Czy do Xi3 i Xi5 pasuje taka sama podstawa szybkiego montażu/demontażu ?
Tak
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 09 wrzesień 2021 - 15:29
Czy do Xi3 i Xi5 pasuje taka sama podstawa szybkiego montażu/demontażu ?
Napisano 09 wrzesień 2021 - 19:41
Tak
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź Bałem się, że będę musiał wiercić kilka dziur
Napisano 14 wrzesień 2021 - 20:34
Napisano 14 wrzesień 2021 - 21:13
Odnośnie podstawy mam pytanie... Czy ktoś przerabiał temat dodatkowej części, tej którą się montuje na łodzi, żeby nie kupować całej podstawy? Krótko, chodzi o to: jeden silnik z zamontowaną podstawą do zastosowania na dwóch łodziach...
Foxboat to miał na sklepie, ale cena niezbyt odległa od kompletnej podstawy z tworzywa z tego co kojarzę.
Napisano 24 październik 2021 - 18:36
Napisano 24 październik 2021 - 18:41
Baterie sprawdź.Mam problem z pedałem nożnym, przestał reagować, włącza się normalnie ale przyciski nie działają. Ktoś z was miał podobny problem ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Napisano 24 październik 2021 - 18:55
Napisano 24 październik 2021 - 19:38
jaki masz silnik? Xi3/Xi5?
Napisano 24 październik 2021 - 20:14
Napisano 24 październik 2021 - 20:19
Użytkownik nurek28 edytował ten post 24 październik 2021 - 20:34
Napisano 25 październik 2021 - 05:58
Napisano 25 październik 2021 - 06:04
Pedał był cały czas sparowany z silnikiem, wyciągałem go z bakisty, włączałem i śmigał. Myślicie ze mógł sam stracić połączenie ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tak, to oprócz baterii najpowszechniejsza przyczyna niedziałania osprzętu radiowego.
Napisano 25 październik 2021 - 07:11
Napisano 08 listopad 2021 - 20:39
No i cos mi się stało, kilka lat nie miałem żadnego problemu z silnikiem Xi3 i Lawrence 7 Ti2 odnośnie zakłóceń nie było żadnego problemu podczas pracy silnika dziobowego,
ostatnio wybrałem się na rybki pod koniec października i w pewnym momencie na kotwicy ekran zaczął zmieniać wykres w zależności od prędkości silnika zakłócenia były tak silne ze podnosił się nawet poziom dna.
System zasilania u mnie jest od samego początku taki sam z jednego accu LiFePO4 100Ah zasilam silnik i Echo i nie było wczesnej żadnych problemów.
Nie mam teraz możliwości przyjrzenia się dokładniej temu problemowi ale postanowiłem zapytać się was czy ktoś zauważył podobny problem.
Problem wystąpił przy powrocie z pływania po prostu nagle.
Jakieś propozycje od czego zacząć?
Napisano 09 listopad 2021 - 17:15
Napisałeś że pływasz kilka lat , oby nie było tak że instalacja elektryczna już nie jest tak sprawna jak wcześniej . Mój przykład jak miałem nowy samochód radio CB dziłało idealnie ale już po 7 latach zaczeły wchodzić zakłócenia . I jeszcze jedna sprawa miałem rozdzielacz pod zapalniczkę dla 2 telefonów i skubany tak zakłócał że radio za miastem gubiło mi sygnał , zobacz czy coś nowego nie podłączyłeś bo nawet przez myśl Ci nie przejdzie ile rzeczy potrafi siać tak w gwarze krótkofalarskiej , a to drugie moje hobby po wędkarstwie
Napisano 10 listopad 2021 - 07:32
Napisano 10 listopad 2021 - 07:41
Witam czytałem gdzieś artykuł że silniki elektryczne do łodzi źle znoszą prąd z akumulatora lifepo4 ,że po jakimś czasie pada elektronika ,próbowałem go znaleźć ale mi się nie udało.Może pójść tym tropem i sprawdzić silnik w serwisie.
Różne są silniki, różna elektronika- nie generalizuj. Jeśli ktoś piłuje wysokim prądem tańsze silniki z kiepsko rozwiązanym chłodzeniem elektroniki- może tak być, mają one w instrukcjach malowniczy zapis - nie przekraczać ciągłej pracy na maksymalnym obciążeniu dłużej niż......
U mnie 3 sezony z litem na pokładzie i wpiętym weń Xi3- bez żadnych problemów tego typu, co nie oznacza że bez problemów w ogóle , ale to już rozwiązane przez akcje serwisową dystrybutora.
Napisano 10 listopad 2021 - 08:13
Witam czytałem gdzieś artykuł że silniki elektryczne do łodzi źle znoszą prąd z akumulatora lifepo4 ,że po jakimś czasie pada elektronika ,próbowałem go znaleźć ale mi się nie udało.Może pójść tym tropem i sprawdzić silnik w serwisie.
Napisano 10 listopad 2021 - 08:16
A czym się różni ten prad z akumulatora Lifepo4 od tego z AGM/gel/acid ? Chyba był to jakiś wywód napisany przez MC company...
Pewnie ten wywód warty to samo, co ich podnoszenie mocy silnika przekrojem kabli zasilających....
Użytkownik Maciej_K edytował ten post 10 listopad 2021 - 09:15
Napisano 10 listopad 2021 - 10:08
Producenci nie zaleca dłuższej eksploatacji na najwyższych biegach, że względu na wyższe napięcie LFP. W kwasie napięcie na najwyższych biegach leci na łeb na szyję, lfp ze wzgledu na niską rezystancję trzyma jak skała. W minn kocie jest bezpiecznik w główce na uziemieniu, nie wiem czy jest tak samo w MG.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych