Czytałem z czystej ciekawości, że w US też były jakieś próby regeneracji. Jednak koszt narzędzi diamentowych to koszt około 1000 zielonych, i najtaniej i najrozsądniej wychodzi zakup nowego bloku. Kto przy zdrowych zmysłach będzie za to płacił, aby zregenerować 20 letni blok znikomej wartości narzędziami diamentowymi za sporą kasę ?. Założenie było z góry wiadome - jednorazówka. Fajnie też, że o tym napisałeś. Ktoś to może kiedyś przeczyta zanim kupi i będzie wiedział przynajmniej żeby jednak nie kupować.
![Zdjęcie](https://jerkbait.pl/public/style_images/tctc91_simplify/profile/default_large.png)
Silnik Mercury 2T 25 2003R
#21
OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 14:24
#22
OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2021 - 20:45
Wogole to te Merkury 2t to specyficzna konstrukcja.szczegolnie elektryka
#23
OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2021 - 23:02
Silnik po pelnym serwisie w sierpniu zaczyna byc orany, male testy w polsce a nastepnie 3 tygodnie w szwecji. Moge zdac relacje jak sie spisal oraz relacjonowac zywot jego.
Bedzie plywal na crescencie 434
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#24
ONLINE
Napisano 08 lipiec 2021 - 12:58
#25
OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2021 - 14:11
Jestem wlasnie po 3 tygodniach plywania dzien w dzien od rana do nocy tym silnikiem. Po pelnym serwisie silnik pali za pierwszym razem zawsze. Nie bylo z nim najmniejszego problemu. Plywam na crescencie 430 - waga lodzi ok 210 kg. Solo vmax 42km/h, 2 osoby - 36 kmh, 3 osoby w tym jedna 120kg plus sprzet na plaskiej wodzie v max 32 kmh. Dzienne spalanie na duzym jeziorze wyszlo ok 10-12l. Plan byl, zeby sprzedac przed zima i szukac jakiegos nowszego silnika ale musze przyznac, ze wszystko chodzi tak dobrze, ze chyba zostawiam go do czasu az padnie albo ja znajde wieksza łodz.
#26
OFFLINE
Napisano 24 sierpień 2021 - 06:01
#27
OFFLINE
Napisano 24 sierpień 2021 - 21:05
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#28
OFFLINE
Napisano 25 sierpień 2021 - 10:17
Użytkownik womaly23 edytował ten post 25 sierpień 2021 - 10:18
#29
OFFLINE
Napisano 25 sierpień 2021 - 12:37
Może być marketowy aby miał zaworek jak najbliżej tłoka. Posiadam 2 manometry i w 15KM 2T na jednym mam 4-6Atm w zależności której przejściówki użyję. Na kolejnym z zaworkiem Schroedera w gwincie pokazuje 8 - Całkiem spora różnica.
#30
OFFLINE
Napisano 25 sierpień 2021 - 13:24
#31
OFFLINE
Napisano 26 sierpień 2021 - 11:02
Kompresje sprawdzal gosc, ktory zajmuje sie silnikami od 30 lat. Nie jestem w stanie wam odpwiedziec czym ja sprawdzal bo nie bylo mnie przy tym ale napewno zrobil to w odpowiedni sposob a pomiar jest wiarygodny 6.8 skomentowal jako nie jest idealnie ale tragedii tez nie ma. Silnik ma prawie 20 lat wiec... no nic zobaczymy jak sie bedzie spisywal.