Ja kupowałem w kwietniu 13,5 szarego, na śrubie nie było żadnego symbolu, w czerwcu dostałem w prezencie śrubę 11 kupioną w bezwiosel i gabarytowo nie widzę różnicy. Jedynie lakier dokupionej jest jakby matowy. Na tą chwilę używam dokupionej a oryginał po jednym pływaniu leży w garażu na zapas
Silniki Storm
#1841 OFFLINE
Napisano 23 wrzesień 2022 - 10:40
#1842 OFFLINE
Napisano 23 wrzesień 2022 - 11:15
Mierzyłeś średnicę suwmiarką?Ja kupowałem w kwietniu 13,5 szarego, na śrubie nie było żadnego symbolu, w czerwcu dostałem w prezencie śrubę 11 kupioną w bezwiosel i gabarytowo nie widzę różnicy. Jedynie lakier dokupionej jest jakby matowy. Na tą chwilę używam dokupionej a oryginał po jednym pływaniu leży w garażu na zapas
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
#1843 OFFLINE
Napisano 23 wrzesień 2022 - 13:41
Pytanie ile mth w sezonie robisz?
Nie umiem Ci odpowiedzieć bo licznik mth stłukł się przy pierwszej wymianie oleju i tak już zostało . Silnik sprzedałem w czerwcu kumplowi który śmiga po Wiśle i jest z niego zadowolony .
#1844 OFFLINE
Napisano 23 wrzesień 2022 - 20:36
- Faja lubi to
#1845 OFFLINE
Napisano 23 wrzesień 2022 - 20:38
Ja osobiście bym tego nie kupił
#1846 OFFLINE
Napisano 23 wrzesień 2022 - 22:14
Dokładnie. Wszystko zależy jak intensywnie będzie używany silnik i na ile mamy smykałkę do napraw.
#1847 OFFLINE
Napisano 24 wrzesień 2022 - 17:27
Kolega kolegi miał i słyszał. Spec mechanik widział. A setki (mysle ze juz tysiace) osób pływa i cieszy się nowym silnikiem.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
- Aries, rapek, WojtekCIN i 4 innych osób lubią to
#1848 OFFLINE
Napisano 24 wrzesień 2022 - 23:33
Ciekawe rzeczy prawicie mości Panowie.
Kolega kolegi miał i słyszał. Spec mechanik widział. A setki (mysle ze juz tysiace) osób pływa i cieszy się nowym silnikiem.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
Ale to nie jest żadną wiedza tajemna , jest to chiński klon yamahy posiadający wszystkie wady chińskich klonów jak też ich wszystkie zalety (cena)
- elpojo lubi to
#1849 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 01:42
- Aries, Tresor i Przemek_M lubią to
#1850 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 04:35
Cena w stosunku do użytych materiałów (gównolit) jest wysoka, skąpy dwa razy traci, Do póki użytkuje i jakoś działa to nikt się w internecie nie przyzna że jest rozczarowany zakupem.To samo przy łodziach skylla.riverfox maweric posiadaja wiele wad o których nikt nie wspomina ale na forum jak że zachwalane.
- Biesan i highvoltage lubią to
#1851 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 07:07
Za to markowe mam w garażu
Suzuki 40 wyciek oleju z pompy.
Mercury 9.9 uszkodzone harmonijki.
Yamaha malta gaźnik.
Tohatsu 5 uszczelka pod głowica. Stan na dzisiaj.
A co do Maverika mam i mogę wady wymienić. Śmieszne wiosła do dupy kolibri ma o wiele lepsze. Na 4 sztuki jakie mamy z kumplami 3 trzeba było podklejać na łączeniach odrazu po zakupie. U każdego były to klejenia wielkości 2-5mm. Czy kupił bym go jeszcze raz? Tak oczywiście.
Oczywiście nikogo do niczego nie przekonuje. Racja jest jak... Wiadomo. Pływajcie i cieszcie się a nie róbcie aferę w necie.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
- salmon1977 i AngusCK lubią to
#1852 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 07:14
Ale te Suzuki, Mercury, Yamahy, Tohatsu to 2/3 letnie masz? Przecież każdy kto kupi Storma zdaje sobie chyba sprawę z tego, że zapewne 20lat użytkowania ten silnik nie dożyje.
- Biesan i highvoltage lubią to
#1853 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 07:35
Nie musi dożyć. Kupiłem 13,5 za 4000 w tym czasie Yama kosztowała 12800, Koszt przeglądu w serwisie żeby nie stracić gwarancji to średnio 500-1000 trzeba zrobić minimum 2 lub 3 (po 10mth i co roku).
Serwis Storma to 8zł wirnik i 20zł olej. Za miesiąc będzie 4 rok i przekroczone 200mth. Latam i nie myślę. Jeżeli wyjdzie korba bokiem od razu będzie o tym film. Ciągle czekam na takiego. Jeżeli rozpadnie się po 5-8 roku po prostu go wyrzucę i kupie kolejny taki sam. Będę latał z nim kolejne lata a nie dobiję jeszcze do ceny wyjściowej Y... O problemach z nowymi silnikami też za dużo nie piszą ale zaglądnij do jakiegoś serwisu i zobacz co tam się dzieje. To już nie są te same silniki co produkowane w latach 80-00. Oki dla mnie koniec tematu.
- salmon1977, Aries, M a r a s i 3 innych osób lubią to
#1854 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 07:46
2T co do zasady są mniej awaryjne. 12800 to pewnie kosztowała Yamaha 15km 4t.
#1855 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 10:38
Nie musi dożyć. Kupiłem 13,5 za 4000 w tym czasie Yama kosztowała 12800, Koszt przeglądu w serwisie żeby nie stracić gwarancji to średnio 500-1000 trzeba zrobić minimum 2 lub 3 (po 10mth i co roku).
Serwis Storma to 8zł wirnik i 20zł olej. Za miesiąc będzie 4 rok i przekroczone 200mth. Latam i nie myślę. Jeżeli wyjdzie korba bokiem od razu będzie o tym film. Ciągle czekam na takiego. Jeżeli rozpadnie się po 5-8 roku po prostu go wyrzucę i kupie kolejny taki sam. Będę latał z nim kolejne lata a nie dobiję jeszcze do ceny wyjściowej Y... O problemach z nowymi silnikami też za dużo nie piszą ale zaglądnij do jakiegoś serwisu i zobacz co tam się dzieje. To już nie są te same silniki co produkowane w latach 80-00. Oki dla mnie koniec tematu.
Nie wyjdzie korba bokiem ale będzie się psuły wszystkie rzeczy naokoło , pękające plastiki, szarpanki, gaźniki itd.
Dlaczego piszesz że przegląd Yamahy tyle kosztuje a tego Storma 30zl , jak ja mogę tak samo kupić sobie oleje świece i ewentualną filtr i za 150 zł zrobię przegląd samodzielnie w Yamaha.
- Biesan i Faja lubią to
#1856 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 10:41
2T jest tańsze i łatwiejsze w serwisowaniu. Serwis Storma 4t będzie kosztował tyle samo co Yamahy.
Użytkownik Dragster edytował ten post 25 wrzesień 2022 - 10:41
#1857 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 10:43
#1858 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 10:52
- Przemek_M lubi to
#1859 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 11:10
Nie rozumiesz o co chodzi. Porównywanie Storma 2T do markowych silników 4T szczególnie cenowo jest słabe. Jak sobie porównasz Storma 25km który notabene ma tych koni 20 do markowej 20tki już takie różowe nie jest. Storm 25km ile kosztuje 9 500zł? Suzuki 20km ile? 12 400. Koszt serwisowania taki sam, a nawet bym powiedział, że Suzuki może być tańszy choćby ze względu na sieć serwisów.
Nie neguję silnika 2T bo mimo wszystko jest to dość przyzwoita kopia Yamahy.
Użytkownik Dragster edytował ten post 25 wrzesień 2022 - 11:11
- Faja i highvoltage lubią to
#1860 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2022 - 11:12
Jak masz nową musisz robić przegląd w ASO bo stracisz gwarancję. Sprawdź ile kosztuje taki przegląd dla nowej yamy 15kucy. O to mi chodziło.Nie wyjdzie korba bokiem ale będzie się psuły wszystkie rzeczy naokoło , pękające plastiki, szarpanki, gaźniki itd.
Dlaczego piszesz że przegląd Yamahy tyle kosztuje a tego Storma 30zl , jak ja mogę tak samo kupić sobie oleje świece i ewentualną filtr i za 150 zł zrobię przegląd samodzielnie w Yamaha.
Obecnie do markowych silników klienci wybierają w 90% przypadków części z Chin. Przykład z wczoraj, dałem klientowi do wyboru gdzie zamawiamy zgadnij co wybrał...
.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych