Pracownia Best Rods Center, w skrócie BRC
#841 ONLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 08:44
Oczywiście napewno zdazaja sie zgrzyty w kontaktach sprzedawca-klient.
Tyle ze w przypadku Brc są to sytuacje marginalne. Co zresztą widać w pochlebnych opiniach.
- "Paweł" i Tomas81 lubią to
#842 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 14:51
BRC do następnego razu, kontakt telefoniczny też ok.
Użytkownik Szymon82 edytował ten post 28 styczeń 2015 - 14:57
- Artur43 lubi to
#843 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 15:06
Z mojej strony także pozytyw. Zamawiałem dwie Elitki w Black Friday i zapewne pomimo dość dużego ruchu w interesie wysyłka doszła o czasie. Jedyny minus to ostatnie podwyżki blanków Matagi, ale to jest pewnie podyktowane zawirowaniami na rynku walutowym.
#844 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 17:47
Zresztą, pan Robert zamknął moją sprawę tutaj głośno i z przytupem .
- homax lubi to
#845 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 18:44
Koledzy ależ ja nie ganię za to że ktoś został dobrze obsłużony. Przeciwnie, jestem jak najbardziej za i cenię Wasze opinie. I szczerze mòwiąc to najnormalniej w świecie zazdroszczę, choć to głupie zazdrościć komuś udanego zakupu z dostawą towaru do domu
Zresztą, pan Robert zamknął moją sprawę tutaj głośno i z przytupem .
Masz już swojego prawnika?
- kubaS 1 lubi to
#846 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 18:50
Ja też bardzo pozytywnie oceniam BRC, zamówienie złożyłem w poniedziałek i dzisiaj towar już na miejscu.
#847 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 20:33
Też polecam BRC, czasami troszkę się czeka na dostawę zamówionego towaru, ale jest się o tym fakcie poinformowanym.
Ceny dobre, koszt wysyłki OK , jeśli czegoś z zamówienia nie ma na stanie, BRC potrafi dosłać później na swój koszt.
#848 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 20:44
To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy.
- Jozi i homax lubią to
#849 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 20:55
U Roberta mam przyjemność robić zakupy od czerwca zeszłego roku, systematycznie, przerobilem juz to waru na ponad 10k i złego słowa nie powiem. Co jest na stanie dostaję od razu, jak czegoś brak i trzeba poczekać, przesyłka za darmo i info zwrotne na bieżąco.
Tyle z mojej strony.
#850 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2015 - 23:54
Witam wszystkich serdecznie.
Pamiętam moje pierwsze zamówienie w BRC, było to rok temu. Wybrałem się wtedy osobiście do domu Roberta po zamówionego Seekera i całą resztę potrzebną do uzbrojenia, nazbierało się tego na ok.700 zł. Ku mojemu zaskoczeniu Robert nie chciał gotówki i poprosił mnie o wykonanie przelewu, na spokojnie , wieczorem w domu. Oczywiście nigdy wcześniej się nie spotkaliśmy a ja podobno nie mam wyglądu aniołka.
#851 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 01:02
To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy.
A gdzie Ty doczytałeś że Robert kogokolwiek straszył prawnikiem?! Bo ja widzę iż tylko podał namiary na kancelarię obsługującą jego firmę w razie gdyby to klient chciał go pozwać. Kłania się nieumiejętność czytania ze zrozumieniem...
PS. Ja też należę do tego grona bardzo zadowolonych klientów, którzy mogą wypowiadać się jedynie w samych pozytywach. A zamówień z mojej strony poszło już sporo. Nawet dziś odebrałem paczkę od Roberta z poniedziałkowego zamówienia. Więc jest wszystko OKi.
#852 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 08:28
To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy.
@Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość.
- nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł,
- problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz.
Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje.
Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik.
Użytkownik pepe_79 edytował ten post 29 styczeń 2015 - 09:10
- "Paweł" i Tomas81 lubią to
#853 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 09:20
@Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość.
- nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł,
- problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz.
Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje.
Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik.
Jestem za ..Załóżmy wątek z opiniami o sprzedających ,generalnie o nas wszystkich i po sprawie. Przed zakupem u jakiegoś kolegi można by było poczytać na temat współpracy z nim . Osobiście pomysł mi sie podoba - było by tak jak by bezpieczniej
PZdr
#854 Guest_Piokowal_*
Napisano 29 styczeń 2015 - 09:41
Jestem za ..Załóżmy wątek z opiniami o sprzedających ,generalnie o nas wszystkich i po sprawie. Przed zakupem u jakiegoś kolegi można by było poczytać na temat współpracy z nim . Osobiście pomysł mi sie podoba - było by tak jak by bezpieczniej
PZdr
Myślisz,że to przejdzie ? Śmiem wątpić.
#855 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 10:36
@Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość.
- nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł,
- problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz.
Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje.
Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik.
Popieram w całej rozwiązłości
#856 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 11:34
Nie przejdzie. Proponowałem to kiedyś przy okazji reorganizacji giełdy..
Użytkownik homax edytował ten post 29 styczeń 2015 - 11:35
#857 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 12:17
Ja też nie mam zastrzeżeń do BRC ... kilka rzeczy zamawiałem i tak szybkiej dostawy to jeszcze nie widziałem nigdzie...+ to że na odpowiedz na e mail nie musiałem czekać dłużej niż 5 minut ... dla mnie rewelacja...
#858 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 21:05
Ja też nie mam zastrzeżeń do BRC ... kilka rzeczy zamawiałem i tak szybkiej dostawy to jeszcze nie widziałem nigdzie...+ to że na odpowiedz na e mail nie musiałem czekać dłużej niż 5 minut ... dla mnie rewelacja...
Hymmmmmm.
Ja wysłałem pytanie odnośnie przelotek szczytowych Recoil 23 stycznia i do dzisiaj ......cisza.
Nie wiem czy to już olać czy dać (sobie) jeszcze jedną szansę.
W razie co będę prosił o pomoc inną drogą.
#859 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 21:26
Podejrzewam , że w milionie maili , Robert mogł cos przeoczyć :)Proponuję po prostu zadzwonić
Pzdr
#860 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2015 - 21:31
Jakiś telefon jest podany.
Spróbuję jutro.
Chyba że ktoś z Was ma lepsze namiary.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodbuilding, pracownia
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
KanonNapisany przez Sławek Oppeln Bronikowski , 05 lut 2023 rodbuilding |
|
|
||
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Naprawy, przeróbki i budowa wędeczekNapisany przez panpawel85 , 21 lis 2018 rodbuilding, wrapping, przebudowa i 1 więcej |
|
|
||
|
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Ogłoszenia administracyjne - dział RBNapisany przez Del Toro , 11 gru 2017 rodbuilding |
|
|
|
|
TECH
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
SPIS TREŚCI DZIAŁU - tematy techniczne / blanki / inne tematy RBNapisany przez Del Toro , 07 gru 2017 rodbuilding |
|
|
|
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Wojtka poj...Napisany przez gończy , 12 lut 2017 cage rods, autorski-rb, pracownia |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych