A spotkaliście się z osiami skrętnymi o DMC niższym niż 500kg ?
Szacuję wagę mojego zestawu na jakieś 250-300kg i nie ma co ukrywać, oś amortyzuje raczej symbolicznie.
Raczej marne szanse aby dostać mniej niż 500kg
AL-KO ,KNOTT, SPP. - nie mają w swojej ofercie mniejszej .
A spodzina od silnika nie rysuje Ci asfaltu?
A z jaką to prędkością wolno się poruszać z przyczepką po naszych drogach? Po torach testujecie je jak bolidy F?
Chyba co niektórych fantazja poniosła w osiągach z przyczepką i aerodynamice.
Namawiacie do łamania przepisów takimi postami.
Gdzie moderator???
Spoko ,każdy silnik spalinowy ma możliwość podniesienia spodziny prawie do poziomu .Elektryczny nawet do pełnego poziomu .I jak nie zapomnisz o tej czynności przed wyruszeniem na wyścigi po czarnym asfalcie i leśnych duktach poprawiając poprzedni czas na oesach to możesz być spokojny o spodzinę
Co do prędkości to jak będziesz jechał osiem dych to Cię ciągniki z naczepą zwane Tirami będą wyprzedzać. A jak trafisz na Litwina to w gacie narobisz ze strachu . Bez przesady, 100 km /h z przyczepą lekką około 500 DMC, to nic nadzwyczajnego oczywiście jak warunki na to pozwalają .Pod warunkiem ,że nie jedziesz Matizem
Użytkownik M a r a s edytował ten post 13 czerwiec 2017 - 22:18