Skocz do zawartości

  •      Zaloguj się   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Ostatnie wiadomości

Ostatnie na blogu


1034 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

968 gości, 2 anonimowych

yffea, fdt, WHITE14, sdd_, Bing, Piotr Gołąb, Facebook, tobifly2, witeg, Hesher, PerchMaster, rafał., tadekb, wujek, KrólRyb, playmo, Maniekzns, MarcinW85, czarny1, mar449, rybako1989, Tomasz1990, fireblood, Google, hotpoint, szpaczek23, Maro1947, Voldemort, Krzysiu, beton007, Person, nevis, Mister twister, Tousen666, Valo, kolpi, staszek72, polyari, golsyl, norbi_diva, Sławek77, piernik, _PABLO_, Rebus, TOMIS1975, Andrzej6, dante, Roofercat, Little Wing, Andrzej Stanek, Tresor, wiking17, versicolor, Trociarz, Cez@ry, klekot, mariuszf, Licus, Crazy_Pike, lukaszkosciukiewicz, Paszczak007, Pavko, Werem, brzezik, JerryM, gapik, arkad


- - - - -

SHIMANO ANTARES DC7


  • remek lubi to


Producent:
Producent multiplikatora
Shimano
Model:
Seria, rodzina multiplikatorów np. calcutta.
Antares
Seria:
Model multiplikatora np. 50/51SS
DC7
Typ:
Typ multiplikatora: L - niskoprofilowy (lowprofile), R - okrągły (round)
L
Klasa:
Klasa multiplikatora: UL - ultralight, L - light, ML - mediumlight, M - medium, H - heavy
M
Masa [g]:
Masa multiplikatora podana w gramach.
250
Typ hamulca:
Typ hamulca rzutowego
DC 4x4
Przełożenie:
Przełożenie przekładni multiplikatora.
7.0:1
Liczba łożysk:
Liczba łożysk w multiplikatorze.
11
Moc hamulca [kg]:
Moc hamulca walki [kg].
5
Szpulka - pojemność:
140 m/0.28 mm
Szpulka - masa [g]:
Masa szpulki multiplikatora w gramach
18.4
Szpulka - średnica zewnętrzna [mm]:
Średnica zewnętrzna szpulki multiplikatora w milimetrach
36
Szpulka - średnica wewnętrzna [mm]:
Średnica wewnętrzna szpulki multiplikatora w milimetrach
Szpulka - szerokość [mm]:
Szerokość szpulki multiplikatora w milimetrach
22
Szpulka - typ:
Typ szpuli multiplikatora - ażurowana, pełna.
Pełna
Dokumentacja:
Dołączona dokumentacja do multiplikatora
Instrukcja, Schemat
Narzędzia:
Czy do multiplikatora dołączono narzędzia np. kluczyk?
T
Akcesoria:
Dodatkowe akcesoria
Oliwka
Kraj produkcji:
Kraj produkcji multiplikatora
Japonia
Opis:
The 4 modes set the brake to appropriate for various casting situations.
Long casting (L); Achieving the longest casting distance with relatively heavy, metal rigs in calm wind condition.
Multi (versatile) casting (M); The mode is the most likely to be used among the 4 modes. Suite the best for top water, crank baits, spinner baits and etc.
Accuracy casting (A); Brake force is the strongest among 4 modes, offering stable brake tension. Useful for pitching and skipping.
Windy casting (W); Allow the best casting in winds from ahead. Great for bulky, light baits as well.
LV models have long, 84mm handles.
Schemat multiplikatora:
Schemat multiplikatora
SHIMANO ANTARES DC7

Zdjęcia multiplikatora


Załączona grafika: ARDC72.jpg Załączona grafika: ARDC71.jpg



5 Komentarze

Ocena: 4

+ ergonomia - bardzo dobrze leży w rękach
+ jakość hamulca walki - płynne wybieranie linki podczas walki z rybą
+ jakość hamulca rzutowego - powyżej 10g idealny zwłaszcza przy dynamicznych rzutach
+ szybkość zwijania linki - dobry dla boleniowców

- po dłuższym użytkowaniu zauważyłem luzy w multipliaktorze
- nie do małych przynęt lub rzutach o małej dynamice
- cena

O swoich uczuciach związanych z użytkowaniem tego multiplikatora opisałem artykuł tutaj: http://jerkbait.pl/p...rwszy-zwiad-r87.
    • mifek lubi to

Jako dodatkowa zaleta:
+ Rożne programy "tematyczne" hamulca rzutowego

Jako wada:
- hamulec przy lotnych przynętach za mocno ingeruje, przydała by się większa skala poniżej aktualnego minimum

Mam używam i jestem mega zadowolony ;] 

    • remek lubi to
Zdjęcie
Tatarek64
14 cze 2014 19:42
Również złego zdania nie powiem. Pomimo, ze castem zająłem sie rok temu dopiero, uważam Antaresa za świetny multik

Miałem pierwszy model, niestety bardzo mocno eksploatowany nie wytrzymał obciążenia.

Też potwierdzam:

+świetny hamulec rzutowy

+bardzo dobry hamulec walki

 

 

- niestety konstrukcja główna przekładni nie wytrzymała

- mało odporna na warunki atmosferyczne błyszcząca obudowa.

    • remek lubi to