Fiu,fiu A jest ktoś,ktokolwiek w kraju co zajmuję się naprawą zepsutych po okresie gwarancji urządzeń Lowrance?
Wybór echosondy!
#661 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 16:57
#662 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 17:08
Ciekawe gdzie wysyłają garmina i huminbirda ?
#663 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 17:09
Fiu,fiu A jest ktoś,ktokolwiek w kraju co zajmuję się naprawą zepsutych po okresie gwarancji urządzeń Lowrance?
Maniuś zapytaj lepiej o Garmina :-)
#664 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 17:11
Ktoś napewno by się znalazł tylko zasadnicza kwestia jest typu , że jak zdechnie sprzęt za 10k to trochę strach dawać samozwancom. Nie kwestionuje czyjejś wiedzy i umiejetnosci tylko . Uważam że tageo typu sprzęt powinien być diagnozowany i naprawiany w.odpowiednich warunkach.ze sprzętem wiedzą i częściami. ... a garmin ma.serwis pogwarancyjny echosond ?
Użytkownik siarq edytował ten post 02 styczeń 2017 - 17:12
#665 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 17:14
Pojechać na targi i zapytać.
A Maniek nie ma już Garmina.
Użytkownik nurek28 edytował ten post 02 styczeń 2017 - 17:16
- @Brig lubi to
#666 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 17:22
Hehe, pod warunkiem że przedstawiciel będzie wiedział :)w zeszłym roku na targach w poznaniu np gościa od hm nie złapałem . Od garmin koleś był jakiś z łapanki wiedział mniej niż w ulotkach reklamowych . U lowrance na stoisku ogarniali interesantów w miarę prostych pytań
#667 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 18:12
Garmin i Lowrance po zakończeniu gwarancji proponuje zakup nowego urządzenia w "atrakcyjnej cenie". Humminbird ma wycenione dla każdego modelu zryczałtowane koszty naprawy.
#668 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 18:24
A te naprawy dla hm są realizowane w pl czy spedycja do Meksyku ?
#669 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 19:54
Tylko w US, Normark również wysyła do Alabamy.
#670 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 19:56
Jaki jest czas oczekiwania na naprawe dla hb?
#671 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 20:06
no to armagedon u wszystkich , jesli to wysylaja to nie wierze ,ze naprawa sie zamknie w 30 dniach.
#672 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 20:15
Zdarza mi się zmieścić Ale też niezbyt często muszę wysyłać. Raz czasami dwa razy w roku.
Użytkownik Paprykarz edytował ten post 02 styczeń 2017 - 20:18
#673 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 20:23
A miałem dwie reklamacje jednego echo.
Użytkownik nurek28 edytował ten post 02 styczeń 2017 - 20:24
#674 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 20:27
Pytanie co po gwarancji ? Wtedy już nie będzie chyba tak miło ?
#675 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 20:42
Po gwarancji oferowano mi opcję którą przedstawiłeś kilka postów wyżej.
#676 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 20:46
Po gwarancji oferowano mi opcję którą przedstawiłeś kilka postów wyżej.
Czyli zepsuty sprzęt zabierają a sprzedają nowy? Jak duży rabat?
#677 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 20:56
To było 4 lata temu i dokładnie nie pamiętam ceny.
Ale pamiętam że suma powiedzmy wykupu nowego echa i zostawienie starego nie była jakaś wysoka i opłacało się .
#678 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 21:04
Ja miałem nieco inne wrażenie. Ale może dlatego, że bardziej mi odpowiada wersja z wycenioną naprawą.
#679 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 21:23
Masz racje.
Nie pomyślałem żeby zapytać o koszt naprawy.
#680 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2017 - 21:43
Ogolnie to dziwna sprawa, ze zaden z gigantow ,nie serwisuje swojego sprzetu chociazby w europie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych