dostałem informację na priv za co jestem wdzięczny ,że
Pierwszy to kopia Tohatsu pojemność 209 ccm, . Drugi to kopia Yamahy f9.9 pojemność 212 ccm. . Czy części do obu są dostępne ? Który lepszy ?
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 28 czerwiec 2020 - 23:57
dostałem informację na priv za co jestem wdzięczny ,że
Pierwszy to kopia Tohatsu pojemność 209 ccm, . Drugi to kopia Yamahy f9.9 pojemność 212 ccm. . Czy części do obu są dostępne ? Który lepszy ?
Napisano 29 czerwiec 2020 - 01:31
Napisano 29 czerwiec 2020 - 08:38
Tohatsu ma napewno tansze czesci
Bruno koszt późniejszego serwisu jest mało istotny . Który będzie bardziej niezawodny i miał wyższą kulturę pracy ?
Napisano 30 czerwiec 2020 - 04:16
Użytkownik sharkfishing edytował ten post 30 czerwiec 2020 - 04:16
Napisano 30 czerwiec 2020 - 12:35
Napisano 30 czerwiec 2020 - 12:43
Panowie, potrzebuję pomocy a mianowicie muszę ustawić obrotomierz pod silnik 4suwowy 2 cylindrowy i man 3opcje do wyboru
1 - 2 impulsy na obrót
2 - 1 impuls na obrót
3 - impuls co drugi obrót wału
Co mam wybrać?
Ja dobrałem eksperymentalnie.
Napisano 30 czerwiec 2020 - 12:59
silnik 2T jednocylindrowy - 1 impuls na obrót
silnik 2T dwucylindrowy - 2 impulsy na obrót
silnik 4T jednocylindrowy - 1 impuls co 2 obroty
silnik 4T dwucylindrowy - 1 impuls na obrót
itd...
Łatwo to zapamiętać, jak się pamięta hasło, że: "życie jest za krótkie na to, żeby na jeden zapłon iskry czekać dwa obroty wału" tyczące się oczywiście silników 2T
Napisano 30 czerwiec 2020 - 13:00
Napisano 30 czerwiec 2020 - 13:10
Panowie, potrzebuję pomocy a mianowicie muszę ustawić obrotomierz pod silnik 4suwowy 2 cylindrowy i man 3opcje do wyboru
1 - 2 impulsy na obrót
2 - 1 impuls na obrót
3 - impuls co drugi obrót wału
Co mam wybrać?
Napisano 30 czerwiec 2020 - 13:26
Napisano 30 czerwiec 2020 - 17:21
Btw czesci od yamahy do storma nie pasuja. 2 razy wymienialem pompe wody bo padala, dopoki nie trafilem porzadnej miekkiej gumy i skonczyl sie problem. Np gumowy wirnik ma inny profil (wysokosc/grubosc lopatek) niz yamaha.
Jak na prawie 2 lata uzytkowania jak wspomnialem pompa wody 2x wymieniana bo za sztywna chinska guma byla, i rozrusznik caly
Po za tym ok
Napisano 02 lipiec 2020 - 12:08
Napisano 02 lipiec 2020 - 12:22
A mój Strom 2T 18km zaczął gubić chłodzenie. Przy raptownym ujęciu manetki przestaje lecieć woda. Ponowny rozruch, lub wrzucenie na luz powoduje powrót chłodzenia. Mam nadzieje, że dociągnę do końca sezonu i jakiś serwis trzeba ogarnąć... Coś z dolnośląskiego polecacie?
Napisano 02 lipiec 2020 - 13:05
A mój Strom 2T 18km zaczął gubić chłodzenie. Przy raptownym ujęciu manetki przestaje lecieć woda. Ponowny rozruch, lub wrzucenie na luz powoduje powrót chłodzenia. Mam nadzieje, że dociągnę do końca sezonu i jakiś serwis trzeba ogarnąć... Coś z dolnośląskiego polecacie?
sprawdzales czy cos ci sie nie zatkalo w tym plastiku z otworem wylotowym przy wezu, bo zachowanie co najmniej dziwne
Napisano 02 lipiec 2020 - 14:38
Zerknij na ten film. Jak nie znasz tego pięknego słowiańskiego języka to Napisy (rosyjskie wygenerowane automatycznie) potem Przetłumacz Automatycznie na polski. Idzie zrozumieć 95% opisują większość uterek chłodzenia w chinolach.
Napisano 02 lipiec 2020 - 15:58
Napisano 03 lipiec 2020 - 07:20
Czy może ktoś wrzucić zalecenia serwisowe dla silnikow 4T 18 i 25KM? Co ile wymieniać olej i inne rzeczy?
Napisano 03 lipiec 2020 - 07:26
Napisano 03 lipiec 2020 - 11:54
sprawdzales czy cos ci sie nie zatkalo w tym plastiku z otworem wylotowym przy wezu, bo zachowanie co najmniej dziwne
Sprawdzałem wszystko jest drożne.
Jak przepalałem sprzęta po zimie w beczce to nie było chłodzenia dopóty nie podałem wody w otwór na połączeniu spodziny z kolumną. I teraz mam taką teorię, że jak odejmujesz rapotownie manetki za pawęża tworzy się podiśnienie które zabiera stamtąd wode - stąd brak chłodzenia. Pomijając moją teorie, to nie jest normalne zachowanie.
Użytkownik gucio2020 edytował ten post 03 lipiec 2020 - 11:55
Napisano 03 lipiec 2020 - 12:44
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych