To w takim razie Lepton podaj konkretny model deep cycle 100-150AH
Aku do łodzi
#21 OFFLINE
Posted 04 April 2013 - 19:01
#22 OFFLINE
Posted 04 April 2013 - 19:01
Jaka pojemnosc nie wnikalem -jak sie nie nadaje. Z wyksztalcenia nie jestem elektrykiem, ani elektronikiem wiec czasami zadaje dziwne pytania dla tych zawodow.
#23 OFFLINE
Posted 04 April 2013 - 21:04
Od czterech lat obserwuję SBCG - 200Ah 12 V - nie wiem,czy mniejsze
pojemności są tak samo żywotne.200-setka jest cyklicznie rozładowywana do 10,5V
(tak jest ustawione zabezpieczenie) i jeszcze się nie zużył - wykazuje około 70%
pojemności początkowej. Od strony "elektrycznej" wszystko jest OK.
Jeżeli waga i gabaryty nie przeszkadzają to polecam.
#24 ONLINE
Posted 04 April 2013 - 21:22
Za flaszke to cena dla mnie
Jaka pojemnosc nie wnikalem -jak sie nie nadaje. Z wyksztalcenia nie jestem elektrykiem, ani elektronikiem wiec czasami zadaje dziwne pytania dla tych zawodow.
no wiem wiem, świat biznesem żyje, to jak doliczysz swoją marże to ile tych flaszek będzie abyś miał na twarzy?
#25 OFFLINE
Posted 05 April 2013 - 03:20
#26 OFFLINE
Posted 05 April 2013 - 06:14
kolego Kadet poszukaj coś z Dryfit 85ah lub Exide Gel 120Ah jeden i drugi eksploatuje i powiem nie do zaj.........nia mówiąc obrazowo, nie baw się w żadna skośnooką produkcję, polecam szczerze firmę Dryfit tak na marginesie produkt Niemiecki
#27 OFFLINE
Posted 05 April 2013 - 14:28
SSB także produkt niemiecki.Ten Dryfit to poza zasięgiem finansowym (moim).
Co sądzicie o marce Haze http://top-solar.pl/...EV-12V-135Ah/25
#28 OFFLINE
Posted 05 April 2013 - 22:07
43kg to stosunkowo dużo dryfit 85Ah=28kg exide gel 120Ah=36kg, poruszająć temat wagi to dryfit ma super rączki plastikowe do przenoszenia ten 85Ah reszta to sznurki
#29 OFFLINE
Posted 05 April 2013 - 22:12
43kg to stosunkowo dużo dryfit 85Ah=28kg exide gel 120Ah=36kg, poruszająć temat wagi to dryfit ma super rączki plastikowe do przenoszenia ten 85Ah reszta to sznurki
tak,młynek dobrze prawi Kolego...
#30 OFFLINE
Posted 05 April 2013 - 22:26
jest 85 Ah dryfit na zbyciu a nie nie już zajety
#31 OFFLINE
Posted 05 April 2013 - 22:32
uuuu kumplu już myślałem,że l4 Cię czeka
#32 OFFLINE
Posted 12 April 2013 - 11:35
Słyszeliście może coś o firmie KM Battery.Podobno godne uwagi.
#33 OFFLINE
Posted 22 April 2013 - 07:42
W zwiazku z tym mam takie pytanko. Jakie macie napiecie robocze na poczatku plywania 4 bieg silnik minnkota 30lbs. U mnie wskazuje 12,7 wlasnie na 4 biegu.
#34 OFFLINE
Posted 22 April 2013 - 16:10
nic ci nie da takie pytanie bo ważna jest waga łódki z pasażerami.i czemu akurat na 4-tym.napisz ile wskazuje na 5-tym.
#35 OFFLINE
Posted 22 April 2013 - 16:58
wydaje mi się że nawet na 10 biegu zaraz po wypłynięciu napięcie powinno wskazywać około 12,7V przy nowym naładowanym aku, jeśli chciałeś zmierzyć pobór prądu to amperomierz jest nieodzowny i wtedy można w przybliżeniu wyliczyć na jak długo wystarczy Ci 100Ah, wpływ ma na to wiele czynników o czym napisał busz231
#36 OFFLINE
Posted 24 April 2013 - 07:19
Dlatego podałem dokładnie moc silnika konkretnie na 4 biegu.Raczej wszystkie tego samego typu bedą miały podobny pobór.Z tym 10 biegiem to troszke przesada.Pewnie by brał ze 100A skoro na 5 biegu wychodzi około 23A. Napięcie w tym wypadku napewno by poleciało grubo poniżej 12,7. Jeżeli chodzi o mnie to masa całkowita łodzi około 270kg. pobór prądu na 4 biegu 13A.
#37 OFFLINE
Posted 24 April 2013 - 20:14
jeśli masz możliwość to sprawdż na 5tym biegu.jest spora różnica między 4 a 5.i bardzo mnie to ciekawi.ja także zrobię pomiary ale niestety mam miernik tylko do 10a i zamontowałem płynną regulację.mk 32 pro.
#38 OFFLINE
Posted 25 April 2013 - 19:33
Na 5 biegu około 23A
#39 OFFLINE
Posted 26 April 2013 - 10:15
niesamowita różnica.
#40 OFFLINE
Posted 26 April 2013 - 16:15