
Silnik Mercury
#21
OFFLINE
Napisano 27 lipiec 2022 - 09:57
#22
OFFLINE
Napisano 27 lipiec 2022 - 11:06
- Bielun22 lubi to
#23
OFFLINE
Napisano 28 lipiec 2022 - 00:36
Z informacji jakie dostałem modyfikacja nie ma wpływu na żywotność silnika.
Jedyne co wzrasta to popyt na paliwo na wyższych obrotach ale to raczej normalne przy takim zabiegu bo moc się z nieba nie bierze

Biorąc pod uwagę różnice w cenie silnika między 40hp a 60hp gra warta świeczki.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
#24
OFFLINE
Napisano 28 lipiec 2022 - 07:21
#25
ONLINE
Napisano 28 lipiec 2022 - 09:22
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
#26
OFFLINE
Napisano 28 lipiec 2022 - 16:06
#27
OFFLINE
Napisano 28 lipiec 2022 - 22:44
Plus 60 ma inne przelozenie jak 40
40/1.83 60/2.33
Użytkownik sharkfishing edytował ten post 28 lipiec 2022 - 22:53
#28
OFFLINE
Napisano 29 lipiec 2022 - 00:22
Intro, on 28 Jul 2022 - 15:06, said:
Z tego co usłyszałem to duża część użytkowników śruby nie zmienia jeśli chodzi o modyfikacje na 60hp... Ale jeśli w grę wchodzi 70hp to trzeba zmienić śrubę i paliwo.A nie trzeba czasem wymienić również śruby napędowej.. Chyba ktoś wcześniej o tym pisał.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
#29
OFFLINE
Napisano 29 lipiec 2022 - 09:02
#30
OFFLINE
Napisano 01 sierpień 2022 - 10:38
#31
OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2022 - 17:13
Bielun22, on 27 Jul 2022 - 23:36, said:
Tez kontaktowałem się z motostrefą. Jest możliwość odblokowania 40hp na 60(paliwo 91) lub 70hp(paliwo95). Koszt 1600zl.
Z informacji jakie dostałem modyfikacja nie ma wpływu na żywotność silnika.
Jedyne co wzrasta to popyt na paliwo na wyższych obrotach ale to raczej normalne przy takim zabiegu bo moc się z nieba nie bierze.
Biorąc pod uwagę różnice w cenie silnika między 40hp a 60hp gra warta świeczki.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Daj proszę namiary na nich
#32
OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2022 - 22:36
cyprys19, on 26 Jun 2022 - 21:20, said:
______"Nie wiem czy w dobrym temacie piszę...
Otóż mam silnik Mercury 4km i mam z nim problem tego typu,że na "luzie" sam stopniowo wkręca się w coraz wyższe obroty jak bym mu dodawał gazu.
Manetka się nie zacina ,bo sprawdzałem,a silnik wkręca się w obroty wolniej niż przy dodawaniu gazu manetką,a jedyną opcją żeby go zdławić jest wciśnięcie ssania.
Czy któryś z Kolegów miał taki przypadek?
Czy jedyną opcją jest serwis?"
Dwusuw?
- cyprys19 lubi to
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2022 - 09:29
Pacjent Mercury 9.9 2T. Jakie ciśnienie powinien mieć?
Czy ślepe cylindry się szlifuje? Robi to jakaś firma w PL?
.

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
#35
OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2022 - 18:44
Te cylindry to merkasil. W Polsce nikt tego nie robi. Tulejowsnie nie ma sensu bo ścianka za cienka.
Realnie jak wytarty lub zatarty na cylindrze to zostaje swap
- Tresor lubi to
#36
OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2022 - 19:18
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
#37
OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2022 - 20:05
#38
OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2022 - 14:22
Zaglądałem kamerą, w cylindry od góry I od spodu. Nie widziałem żadnych rys. Ciekawe jak ASO Mercurego wykryło zatarcie 1 cylindra i to tego na którym jest wyższa kompresja. To samo kompresja na ich mierniku była 5 i 5.5...
Serwis wymienił olej w spodzinie, nasmarował kalamitki, wirnik I tak oddał klientowi.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Tresor edytował ten post 20 sierpień 2022 - 14:23
#39
OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2022 - 15:23
- Tresor lubi to
#40
ONLINE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych