raczej nie tylko długo trwa, ja kupowałem silnik bezposrednio z chin i dostałem tez cennik części zamiennych, to opłacałoby sie naprawiać, cena wszystkich części do główki i stopy to wyszło około 300 $ przy cenie silnika 750 $
Silniki Storm
#321 OFFLINE
Napisano 13 październik 2019 - 19:56
#322 OFFLINE
Napisano 14 październik 2019 - 10:01
Ryszardzie - żartowałem, wiem że to bramka dla importerówTe przepisy dotyczą importerów, nie użytkowników.
- Soldier82 lubi to
#323 OFFLINE
Napisano 15 październik 2019 - 07:54
Ryszardzie - żartowałem, wiem że to bramka dla importerów
żart żartem, ale kolejny może być zakaz użytkowania. Nie wiadomo co UE wymyśli.
Generalnie mocno zastanawiam się nad zakupem takiego 13,5 KM ale jedno mnie mocno powstrzymuje. Co z częściami zamiennymi będzie jak sprzedawca zniknie ???
Kopia Yamahy, więc z częściami nie ma problemu. Czy sklep działa czy nie to tanie części bezpośrednio od Chińczyka można kupić na Ali.
#324 OFFLINE
Napisano 15 październik 2019 - 08:37
żart żartem, ale kolejny może być zakaz użytkowania. Nie wiadomo co UE wymyśli.
Kopia Yamahy, więc z częściami nie ma problemu. Czy sklep działa czy nie to tanie części bezpośrednio od Chińczyka można kupić na Ali.
Masz link do tego sprzedawcy? Na 100% pasują do Stormów?
#325 OFFLINE
Napisano 15 październik 2019 - 10:13
To już trzeba by poszukać pod konkretną część, ale np. tu https://www.aliexpre....977482d3MzibLo widzę że mają części do tego silnika. Gdybyś zapytał o rysunek złożeniowy to powinni podesłać.
#326 OFFLINE
Napisano 16 październik 2019 - 07:52
#327 OFFLINE
Napisano 16 październik 2019 - 11:26
Storm to parsun wiec wiekszosc czesci pasuje od Yamaha ruscy przy remontach urzywaja yamachowskie podzespoly
Storm to nie Parsun tylko Aiqidi.
#328 OFFLINE
Napisano 16 październik 2019 - 13:34
#329 OFFLINE
Napisano 18 październik 2019 - 05:53
4-takt 12KM waży 41 kg 5900zł
Waga pierwszego chyba cokolwiek spora?
#330 OFFLINE
Napisano 20 październik 2019 - 14:03
Panowie przewertowałem 17 stron i mało opini o stormie 3.5km albo 4km pierwszy sto dwusów. Ktoś używa jakieś wielkie róznice w spalaniu i osiągach bo róznica w cenie 1000zł. Chodzi mi o silnik do łodki max 3.3m waga 80kg lub ponton 3.6m
dobra widziałem filmik na YT 3.5km chodzi jak motokosa
Użytkownik suhhar edytował ten post 20 październik 2019 - 14:25
#331 OFFLINE
Napisano 20 październik 2019 - 21:49
Mam Storma 4 (dwusów) i chwalę, w tym sezonie mnie nie zawiódł, wymieniłem świecę na irydową i poprostu działa, pływam często, min. 2-3 razy w tygodniu po rzece i poprostu działa. Nie jest demonem prędkości, ale za tę pieniądze wygodny, lekki, i mało pali. PolecamPanowie przewertowałem 17 stron i mało opini o stormie 3.5km albo 4km pierwszy sto dwusów. Ktoś używa jakieś wielkie róznice w spalaniu i osiągach bo róznica w cenie 1000zł. Chodzi mi o silnik do łodki max 3.3m waga 80kg lub ponton 3.6m
dobra widziałem filmik na YT 3.5km chodzi jak motokosa
#332 OFFLINE
Napisano 20 październik 2019 - 22:08
przy czym ten silnik pływa ? nie miałeś rozkminy czy nie lepiej wziąść 6km dwusów ?
#333 OFFLINE
Napisano 21 październik 2019 - 09:26
a czym się różnią te stormy między kolorami silnika ? jest Storm 6km 2suw kolor szaryna ich stronie firmowej a na aledrogo jest Storm 6km 2suw kolor czarny. Ktoś wie o co kaman ?
#334 OFFLINE
Napisano 23 październik 2019 - 10:43
#335 OFFLINE
Napisano 24 październik 2019 - 09:58
Mam pytanie do speców od silników storm 6km 2takt ma pojemność 103cm a storm 6km 4takt ma pojemność 125cm. Dlaczego tak jest ? Czy ta sama deklarowana moc silnika 6k przez różnice ich pojemności będzię się na coś przekładać ? (prędkość, hałas, zużycie paliwa?).
#336 OFFLINE
Napisano 24 październik 2019 - 10:04
Mam pytanie do speców od silników storm 6km 2takt ma pojemność 103cm a storm 6km 4takt ma pojemność 125cm. Dlaczego tak jest ? Czy ta sama deklarowana moc silnika 6k przez różnice ich pojemności będzię się na coś przekładać ? (prędkość, hałas, zużycie paliwa?).
Hałas na bank. 4T będzie cichszy i mniej paliwożerny.
#337 OFFLINE
Napisano 24 październik 2019 - 21:19
Mam pytanie do speców od silników storm 6km 2takt ma pojemność 103cm a storm 6km 4takt ma pojemność 125cm. Dlaczego tak jest ? Czy ta sama deklarowana moc silnika 6k przez różnice ich pojemności będzię się na coś przekładać ? (prędkość, hałas, zużycie paliwa?).
Dwu-suwy i Czetro-suwy to silniki o zupełnie innych konstrukcjach i częściowo zasadzie działania i nie można ich porównywać 1:1.
Generalnie:
2-suwy
a) są lżejsze i mniej skomplikowane
nie maja miski olejowej ani filtra ( olej leje się do paliwa) i nie wymagają corocznego serwisu
c) głowica ma inną konstrukcję bo nie ma zaworów
d) mają mocniejszy dół i szybciej wchodzą na obroty
e) palą zdecydowanie więcej przy małych obrotach gdyż cześć paliwa jest wyrzucana ze spalinami a nie spalana
f) są głośniejsze i bardziej dymią bo z paliwem jest spalany olej
4-suwy
a) są zdecydowanie cięższe dla porównywalnej mocy
mają mniejsza dynamikę bo w dolnym zakresie obrotów mają niższy moment obrotowy
c) są cichsze a ich praca jest bardziej stabilna
d) należy je zawsze kłaść i przewozić zgodnie z instrukcja w przeciwnym wypadku wyleje się olej z miski olejowej i wszystko zapaskudzi
e) są bardziej ekologiczne i bardziej przyjazne środowisku
To tak na szybko co mi przyszło do głowy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Piotrek Milupa, thug, Koincydencja i 1 inna osoba lubią to
#338 OFFLINE
Napisano 24 październik 2019 - 21:34
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
#339 OFFLINE
Napisano 30 październik 2019 - 15:51
no i wysprzedali się z alledrogo nic już nie ma
#340 OFFLINE
Napisano 30 październik 2019 - 18:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych