A jeszcze jedno pytanie. Wystawią paragon? Dadzą część za darmo? Wyslą paczką? Bo akurat ostatnio rozmawiałem z serwisem. I chłopaki to części za darmo bo dawali gdyby mogli....bo dobra wola jest tylko pewnych rzeczy nie przeskoczą... Prosze napiszcie do mnie jesli uda wam sie załatwic cos bezposrednio przez serewis a nie przez sklep....
Jak potrzeba będzie faktura , paragon. Tak zdarza się drobne rzeczy też są za darmo . Nich wypowiedzą się osoby które już dostały części . I tu jest problem Dragon nie prowadzi sprzedaży detalicznej i tak samo serwis ( wystarczy pomyśleć co by się działo jak tylu wędkarzy każdy sam by dzwonił pisał ,paczki ,wysyłka ) conajmniej kilka osób do zatrudnienia . Tak naprawdę sprzedawca jest zobowiązany żeby pomóc w serwisie sprzedaje dany towar to ma obowiązek przyjąć i wysłać do serwisu . Ale wiem jak to jest dzwonią do mnie piszą ,pytają o części do wędki kołowrotka i okazuje się że są spławiani że nie ma itp; A dlaczego bo się nie chce zawracać głowę sprężynką za 5 zł czy nakrętką . Są tu osoby na forum które już dostały części i też była sprężynka gratisowa .
Serwis prowadzi naprawy pogwarancyjne ale tylko art. własnych i z własnej dystrybucji ( jeśli jakieś wnioski żeby naprawiali za np; Kongera to pisać do centrali )
Ja wolę zapytanie na pocztę jest Mi po prostu łatwiej tego pilnować. ( na forum oczywiście też można napisać i wypowiedzieć się po wszystkim )
Na poczcie forum mam kilka zapytań które już zostały zrealizowane .
Pozdrawiam
Użytkownik teamdragonpl edytował ten post 16 luty 2016 - 18:26