Ampery to ampery.
Testowałem na mniejszym amperażu wkładki (10A) i żarówkach . Przy poborze powyżej 10A po chwili go wywalało.
Także śpię spokojnie.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 28 wrzesień 2020 - 20:55
Ampery to ampery.
Testowałem na mniejszym amperażu wkładki (10A) i żarówkach . Przy poborze powyżej 10A po chwili go wywalało.
Także śpię spokojnie.
Napisano 28 wrzesień 2020 - 20:57
Ponoć jest już testowany soft leczący nowsze Xi z efektów specjalnych po zsieciowaniu z ekranem. Na FB MG prywatnym ktoś się chwalił że został testerem, pokazał kilka filmów z poprawnego realizowania poleceń nawigacyjnych przez silnik.
Napisałem do naszych magików z serwisu P-P, czy coś wiedzą o sprawie- cisza póki co. Oby się udało i ta odyseja zakończyła się jak najszybciej - najlepiej poprzez zwykłe update a nie wizytę w serwisie...
Napisano 28 wrzesień 2020 - 21:28
Nie wiem jak on ci się zachowa przy prądzie stałym.
Napisano 29 wrzesień 2020 - 07:39
Cześć.
Bardzo dobre rozwiązanie pod warunkiem dobrania odpowiedniego bezpiecznika. Ja stosuję w obwodach o napięciu 230/400V , gdzie dla bezpieczeństwa muszę zrobić widoczną przerwę w obwodzie.
Ja używam https://allegro.pl/o...iant=7797386760
Do tego można dobrać wkładki o różnym amperażu, które trzymają parametry.
Dodatkowo służy jako rozłącznik.
Napisano 15 październik 2020 - 17:29
Panowie, mam pytanie o oznaczenie SNR przy motorguidach xi3/xi5. Co ono oznacza?
Czy wybierając silnik lepiej wybrać model z tym tajemniczym SNR czy to nie ma wielkiego znaczenia?
Napisano 15 październik 2020 - 17:33
Napisano 15 październik 2020 - 17:56
Sonar czyli model z wbudowanym przetwornikiem
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
Dzięki!
Napisano 15 październik 2020 - 18:09
Napisano 15 październik 2020 - 18:20
Użytkownik lukaszkosciukiewicz edytował ten post 15 październik 2020 - 18:21
Napisano 15 październik 2020 - 18:32
Napisano 15 październik 2020 - 18:53
Bez snr i tak nie kupisz, parker nie sprowadza.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja się dziwię im że oni to sprzedają nadal jako opcja na podlączenie do echa w sensie nawigacyjnym. Wiem, że sami nie ogarynają, ale dealerzy łodzi wciskają, bo panie to zaj..e jest a okazuje się, że poza wydaną kasą i kłębkiem nerwów- nie ma z tego nic.
Parkery o sprawie wiedzą od co najmniej roku, sam ich informowałem, wysyłałem filmy, natomiast żadnego infa dla potencjalnych klientów nie raczyli zapodać
Ot, biznes.pl
Napisano 15 październik 2020 - 19:56
Napisano 15 październik 2020 - 20:08
Napisano 16 październik 2020 - 07:40
Xi3 bez SNR długo już są w ofercie,(2-3 lata ?)
Głównie Xi5 bez SNR to jest wydarzenie, teoretycznie niedostępne
Napisano 16 październik 2020 - 12:27
Panowie zrobiłem kalibracje kompasu 112 111. Dalej występuje problem, gdy chce włączyć kotwice silnik zamiast złapać kurs kilka stopni prawo/lewo musi obkręcić się 270-360 stopni w prawą stronę i dopiero łapie kotwice. Jest tak zawsze przy powiedzmy 5-10 pierwszych kotwicach lub przy pierwszej kotwicy wykona ten manerw, a później działa prawidłowo
Napisano 16 październik 2020 - 12:32
Panowie zrobiłem kalibracje kompasu 112 111. Dalej występuje problem, gdy chce włączyć kotwice silnik zamiast złapać kurs kilka stopni prawo/lewo musi obkręcić się 270-360 stopni w prawą stronę i dopiero łapie kotwice. Jest tak zawsze przy powiedzmy 5-10 pierwszych kotwicach lub przy pierwszej kotwicy wykona ten manerw, a później działa prawidłowo
U mnie też tak jest, nie przejmuję się tym zanadto, jak za dużo kabla nawinięte- wyłączam anchorlocka i odwijam manualnie.
Napisano 16 październik 2020 - 12:35
Panowie zrobiłem kalibracje kompasu 112 111. Dalej występuje problem, gdy chce włączyć kotwice silnik zamiast złapać kurs kilka stopni prawo/lewo musi obkręcić się 270-360 stopni w prawą stronę i dopiero łapie kotwice. Jest tak zawsze przy powiedzmy 5-10 pierwszych kotwicach lub przy pierwszej kotwicy wykona ten manerw, a później działa prawidłowo
Spróbuj po każdym włożeniu silnika do wody skalibrować przód.
Ustaw go do przodu a potem M 112 - trwa to niecałe 3s i u mnie znacząco poprawia zachowanie silnika
Napisano 16 październik 2020 - 20:24
Napisano 18 październik 2020 - 09:38
Dodatkowo zauważyłem, że jeśli silnik sam się obkręci z 360 stopni i chciałbym go obkręcić trzymając cały czas przycisk lewo lub prawo po ok 270-360 stopniach silnik zatrzymuje się, nie reaguje na wciśnięty przeze mnie przycisk lewo/prawo. Nie zatrzymuję sięidealnie w lini prostej tyko powiedzmy po kątem 30-45 stopni. Ma to jakieś znaczenie ? Dodatkowo od kiedy opisywałem problem kotwicy z obkręcaniem się, silnik pierwszy raz wczoraj zamiast jak zawsze obkręcić się w prawo to obrócił się w lewo, nie wiem co tam mogło się w środku przestawić ...... gdyby tyle nie kosztował pewnie bym go ******* do wody
Napisano 18 październik 2020 - 11:07
Dodatkowo zauważyłem, że jeśli silnik sam się obkręci z 360 stopni i chciałbym go obkręcić trzymając cały czas przycisk lewo lub prawo po ok 270-360 stopniach silnik zatrzymuje się, nie reaguje na wciśnięty przeze mnie przycisk lewo/prawo. Nie zatrzymuję sięidealnie w lini prostej tyko powiedzmy po kątem 30-45 stopni. Ma to jakieś znaczenie ? Dodatkowo od kiedy opisywałem problem kotwicy z obkręcaniem się, silnik pierwszy raz wczoraj zamiast jak zawsze obkręcić się w prawo to obrócił się w lewo, nie wiem co tam mogło się w środku przestawić ...... gdyby tyle nie kosztował pewnie bym go ******* do wody
Mam tak samo, da się z tym żyć, podczas odwijania trzeba drugi raz wcisnąć i zrobi co trzeba. Silnik nie ma opcji na autopowrót do pozycji 0 czyli wzdłuż kila łodzi. Przestaje się obracać ponieważ sygnał z pilota ma określony czas trwania- według mnie.
Można się do tego przyzwyczaić, MG jest tańsze od MK , Kotwica z pilota jest zaebistym ficzerem, jeszcze lepsza z ekranu, no ale to dopiero jak się uporają z softem. Ja póki co nie odsyłam silnika, najwyżej po sezonie to zrobię-inna sprawa czy oni tam mogą coś poradzić na te efekty specjalne- do tej pory nie mogli.
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych