napisano 16 kwiecień 2019 - 13:13
Co chcesz wiedzieć dokładnie o tym silniku?
Interesuje mnie czy na jaką odległość działa pilot? Czy duży jest pobór prądu z uwagi na elektryczne sterowanie. Co zrobić jak na wodzie wysiądzie pilot na wodzie? Czy poza pilotem jest możliwość przejęcia sterowania?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#186 OFFLINE
Napisano 16 kwiecień 2019 - 15:21
Interesuje mnie czy na jaką odległość działa pilot? Czy duży jest pobór prądu z uwagi na elektryczne sterowanie. Co zrobić jak na wodzie wysiądzie pilot na wodzie? Czy poza pilotem jest możliwość przejęcia sterowania?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czy da się precyzyjnie sterować (np. płynnie wykonywać manewr skrętu, przyspieszać).
#187 OFFLINE
Napisano 29 kwiecień 2019 - 13:30
Interesuje mnie czy na jaką odległość działa pilot? Czy duży jest pobór prądu z uwagi na elektryczne sterowanie. Co zrobić jak na wodzie wysiądzie pilot na wodzie? Czy poza pilotem jest możliwość przejęcia sterowania?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przepraszam że tak długo odpisuję ale sezon przed majówką wystartował...Pilot działa w budynku na około 10m, na otwartej przestrzeni 15-20m. Spokojnie starcza to na sterowanie z jednostki. Pobór prądu pilota? Najlepiej zaopatrzyć się w jakiś powerbank, ewentualnie tablet, adapter z microusb/typC na usb do tel. Bateria w pilocie starcza na kilkanaście/kilkadziesiąt godzin pracy.
Jedno naciśnięcie przycisku skrętu powoduje skręt o dany stopień, jeżeli trzymamy cały czas ten przycisk silnik skręca płynnie. Obroty również na tej samej zasadzie.
#188 OFFLINE
Napisano 29 kwiecień 2019 - 13:40
mi wczoraj pilot "umarł" na kilku minut podczas skręcania. Tak jakby stracił zasilanie lub połączenie, ale dioda nie świeciła się podczas wciskania przycisków, po chwili wrócił do życia. Poza tym już ogarnąłem ten silnik. Szkoda, że oprócz pilota nie ma sterowania na samym silniku, nawet podstawowego. W windzie kotwicznej mam pilota bezprzewodowego i sterowanie na obudowie windy. Nawet wystarczyłby kabel do podłączenia pilota do silnika aby się naładował i nim sterował. zabieranie specjalnego kabla do ładowania pilota, który ma dedykowaną wtyczkę nie jest wygodne na łodzi. Mam wersję silnika bez gps i montowany na rufie. Poza tym działa jak należy
Użytkownik wedkarski365 edytował ten post 29 kwiecień 2019 - 13:44
#189 OFFLINE
Napisano 29 kwiecień 2019 - 17:08
Przepraszam że tak długo odpisuję ale sezon przed majówką wystartował...Pilot działa w budynku na około 10m, na otwartej przestrzeni 15-20m. Spokojnie starcza to na sterowanie z jednostki. Pobór prądu pilota? Najlepiej zaopatrzyć się w jakiś powerbank, ewentualnie tablet, adapter z microusb/typC na usb do tel. Bateria w pilocie starcza na kilkanaście/kilkadziesiąt godzin pracy.
Jedno naciśnięcie przycisku skrętu powoduje skręt o dany stopień, jeżeli trzymamy cały czas ten przycisk silnik skręca płynnie. Obroty również na tej samej zasadzie.
Największą wadą tego silnika jest brak biegu wstecznego, obracanie go i ponowne włączenie jest mało precyzyjne i czasochłonne zwłaszcza kiedy podchodzi się do kei. Ponad to jak się trzyma rumpel w ręku to się ten silnik czuje a tu przez pilota wszystko na czuja. Jak się na silnik nie patrzy to niewiadomo w jakiej jest pozycji czy ustawiony wprzód, w bok, czy w tył.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#190 OFFLINE
Napisano 03 maj 2019 - 10:47
Pilot do silnika nie jest na baterie ?
#191 OFFLINE
Napisano 03 maj 2019 - 20:05
Pilot do silnika nie jest na baterie ?
Nie na akumulatorek ładowany po USB
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Dsf lubi to
#192 OFFLINE
Napisano 03 maj 2019 - 20:16
#193 OFFLINE
Napisano 03 maj 2019 - 20:18
Jak zdechł Ci pilot to trzeba go zresetować. Ciekawe czy importer wie i powie jak?
Na pilocie jest przycisk „Reset” i po tym polot nawiązuje nowe połączenie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#194 OFFLINE
Napisano 03 maj 2019 - 21:13
Starsza wersja nie miała napisu.Na pilocie jest przycisk „Reset” i po tym polot nawiązuje nowe połączenie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik Framuga edytował ten post 03 maj 2019 - 21:13
#195 OFFLINE
Napisano 04 maj 2019 - 16:24
Czyli power banka i tak i tak trzeba mieć, przyda się do telefonu oraz do pilota
#196 OFFLINE
Napisano 09 maj 2019 - 10:04
W "starszych" modelach przycisk reset jest w lewym dolnym rogu. Na lewo od żółwia.
#197 OFFLINE
Napisano 09 maj 2019 - 10:16
a można gdzieś dokupić sam kable do ładowania pilota?
Załączone pliki
#198 OFFLINE
Napisano 16 maj 2019 - 11:42
Kable są zamówione u producenta, będą u nas w przyszłym miesiącu.
Mamy już silniki dostępne Cayman GPS v103, kolumna 137cm
#199 OFFLINE
Napisano 21 maj 2019 - 20:22
#200 OFFLINE
Napisano 23 maj 2019 - 12:58
jakie jest haslo do wifi bo nie moge sie połączyć ktos pamieta ?
Fabryczne hasło: 0123456789. Można zresetować jeżeli się nie pamięta ustawionego własnego hasła. Trzeba przytrzymać przycisk kłódki kilka sekund na górnej obudowie silnika i wraca do fabrycznego hasła
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych