Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

UWAGA NA SKLEP WARCIAK-FISHING TOMCAT!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Tiur

Tiur

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 192 postów
  • LokalizacjaŻywiec
  • Imię:Kamil

Napisano 16 maj 2020 - 23:24

Ja kiedyś kupiłem kołowrotek. Został wysłany z lekkim opóźnieniem. Otworzyłem po 2 dniach od zakupu i się okazało, że stopka kołowrotka była ubita. Obawiałem się problemów ale wymiana na inny odbyła się szybko i bezproblemowo

#22 OFFLINE   kezmo

kezmo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 487 postów
  • LokalizacjaOkolice Olsztyna
  • Imię:Radek

Napisano 18 maj 2020 - 09:29

Dla waszej informacji.
Groźba skierowania sprawy do właściwych organów podziałała i dziś odzyskałem pieniądze. Wszelkie inne próby kontaktu pozostają bez odpowiedzi ze strony tego sklepu.
  • malinabar lubi to

#23 Guest_Drac_*

Guest_Drac_*
  • Guests

Napisano 22 maj 2020 - 12:07

A ja bym i tak puścił info do US.
Lecą w ch.

#24 OFFLINE   kezmo

kezmo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 487 postów
  • LokalizacjaOkolice Olsztyna
  • Imię:Radek

Napisano 22 maj 2020 - 14:12

Po odpowiednim mailu do nich otrzymałem zwrot pieniędzy i paragon w wersji elektronicznej.

#25 OFFLINE   kezmo

kezmo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 487 postów
  • LokalizacjaOkolice Olsztyna
  • Imię:Radek

Napisano 22 maj 2020 - 14:15

Oczywiście skierowałbym sprawę do Rzecznika praw konsumentów i US gdyby w wyznaczonym przeze mnie terminie nie rozliczył się ze mną bo to kawał bydlaka z tego co wyczytałem w sieci na jego temat...

#26 OFFLINE   kezmo

kezmo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 487 postów
  • LokalizacjaOkolice Olsztyna
  • Imię:Radek

Napisano 23 maj 2020 - 11:46

Dla waszej informacji. Łukasz (Warciak) nadal czyta forum...

Wczoraj skontaktował się ze mną i przeprosił w imieniu firmy Warciak Fishing, podobnie jak każdego "poszkodowanego" z tego wątku. Szkoda, że skontaktował się dopiero po opisaniu sprawy na forum i po kilku moich mailach ale lepiej późno niż wcale. Ja z całej sytuacji wyciągnąłem wnioski co pewnie też każdy z was uczyni... 


  • Jozi lubi to

#27 OFFLINE   Bootleg

Bootleg

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 658 postów
  • LokalizacjaNDM/Brodnickie

Napisano 23 maj 2020 - 21:44

Również dostałem wiadomość i brawo za podejście. Nie jeden by olał temat. Dla mnie podstawą jest przyznanie się do błędu. Widać, że szefowi zależy jednak na dobrej opinii.

#28 OFFLINE   witeg

witeg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 168 postów
  • Imię:Witek

Napisano 24 maj 2020 - 04:04

Opinia opinią, raczej wizja skarbówki wjeżdżającej do firmy.



#29 OFFLINE   warciak

warciak

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 680 postów
  • LokalizacjaJarocin

Napisano 24 maj 2020 - 08:21

Witam

 

Jestem właścicielem firmy.

 

Z każdym klientem , który się odniósł do tego posta postarałem się porozmawiać.Nie wszyscy odpowiedzieli.Przez tyle lat nazbierało się kilka błędów ale zawsze staramy się sprawy naprawić i zadośćuczynić.Niestety złą robotę robi u nas brak czasu a nie chęci.

 

Jeżeli są jakieś pytania lub informację proszę o priv.

 

Życzę połamania i pozdrawiam



#30 OFFLINE   mercoss

mercoss

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 335 postów

Napisano 24 maj 2020 - 08:31

Ja w sumie czekam na pozytywne opinie klientów. Bicie w pierś jest cenne, ale doświadczenia innych, jak widać, cenniejsze.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

#31 OFFLINE   Sławek77

Sławek77

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1373 postów
  • LokalizacjaWielkopolska

Napisano 24 maj 2020 - 08:39

Witam

Jestem właścicielem firmy.

Z każdym klientem , który się odniósł do tego posta postarałem się porozmawiać.Nie wszyscy odpowiedzieli.Przez tyle lat nazbierało się kilka błędów ale zawsze staramy się sprawy naprawić i zadośćuczynić.Niestety złą robotę robi u nas brak czasu a nie chęci.

Jeżeli są jakieś pytania lub informację proszę o priv.

Życzę połamania i pozdrawiam


Wg mnie to albo się coś robi konkretnie albo wcale.Takie są dzisiejsze prawa rynku, jeśli nie dbasz o klienta, renomę firmy to prędzej czy później wypadasz z rynku i ktoś robi to za ciebie. Najlepszą reklamą jest tzw. "szemrana" klientów między sobą. No i w moim przekonaniu albo się to coś ma albo nie ma do handlu, kultury obsługi, rzetelności. Proszę wyciągnąć wnioski bo następnego razu, szansy może Pan nie doświadczyć...

Pozdrawiam

#32 ONLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9666 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 24 maj 2020 - 19:25

Każdy zasługuje na drugą szansę.

Myślę, że Łukasz postara się nie popełniać błędów, ale zawsze On czy jakiś pracownik może wpadkę zaliczyć, to normalna ludzka sprawa się pomylić.

Ważne by załatwiać nieprzyjemne tematy na bieżąco wówczas nie ma kwasu i  problemów, które po czasie eksplodują jak nabrzmiały wrzód na...

Toż to stary użytkownik forum a nie nieopierzony młodzik, chyba nie trzeba Go uczyć biznesu.

Dajmy mu szansę, niech zmyje z Siebie te brzydkie plamy i do przodu ku wielkiej przygodzie :)  :)  :) .


  • popper, Krzysiek Rogalski, PETEREK i 1 inna osoba lubią to

#33 OFFLINE   tofik

tofik

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2141 postów
  • LokalizacjaPyrlandia
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Adamek

Napisano 24 maj 2020 - 20:20

A ja kiedyś kupowałem, ostatnio chyba ze 3 lata temu i wszystko było zawsze git, towar się zgadzał a i wysyłka szybka. Kupowałem począwszy od przynęt, przez pleconki,a na wędce skończywszy. Mam wrażenie że nie ma sklepu bez wpadki,tu chyba po prostu za późno ktoś przyznał sie do winy,nic więcej. Jak coś mi się właśnie tam " wyszuka" to kupię bez zająknięcia,bo sam nie mam z nimi złych wspomnień.

#34 OFFLINE   witeg

witeg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 168 postów
  • Imię:Witek

Napisano 24 maj 2020 - 21:04

Rozmawiamy o zupełnie różnych rzeczach. Czym innym jest wpadka, pomyłka (czasem to sposób rozwiązania takiego problemu powoduje, że staję się stałym klientem), czym innym świadome, celowe olewanie klienta. Przysłano mi wędkę z luzem na jednym łączeniu, markową żyłkę rwącą się jak przędza, czegoś w zamówieniu brakowało. Po ustaleniu telefonicznym wadliwe rzeczy poszły na reklamację, reszta miała zostać dosłana razem ze sprzętem po reklamacji. Mijały tygodnie,  miesiące, co jakiś czas dzwoniłem, wysyłałem maila, ileś razy miało zostać wysłane, potem znów mijały tygodnie, miesiące. Wreszcie myk z nieodbieraniem telefonu, mógł się zepsuć, mogło brakować czasu, tylko że jak zadzwoniłem z innego numeru odebrano od razu.

Przepraszam bardzo, ale tego typu postępowania nie nazwę wpadką, nie wytłumaczę brakiem czasu, niekumatym pracownikiem, czy brakiem towaru (od pewnego momentu było mi obojętne czy dostanę kupiony sprzęt, czy zwrot pieniędzy).


  • Piastun, coma i Pawgas lubią to

#35 OFFLINE   bodzio83

bodzio83

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 80 postów
  • LokalizacjaToruń

Napisano 24 maj 2020 - 21:08

Też 3 lata temu kupiłem wędkę sumową i gumy do procy .

Jestem zadowolony z obsługi .



#36 OFFLINE   tofik

tofik

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2141 postów
  • LokalizacjaPyrlandia
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Adamek

Napisano 24 maj 2020 - 22:00

Rozmawiamy o zupełnie różnych rzeczach. Czym innym jest wpadka, pomyłka (czasem to sposób rozwiązania takiego problemu powoduje, że staję się stałym klientem), czym innym świadome, celowe olewanie klienta. Przysłano mi wędkę z luzem na jednym łączeniu, markową żyłkę rwącą się jak przędza, czegoś w zamówieniu brakowało. Po ustaleniu telefonicznym wadliwe rzeczy poszły na reklamację, reszta miała zostać dosłana razem ze sprzętem po reklamacji. Mijały tygodnie, miesiące, co jakiś czas dzwoniłem, wysyłałem maila, ileś razy miało zostać wysłane, potem znów mijały tygodnie, miesiące. Wreszcie myk z nieodbieraniem telefonu, mógł się zepsuć, mogło brakować czasu, tylko że jak zadzwoniłem z innego numeru odebrano od razu.
Przepraszam bardzo, ale tego typu postępowania nie nazwę wpadką, nie wytłumaczę brakiem czasu, niekumatym pracownikiem, czy brakiem towaru (od pewnego momentu było mi obojętne czy dostanę kupiony sprzęt, czy zwrot pieniędzy).

Ja rozumiem różnicę, chodzi o to że mnie nic przykrego ze strony sklepu nie spotkało,nic więcej. Sam przez chwilę pracowałem w sklepie wędkarskim...praca marzeń by się wydawało...kto nie stał po drugiej strony lady,nie zdaje sobie sprawy co to jest za chleb. Tacy ludzie jak @ friko, @mario,@guzu czy @yglo niezmiernie rzadko bywają...raczej to typowi Janusze przychodzą. Ot i tyle, dałem klientom 3 szanse...po trzeciej próbie wyjebki odszedłem z pracy.
  • Sławek Oppeln Bronikowski i Mysha lubią to

#37 OFFLINE   Maciej W.

Maciej W.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1069 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 24 maj 2020 - 22:56

Piszesz o klasycznej sprzedaży detalicznej, a tu wątek poświęcony sklepowi internetowemu. Sytuacja o tyle prostsza, że jest bezosobowe zamówienie, realizacja, wysyłka. Z minusów użeranie się z firmą kurierską, pocztą. To, że sklep ma pozytywne opinie nie dziwi. Dobry sklep powinien mieć same dobre. Tu są przypadki słabego traktowania klienta, a w dobie internetu to często gwóźdź do trumny. Tu wieści szybko się rozchodzą a wujek google dopełnia dzieła zniszczenia. Niestety pisząc się na prowadzenie takiego biznesu trzeba trzymać się zasady "klient nasz pan" i choćby skały...nie odstępować jej na krok. Kupujący ma obecnie wybór, więc trzeba go nosić na rękach. I są tacy.

#38 OFFLINE   witeg

witeg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 168 postów
  • Imię:Witek

Napisano 25 maj 2020 - 07:17

Mnie wystarcza uczciwość, słowność, rzetelność a jestem wręcz zachwycony jak sprzedawca ma pojęcie o tym co sprzedaje. Błędy zdarzają się wszystkim, czasem nawet seryjne, zimą kupowałem buty skutkiem pomyłek sklepu i niezawinionych zbiegów okoliczności zamówienie było kilkakrotnie przesyłane w jedną i drugą stronę, ale w żadnym momencie nie obawiałem się, że stracę pieniądze, czy zamówienie nie będzie zrealizowane. Paradoksalnie właśnie te problemy z realizacją zwiększyły moje zaufanie do tego sklepu i utrwaliły status stałego klienta.


  • Piastun i pawelHERP lubią to

#39 OFFLINE   psd27

psd27

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1038 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Paweł

Napisano 25 maj 2020 - 10:37

Błagam, tutaj przecież jest pisane o jawnym olewaniu klienta z góry ciepłym moczem. Wpadki zdarzają się każdemu, ale z Waszych opisów tutaj zalatuje to na typową słomę w butach i udawanie przy każdym problemie, ze nic się nie stało. Ja bym do takiego sklepu nie wrócil. A pisanie przez właściciela na forum, ze mu przykro, ze przez kilka lat jego sklep leci w ch*** to czysta obłuda i próba uniknięcia straty klientów. Zobaczymy, czy pójdzie za tym lepsza jakość - jestem przekonany, ze zadowoleni ludzie chętnie wpiszą tu komentarz o udanych zakupach.

#40 OFFLINE   zandermafija*SpinnigistaWT

zandermafija*SpinnigistaWT

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 566 postów

Napisano 28 maj 2020 - 07:37

Błagam, tutaj przecież jest pisane o jawnym olewaniu klienta z góry ciepłym moczem. Wpadki zdarzają się każdemu, ale z Waszych opisów tutaj zalatuje to na typową słomę w butach i udawanie przy każdym problemie, ze nic się nie stało. Ja bym do takiego sklepu nie wrócil. A pisanie przez właściciela na forum, ze mu przykro, ze przez kilka lat jego sklep leci w ch*** to czysta obłuda i próba uniknięcia straty klientów. Zobaczymy, czy pójdzie za tym lepsza jakość - jestem przekonany, ze zadowoleni ludzie chętnie wpiszą tu komentarz o udanych zakupach.


Dokładnie, rozumiem jeden dwa przypadki, ale kilkanaście różnych przypadków do tego ignorowanych przez sprzedającego. Zamawiasz kota dostajesz psa po dwóch tygodniach. Nie tędy droga taki sklep nie ma prawa istnieć. Takie jest moje zdanie. Ja na szczęście nie miałem kontaktu z tym sklepem i mieć nie będę ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych