UWAGA NA SKLEP WARCIAK-FISHING TOMCAT!!!
#1 OFFLINE
Napisano 15 maj 2020 - 16:47
Złożyłem całkiem niedawno spore zamówienie w tytułowym sklepie. Po kilku dniach towar pojawił się u mnie i do tego momentu wszystko było ok. Przy rozpakowywaniu szybko zauważyłem, że zamówienie jest niekompletne i brakuje w przesyłce paragonu. Porównałem więc zawartość kartonu z wykazem zamówionych rzeczy, który dostałem mailem i okazało się, że jestem prawie 7 dych w plecy. Dzwonię następnego dnia. Słyszę dziecinne tłumaczenie, że tego i tego nie było a to było uszkodzone i w ogóle to pan miał do mnie zadzwonić itd... Powiedziałem więc co myślę o ich poziomie obsługi klienta i przeszliśmy do ustalania co dalej... Ustaliliśmy, że w poniedziałek po dostawie towaru pakują brakujące rzeczy i wysyłają mi natychmiast (rozmowa toczyła się w piątek). Dla pewności wysłałem mail z listą brakujących rzeczy i danymi do wysyłki. Po tygodniu oczekiwania na towar postanowiłem zorientować się jak wygląda sytuacja. Niestety kontaktu telefonicznego ani mailowego brak. Abonent jest niedostępny na moje maile brak odpowiedzi.
Dziś postanowiłem podjąć kroki w celu odzyskania pieniędzy...
Niech ten post będzie dla Was przestrogą a ja poprzepycham się trochę z tym sklepem...
Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisano 15 maj 2020 - 17:09
Mianowieci zamówienie doszło, ale np. kolory przynęt były zupełnie inne niż te które zamówiłem (a każdy z nas wie, jak ważny jest wybrany kolor przynęty, ja specjalnie zamówiłem w tym sklepie po ponoć był dostępny jak się później okazało nie był.) kilka pozycji nie było zrealizowanych a kasa za nie została włożona do koperty.
Tak więc finalnie nie byłem stratny finansowo ale dostałem zamówienie niekompletne i z innym towarem niż zamówiłem.
Tak więc również nie polecam.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#3 OFFLINE
Napisano 15 maj 2020 - 17:39
Kilka lat temu bujałem się z nim chyba z rok, wydaje mi się, że nawet o tym pisałem, jak widać trzyma poziom. Wszelkie próby spokojnego, grzecznego załatwienia sprawy spełzły na niczym, dopiero solidny opierdol złożony wyłącznie z wyrazów powszechnie uznawanych za obraźliwe wraz z obietnicą odwiedzin poskutkował wysyłką zaległego towaru w dwa-trzy dni.
Użytkownik witeg edytował ten post 15 maj 2020 - 17:39
#4 OFFLINE
Napisano 15 maj 2020 - 17:47
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
#5 ONLINE
Napisano 15 maj 2020 - 18:49
- Bułka lubi to
#6 OFFLINE
Napisano 15 maj 2020 - 20:32
#7 ONLINE
Napisano 15 maj 2020 - 20:36
Ja dawno temu kupiłem tam wędkę i nie przysłali paragonu i niestety gwarancję szlag trafił. A byłaby potrzebna niestety. Żadne nalegania nie przyniosły skutku.
Przypomniałbyś byś o możliwej kontroli z US i bardzo szybko by Ci wysłali...
- bassy lubi to
#8 OFFLINE
Napisano 15 maj 2020 - 20:59
A kiedyś Łukasz był z nami http://jerkbait.pl/user/46063-warciak/
Ostatni mój zakup, bez zastrzeżeń- http://jerkbait.pl/t...ętem/?p=2751956
- Panek i S.N. lubią to
#9 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 06:39
A kiedyś Łukasz był z nami http://jerkbait.pl/user/46063-warciak/
Ostatni mój zakup, bez zastrzeżeń- http://jerkbait.pl/t...ętem/?p=2751956
Waldek wielu z nami było, ale przez uprawianie dziadostwa odeszło w siną dal.
Pamiętam takiego co to płacił za otrzymany sprzęt ponad rok, aż oddał przez kolegę na zlocie .
Jak ktoś się ch... urodził, kanarkiem już nie będzie.....
Takich jegomości należy omijać szerokim łukiem...
Jak kupuję coś na allegro i wyświetla się mi "Warciak" to omijam szerokim łukiem, nawet jak miałbym przepłacić u innego sprzedawcy, bo moje zdrowie jest bezcenne.
- popper, Artech, oland i 12 innych osób lubią to
#10 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 06:49
... chłopaki , nie ma co się oszukiwać ...
... w ostatnim czasie , "biznes" rzadko idzie w parze z "koleżeństwem" ...
Użytkownik miramar69 edytował ten post 16 maj 2020 - 06:50
- popper i Franc lubią to
#11 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 08:44
#12 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 09:15
Nic u Warciaka nie kupowałem.. ale przecież i tak ciągle kupuję.. Handel to są dwie strony tego samego pieniążka - z tym, że jak widzę bardzo nierównoważne. Klient to jest człowiek idealny, w żadnym wypadku centuś, albo osobnik żałośnie mściwy i małostkowy - albo jakiś donosiciel. Jest to en bloc osobnik bezbłędny, modelowo uczciwy i elegancki, nieunikający płacenia podatków.. choć lubiący zniżyć się do chodzenia w stadnej nagonce. Sprzedawca to jest tylko i wyłącznie kanciarz.. Tak! Zabić go!
- Aries i S.N. lubią to
#13 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 10:13
#14 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 10:39
Wypisz wymaluj mój przykład🤨U mnie było troszkę inaczej, ale również nie byłem zadowolony z obsługi i traktowania klienta.
Mianowieci zamówienie doszło, ale np. kolory przynęt były zupełnie inne niż te które zamówiłem (a każdy z nas wie, jak ważny jest wybrany kolor przynęty, ja specjalnie zamówiłem w tym sklepie po ponoć był dostępny jak się później okazało nie był.) kilka pozycji nie było zrealizowanych a kasa za nie została włożona do koperty.
Tak więc finalnie nie byłem stratny finansowo ale dostałem zamówienie niekompletne i z innym towarem niż zamówiłem.
Tak więc również nie polecam.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#15 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 11:05
@kezmo może warto brak paragonu zgłosić do US?
Tak. Postanowiłem, że nie zostawię tej sprawy bez echa... Nie chodzi o kwotę na jaką mnie okradli ale o zasady. Z tego co widzę to w ich przypadku standard i jest nas więcej. Tak się składa, że latem będę w Wielkopolsce więc wybiorę się też do Jarocina i odwiedzę ich osobiście bo nie ma to jak powiedzieć komuś w oczy co się o nim myśli...
#16 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 13:40
Nie polecam tego sprzedawcy.
#17 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 20:07
#18 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 20:16
#19 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 21:12
#20 OFFLINE
Napisano 16 maj 2020 - 22:59
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych