Czytałem z czystej ciekawości, że w US też były jakieś próby regeneracji. Jednak koszt narzędzi diamentowych to koszt około 1000 zielonych, i najtaniej i najrozsądniej wychodzi zakup nowego bloku. Kto przy zdrowych zmysłach będzie za to płacił, aby zregenerować 20 letni blok znikomej wartości narzędziami diamentowymi za sporą kasę ?. Założenie było z góry wiadome - jednorazówka. Fajnie też, że o tym napisałeś. Ktoś to może kiedyś przeczyta zanim kupi i będzie wiedział przynajmniej żeby jednak nie kupować.
Silnik Mercury 2T 25 2003R
#21 OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 14:24
#22 OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2021 - 20:45
Wogole to te Merkury 2t to specyficzna konstrukcja.szczegolnie elektryka
#23 OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2021 - 23:02
Silnik po pelnym serwisie w sierpniu zaczyna byc orany, male testy w polsce a nastepnie 3 tygodnie w szwecji. Moge zdac relacje jak sie spisal oraz relacjonowac zywot jego.
Bedzie plywal na crescencie 434
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#24 OFFLINE
Napisano 08 lipiec 2021 - 12:58
#25 OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2021 - 14:11
Jestem wlasnie po 3 tygodniach plywania dzien w dzien od rana do nocy tym silnikiem. Po pelnym serwisie silnik pali za pierwszym razem zawsze. Nie bylo z nim najmniejszego problemu. Plywam na crescencie 430 - waga lodzi ok 210 kg. Solo vmax 42km/h, 2 osoby - 36 kmh, 3 osoby w tym jedna 120kg plus sprzet na plaskiej wodzie v max 32 kmh. Dzienne spalanie na duzym jeziorze wyszlo ok 10-12l. Plan byl, zeby sprzedac przed zima i szukac jakiegos nowszego silnika ale musze przyznac, ze wszystko chodzi tak dobrze, ze chyba zostawiam go do czasu az padnie albo ja znajde wieksza łodz.
#26 OFFLINE
Napisano 24 sierpień 2021 - 06:01
#27 OFFLINE
Napisano 24 sierpień 2021 - 21:05
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#28 OFFLINE
Napisano 25 sierpień 2021 - 10:17
Użytkownik womaly23 edytował ten post 25 sierpień 2021 - 10:18
#29 OFFLINE
Napisano 25 sierpień 2021 - 12:37
Może być marketowy aby miał zaworek jak najbliżej tłoka. Posiadam 2 manometry i w 15KM 2T na jednym mam 4-6Atm w zależności której przejściówki użyję. Na kolejnym z zaworkiem Schroedera w gwincie pokazuje 8 - Całkiem spora różnica.
#30 OFFLINE
Napisano 25 sierpień 2021 - 13:24
#31 OFFLINE
Napisano 26 sierpień 2021 - 11:02
Kompresje sprawdzal gosc, ktory zajmuje sie silnikami od 30 lat. Nie jestem w stanie wam odpwiedziec czym ja sprawdzal bo nie bylo mnie przy tym ale napewno zrobil to w odpowiedni sposob a pomiar jest wiarygodny 6.8 skomentowal jako nie jest idealnie ale tragedii tez nie ma. Silnik ma prawie 20 lat wiec... no nic zobaczymy jak sie bedzie spisywal.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych