Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jeziorowe pstrągi i okonie z brzegu

blank pstrąg okoń

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Granturismo

Granturismo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaBeskid Mały
  • Imię:Grzesiek

Napisano 21 luty 2014 - 17:18

Jakiś czas temu szukałem złotego Grala w wątku: http://jerkbait.pl/t...ko-spinningowe/  Po przeczytaniu wielu wątków i po głębszej analizie zawartych w nich rad zrozumiałem dwie rzeczy:

  1.  że nie pogodzę wszystkiego jednym kijem.
  2. Zamówię wędkę w pracowni.

Na tym etapie chciałbym dokonać wyboru blanku, który najbardziej wpisze się w moje oczekiwania, a wykonana na jego bazie wędka da mi maksimum przyjemności z łowienia. Zaznaczam jednak, że jestem absolutnym laikiem, więc proszę o wyrozumiałość.