@Jarek napislem Ci priv o tym napięciu, ale napisze i tu. 29.2v jest to napiecie końca ladowania. Spoczynkowe wynosi 25-26v a pod obciążeniem spadnie do 24-25v . Tym samym.jest to odpowiednik kwasa 2x12v ,którego napiecie spoczynkowe też są w okolicach 12.5-13v x2 =25/26v. Zapis o użytkowaniu lifepo4 powyżej 80%mocy silnika to.jest bzdura jakąś... chyba że silnik nie może długotrwałe (tzn ile??) Pracować z mocą 80% ... Poza tym, ich zadaniem jest w głównej mierze utrzymanie pozycji, więc przy złych warunkach będziesz patrzyl czy pracuje on na 80 czy 60.a może 100%...? Tego typu zapisy mogą się tyczyć silnikow na rufę, gdzie sam sterujesz i ustawiasz moc. Z czym takim kiedyś się spotkałem w silniku nersaus, którego udało mi się spalić. Później doczytałem q instrukcji że nie może pracować z pełną mocą dłużej niż bodajze 15 czy 30min...
Dzieki za info.Trochę uspokoiles.Wymiary podam jutro.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Osobiście znam dwa przypadki spalenia instalacji silników Minn kota Ultera podłączonego do baterii LiFePo4 i LiOn, oraz jeden Garmin Force - więc coś w tym jest.
W każdym przypadku dziobówki pracowały powyżej 15 minut na obrotach powyżej 80% i służyły w tym momencie jako silniki napędzające łódź (przepłynięcie z miejsca na miejsce w strefach ciszy)