Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Serwis u Pana Leśniaka

serwis kołowrotek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
661 odpowiedzi w tym temacie

#41 OFFLINE   carlus75

carlus75

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 118 postów
  • LokalizacjaOstrów Wielkopolski
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:Nawrot

Napisano 02 kwiecień 2012 - 13:42

Gentelmeńskie zachowanie obu Panów...
  • Artur43 lubi to

#42 OFFLINE   dekosz

dekosz

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 905 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 02 kwiecień 2012 - 14:06

@sol321 na początku napisałeś, że Pan Leśniak wciska bzdury przez telefon po zepsuciu kołowrotka i twierdzi, aby tylko łowić... Po jakimś czasie założyłeś temat na portalu, wystawiłeś negatywną opinię i nagle zwrot kosztów naprawy i zmieniasz zdanie o serwisie, zachęcasz do rozmowy telefonicznej, gdzie podczas pierwszej rozmowy byłeś oszukiwany... :unsure: Dlaczego od razu nie dostałeś zwrotu za naprawę no i bądź co bądź jakiegoś odszkodowania, gdyż pisałeś o tym, iż kołowrotek przyszedł w gorszym stanie niż wysyłałeś.
To jest jak to ktoś określił Magia internetu. Zapewne bardzo dużo osób z tego forum wysyłało do tego Pana swoje kołowrotki i gdy zapaliła się lampka ostrzegawcza przed wysyłaniem tam swojego sprzętu jest reakcja z Jego strony? Faktycznie, zwrócenie kosztów jednej naprawy jest bardziej opłacalne niż rezygnacja większej liczby klientów z serwisu...

Pozdrawiam


  • Gofer2005 lubi to

#43 OFFLINE   martek

martek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 630 postów
  • LokalizacjaBialystok,TG WHITE UK
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:K

Napisano 02 kwiecień 2012 - 14:45

@sol321 na początku napisałeś, że Pan Leśniak wciska bzdury przez telefon po zepsuciu kołowrotka i twierdzi, aby tylko łowić... Po jakimś czasie założyłeś temat na portalu, wystawiłeś negatywną opinię i nagle zwrot kosztów naprawy i zmieniasz zdanie o serwisie, zachęcasz do rozmowy telefonicznej, gdzie podczas pierwszej rozmowy byłeś oszukiwany... :unsure: Dlaczego od razu nie dostałeś zwrotu za naprawę no i bądź co bądź jakiegoś odszkodowania, gdyż pisałeś o tym, iż kołowrotek przyszedł w gorszym stanie niż wysyłałeś.
To jest jak to ktoś określił Magia internetu. Zapewne bardzo dużo osób z tego forum wysyłało do tego Pana swoje kołowrotki i gdy zapaliła się lampka ostrzegawcza przed wysyłaniem tam swojego sprzętu jest reakcja z Jego strony? Faktycznie, zwrócenie kosztów jednej naprawy jest bardziej opłacalne niż rezygnacja większej liczby klientów z serwisu...

Pozdrawiam




Dobrze napisane............tez mam takie odczucie i to samo chcialem napisac--------gosciu byl do dupy-nie obrazajac nikogo oczywiscie ale jak kase oddal to bardzo mily Pan-fachowiec,ciekawo jakbys nie podniosl tego larum na forum czy bys mial kase zwrocona????---------------prawdziwa magia internetu


#44 OFFLINE   Gruzin

Gruzin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 778 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 02 kwiecień 2012 - 14:59

Wątpię żeby pan Józef wiedział cokolwiek o tym wątku, jeśli tak to z drugiej ręki. Skoro nie ma konta i prosi o zapłatę przekazem pocztowym to tym bardziej nie sprawdza forów wędkarskich.

Można napisać cokolwiek o kimkolwiek, chociaż nie miało się z nim styczności, faktycznie 'magia internetu' :unsure:

#45 OFFLINE   Rajfel

Rajfel

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 852 postów
  • Imię:Andrzej

Napisano 02 kwiecień 2012 - 15:26

Bardzo dobry wątek :unsure: po przeczytaniu go całego mam nadzieje że wielu kolegów odważy się na wykonywanie
samodzielnie pewnych czyności konserwacyjnych :lol:. Pozdrawiam

#46 OFFLINE   hasior

hasior

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3557 postów
  • Lokalizacjatam gdzie ryby

Napisano 02 kwiecień 2012 - 15:39

Moim zdaniem dobrze wiedzieć rzeczy które istnieją a nie każdy o nich wiedział,ale znam konkretny przykład gdzie człowiek chciał kupić część zamienną a serwisant kazał przysłać kołowrotek,potem zalecił od razy serwis zgarnął kasę i trzeba było po nim poprawiać,bo już czasu szkoda na następne przesyłki odsyłki.
Ma być zrobione jak należy i basta,jak nie to kasy się nie bierze,a nie pisze że przekładnia się dotrze,są sposoby na docieranie przekładni,ale wiążą się z kosztami,w starych kręćkach które latały na tulejkach i niestabilnym kole wzg piniona,może wystąpić ząbkowanie po założeniu łożysk ,bo koło zostanie ustabilizowane i nie będzie już tak dostosowawcze do piniona jak było na tulejkach-wtedy trzeba doszlifować.ale trzeba to uzgodnić z klijentem czy chce tego zabiegu a nie gadać że się dotrze po 2 wypadach na ryby!


#47 OFFLINE   Forecast

Forecast

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2009 postów
  • LokalizacjaZadupie
  • Imię:J
  • Nazwisko:P

Napisano 02 kwiecień 2012 - 17:19

Nigdy nie wiesz gdzie czai się sztruks ...


#48 OFFLINE   maicke82

maicke82

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1022 postów
  • Lokalizacjapałownia na Szuminie

Napisano 02 kwiecień 2012 - 19:27

Ja powiem tak za wymiane rolki i nieplanowane smarowanie stelli 98 skasowano u mnie u wyzej wymienionego pana 150zl z wysylkami i przekazem wyszlo 170zl.Wartosc ori rolki u mefisto 40zl.Widocznie tak duzo teraz kosztuje SERWIS.Trzeba kosic klienta, jak stac na stelle stac na serwis.Panuje zasada jak przy drogich autach.Nawymyslane prze telefon jakies mankamenty o ktorych nie wiedzialem,nie poznasz pan kolowrotka teraz, no i rzeczywiscie nie poznalem.Krecil ciezej mimo nowego smaru.Rozebralem sam ze schematem w reku bo nie bede wysylal ponownie,a tam tak wszystko podkladkami ucisnione ze to nie mialo prawa lekko krecic.Ujecie dwoch podkladek sprawilo ze kolowrotek ożył i kreci jak powinien bez zadnych luzow.Psioczyl tez ów pan na jednego z naszych forumowych kolegow co mobilitha rozreklamowal nieswiadomie, bo zobaczyl ze stella na nim latala.Panie to sie nie nadaje do kolowrotka, niszczycie je tylko przez nieumiejętne smarowanie, tylko quantum ktorego ja uzywam jest dobry.Pierwszy i ostatni raz wyslalem kreciek w kierunku Slubic.Nie na moja kieszen takie drogie uslugi.

#49 OFFLINE   Bury knives

Bury knives

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 842 postów
  • Lokalizacjahttps://www.facebook.com/buryknives

Napisano 02 kwiecień 2012 - 19:42

Wątpię żeby pan Józef wiedział cokolwiek o tym wątku, jeśli tak to z drugiej ręki. Skoro nie ma konta i prosi o zapłatę przekazem pocztowym to tym bardziej nie sprawdza forów wędkarskich.
' :unsure:

Jeszcze bys sie zdiwił,ilu starszych ludzi,o których myslimy ze dla nich nowosci elektroniczne skończyly sie na tel komórkowych,śmiga w sieci aż dziw bierze,podam ci na swoim przykładzie,gdy wysyłałem,moja daiwe,do pana L,to mowie ze na jednym z forów wedkarskich dostałem namiar na pana,a on do mnie tak:pewnie z jerka,bardzo rzeczowe i konkretne forum,
A o nie wracajacym smarze....tez sie sam przypucowałem,ze do mojej daiwy mam cieniutkie podkładki,i wysłałem mu 5 szt i zadna nie wróciła,(w sumie moze dlatego mi ciężko chodziła tds-ka).
Serwis byłby jak najbardziej wskazany,i to taki z prawdziwego zdarzenia,i mozna by z tego dobrze zyc,sam pan L serwisuje kilkaset szt młynków rocznie...


#50 OFFLINE   dekosz

dekosz

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 905 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 02 kwiecień 2012 - 20:25

Wątpię żeby pan Józef wiedział cokolwiek o tym wątku, jeśli tak to z drugiej ręki. Skoro nie ma konta i prosi o zapłatę przekazem pocztowym to tym bardziej nie sprawdza forów wędkarskich.

Można napisać cokolwiek o kimkolwiek, chociaż nie miało się z nim styczności, faktycznie 'magia internetu' :unsure:


Nie ma konta... :unsure: Panowie... a pieniądze za serwis zapewne trzyma w czerwonej skarpecie pod łóżkiem :lol:

Ktoś robi coś dobrze albo źle, a nie oddał kasę to jest najlepszym fachowcem, super człowiekiem i ten kołowrotek to jednak dobrze był zrobiony tylko ja za szybko kręciłem korbką...

#51 OFFLINE   sol321

sol321

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 778 postów
  • Imię:Mateusz
  • Nazwisko:S.

Napisano 02 kwiecień 2012 - 20:35

Ktoś robi coś dobrze albo źle, a nie oddał kasę to jest najlepszym fachowcem, super człowiekiem i ten kołowrotek to jednak dobrze był zrobiony tylko ja za szybko kręciłem korbką...


Widzę, że się mnie uczepiłeś...

Zastanów się co piszesz. Nigdzie nie napisałem, że kołowrotek był dobrze zrobiony ani, że jest najlepszym fachowce. Zwrócił pieniądze, bo wie, że z jego strony nie było wszystko ok i chwała mu za to. Rozmawialiśmy ze 40min, więc mogę co nieco powiedzieć na temat jego wiedzy. Jak masz jakiś problem zadzwoń do Niego.
Żeby nie było to bronie teraz nie pana Józefa a siebie bo wyraźnie masz do mnie jakieś ale.
Już więcej się w temacie ie wypowiadam. Chcesz pogadać zapraszam na priv.

Pozdro
  • Greg77 lubi to

#52 OFFLINE   dekosz

dekosz

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 905 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 02 kwiecień 2012 - 20:54

Nie uczepiłem się Ciebie, a wyraziłem jedynie swoją opinię na ten temat.
Szukałem swojego czasu kogoś kto mógłby zrobić mi serwis kilku kołowrotków bo nie miałem czasu i nie chciałem nikomu zawracać głowy, chciałem zapłacić i mieć zrobione wszystko na tip top. Na szczęście udało się znaleźć czas i samemu to zrobić. Jeżeli wysłałbym do kogoś swój kołowrotek i zostałby zepsuty to nie tracę tylko sprzętu i pieniędzy, ale również kosztuje mnie to dużo nerwów i zdrowia. Nie chciałbym żeby coś takiego mnie spotkało i dzięki takim tematom takiej sytuacji można uniknąć, bo jeżeli ktoś miałby zepsuć mi kołowrotek to wolałbym sam go rozebrać, zepsuć i mieć nauczkę na przyszłość. Również więcej nie zamierzam wypowiadać się w tym temacie.



#53 OFFLINE   Bury knives

Bury knives

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 842 postów
  • Lokalizacjahttps://www.facebook.com/buryknives

Napisano 03 kwiecień 2012 - 05:36

I tytuł całego wątku sie nagle zmienił :huh: ,cudowna magia internetu.
Za nim sie te paskudne oszczerstwa zaczeły,to moze najpierw było zadzwonic i pogadac z panem L,te 40 min ,a nie od razu pisac rózne mecyje na jego temat,wyjasnic sprawe na rózne sposoby,i ostatecznosć-podjąć watek na forum.

#54 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3558 postów

Napisano 03 kwiecień 2012 - 08:29

:mellow: . Się ubawiłem. Magia internetu... Wczoraj poleciłem człowiekowi, pewną rzecz X zamiast Y( bo tańsza, może nie markowa, a równie trwała). Za 3 godziny koleś dzwoni i mówi, że nie bo prawie nie ma opinii w internecie i wogóle żadnych testów itp. :mellow:




#55 OFFLINE   drozdo

drozdo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 422 postów
  • LokalizacjaSandomierz
  • Imię:Rafał

Napisano 03 kwiecień 2012 - 08:31

moim zdaniem bardzo dobrze ze ten post powstał. Byc może kilku czytających kolegów z forum zechce ubrudzić sobie ręce i weźmie się samemu za smarowanie młynków :D i nie bedzie narzekało na innych.

Magia internetu tez polega na tym ze człowiek może spróbować zrobić rzeczy które mu się wydaja skomplikowane i niewykonalne. Tylko trzeba sie odważyć. Po to są fora internetowe żeby pytać o każdy problem i uczyć się od innych.

#56 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3558 postów

Napisano 03 kwiecień 2012 - 08:39

DIY na Yotubie i fotorelacje są nie do przecenienia. Sam nauczyłem się wielu rzeczy i to nie tylko jeśli idzie o młynki. Natomiast porównania, relacje, przeglądy i testy to już się zrobił prawdziwy biznes. :D A smarowanie/ przegląd / naprawa młynka jest nawet przyjemne.

#57 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5421 postów
  • Imię:Kamil

Napisano 03 kwiecień 2012 - 10:16

Według mnie OK, że ten wątek powstał, co prawda intencje jakby nieczyste, ale przy okazji wyszło parę spraw na jaw. Moim zdaniem nie jest takim problem, że komuś coś nie wyszło, może się zdarzyć, ale jak można taki sprzęt odesłać - to już kompletny brak profesjonalizmu.

#58 OFFLINE   hasior

hasior

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3557 postów
  • Lokalizacjatam gdzie ryby

Napisano 03 kwiecień 2012 - 10:43

wygląda na to że pan Leśniak kryjąc się za autorytetem po prostu staje się czasem wyrocznią i ludziom co nie czają bazy,wciska troszkę kit,że coś musi tak chodzić a nie inaczej że ten smar nie dobry ,tylko jego dobry,że teraz kołowrotek to chodzi super,i się dotrze.jak jest inaczej/gorzej niż było to żaden fachowiec niech nie wmawia że jest lepiej!bo on się na tym zna.

#59 OFFLINE   Pumba

Pumba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2558 postów
  • LokalizacjaGdynia / Tobołowo
  • Imię:Łukasz

Napisano 03 kwiecień 2012 - 10:54



#60 OFFLINE   Slavobeer

Slavobeer

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1124 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Sławozbir

Napisano 03 kwiecień 2012 - 15:21

http://i1.ryjbuk.pl/13e0f2042f29f5dcfb01bebf41d7c9c469cf5581/brawo-gif-gif?1333365598991



Ale Koleś ma wyczesaną minę :lol:
Brawo szpiegu za taka ruchomą fotkę !!
  • Artur43 i trout master lubią to





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, kołowrotek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych