Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

BASS -porażka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
216 odpowiedzi w tym temacie

#201 OFFLINE   staszek

staszek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaŚląsk
  • Imię:Stanisław
  • Nazwisko:wiadomo jakie

Napisano 26 styczeń 2015 - 15:56

To chciałbym widzieć przeciętnego polaka kupującego powiedzmy 5 kołowrotków /każdy niech kosztuje 500 złociszy/ i 5 wędek po następne 500 złociszy. Wywali 10 patyków i sobie ogląda :o

Nie Pany-przesada. Po to są zwykłe sklepy żeby przebierać i wybierać.

Jest jeszcze jeden aspekt sprawy: praca................. . Życzę każdemu kto jest napalony na zakupy w internecie / bo przecież Panie taniej.../ by jego stanowisko w "naturze" zlikwidowali i by zatrudnili na to miejsce jakiegoś gnojka po gimnazjum / ale umiejącego klikać w klawiaturę/ .  Ludzie piszący że sklepy internetowe to istny cud piszą bzdury nie zdając sobie z tego sprawy. Pracodawcy w handlu najlepiej by zatrudnili jakichś telesprzedawców za marne grosze a całą resztę pracujących na sklepie uznali za zbędne koszty . Panowie - dbajcie o własne stanowiska pracy /i inne.../ bo w końcu wszyscy musimy za coś kupować te nasze Stelki czy inne Twin Powery. A to tylko za pracę w realu a nie przed internetem


  • Kamil_Be i Catrol lubią to

#202 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 26 styczeń 2015 - 16:03

 

Ludzie piszący że sklepy internetowe to istny cud piszą bzdury nie zdając sobie z tego sprawy.

 

ale za to wyobrazaja sobie, ze przed sklepem czeka caly szpaler kurierow, gotowych, preznych, juz w blokach startowych i jak tylko wirtualna kasa zadzwoni, to taki kurier, z jedna paczka kretlikow w zebach dyma z gdanska do krakowa az mu sie zelowki pala ... a to wszystko for free


  • staszek lubi to

#203 OFFLINE   staszek

staszek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaŚląsk
  • Imię:Stanisław
  • Nazwisko:wiadomo jakie

Napisano 26 styczeń 2015 - 16:12

ale za to wyobrazaja sobie, ze przed sklepem czeka caly szpaler kurierow, gotowych, preznych, juz w blokach startowych i jak tylko wirtualna kasa zadzwoni, to taki kurier, z jedna paczka kretlikow w zebach dyma z gdanska do krakowa az mu sie zelowki pala ... a to wszystko for free

No, i ma świadomość ze klientowi akurat ten model krętlika nie pasuje . Bo Panie, myślałem ze mniejszę będą ..........



#204 OFFLINE   dekosz

dekosz

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 26 styczeń 2015 - 16:15

Wszystko dąży do tego, aby jak najmniej ludzi zatrudniał właściciel, biznesmen. Poprzez cięcie kosztów zwalniania się specjalistów, sprzedawców, sklep taki może nam zaoferować właśnie tą darmową wysyłkę w zamian za to. Coś za coś. Właściciel nigdy nie będzie stratny.  Automatyzacja życia jest nieunikniona niestety, komputery i roboty będą zastępować ludzi. Tak jak wspominałem o drukarkach 3D, pierwszą rzeczą którą chcą w ten sposób drukować na większą skalę to jedzenie. Czy to będzie z korzyścią dla nas ? Pozwoli to na ograniczenie ludzi głodujących ? Moim zdaniem nie, dzięki temu ktoś z grubym portfelem będzie miał monopol na pieczywo, słodycze, wodę i będzie mógł zakręcić kurek w każdym momencie ....


Użytkownik dekosz edytował ten post 26 styczeń 2015 - 16:17

  • staszek lubi to

#205 OFFLINE   bjpol

bjpol

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 500 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 26 styczeń 2015 - 22:38

..... fajnie, że właściciele sklepów opisali nam swoje wrażenia, ale problem w tym, że to tylko odczucia, a nie rzeczywistość. Jestem w stanie zrozumieć, że ktoś prowadzący mały sklep w niewielkim mieście, mający stałych klientów faktycznie będzie negocjował ceny towaru i reagował na to, że potencjalny klient znalazł gdzieś tańszą ofertę, ale niestety w takim Wrocławiu to raczej niemożliwe. Sprzedawca wychodzi z założenia, że prędzej czy później "chodliwy" sprzęt i tak się sprzeda, więc nie ma co bawić się w indywidualne podejście do klienta. Ten kto był w sklepach w rodzaju "Krokodyla" czy "Fishingu" wie jaki tam jest ruch i jakie obroty, a co za tym idzie o "indywidualnym podejściu" raczej nie ma mowy. Ostatnio znajoma chciała kupić jakiś prezent dla swojego chłopaka, poprosiła, abym jej doradził co kupić do kwoty 600 zł. (miała być budżetowa wędka i kręciołek) i razem udaliśmy się do sklepu. Zaraz po wejściu poinformowaliśmy sprzedawcę jaka kwotą (nieprzekraczalną) dysponujemy i poprosiliśmy o pomoc, niestety okazało się, że wybrany przez nas sprzęt wg. cen sklepowych kosztował równe 630 zł. ..... a sprzedawca widząc nasze rozterki nie tylko nie zaproponował żadnej zniżki, ale zaczął nas przekonywać, że przecież to niewielka kwota i nie powinniśmy robić problemu .... dodaję, że w rezultacie ten sam sprzęt kupiliśmy w necie za 540 zł. ..... życie :)

 

J.



#206 OFFLINE   psulek

psulek

    Zaawansowany

  • Giełda komercyjna
  • PipPipPip
  • 4806 postów
  • LokalizacjaWilcza Dziura :) /Piaseczno/Wa-wa

Napisano 26 styczeń 2015 - 23:41

 Moim zdaniem nie, dzięki temu ktoś z grubym portfelem będzie miał monopol na pieczywo, słodycze, wodę i będzie mógł zakręcić kurek w każdym momencie ....

 

Co zostało dobitnie pokazane na przykładzie GMO, gdzie jedna korporacja ma patent na nasionka, a w wyniku GMO zniknęły w USA niektóre stare odmiany, bo nikt długo nie uprawiał i tak jakoś wyszły..... A jak wyszły, to cena ziarna GMO skoczyła. 

 

Tak dla ciekawości:

 

http://www.naszdzien...uwerennosc.html


Użytkownik psulek edytował ten post 26 styczeń 2015 - 23:42

  • doktorek lubi to

#207 OFFLINE   Dienekes

Dienekes

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2272 postów
  • LokalizacjaSyreni Gród/ Jadwisin
  • Imię:Radosław

Napisano 27 styczeń 2015 - 06:55

Stary komuch (serio? ;) ) poruszył istotną kwestię - wraz z transferem handlu do sieci następuje redukcja kosztów, ale i miejsc pracy. Obsługa klienta staje się zbędna, istotnie, ale... w dobie internetu i masy informacji o każdym sprzęcie, kto z Was potrzebował pomocy takiego wykwalifikowanego, w ujęciu optymistycznym, sprzedawcy? Zastanówcie się? Bo ja nie pamiętam, czy w ciągu ostatnich 10ciu lat pytałem o cokolwiek obsługę sklepu, jakiegokolwiek. Wiem co idę kupić i tak też czynię. A wszystko za sprawą sieci właśnie. To w niej są fachowcy, praktycy, najbardziej miarodajne źródło informacji - ponownie, z różowymi okularami na nosie ;) Innymi słowy, nie tylko sklepy internetowe przyczyniają się do takiego stanu rzeczy.
  • arturbukowski lubi to

#208 OFFLINE   mazur.t

mazur.t

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 212 postów
  • LokalizacjaOtwock
  • Imię:tomek

Napisano 28 styczeń 2015 - 13:18

 

Kochani Sklep BASS przy Al. Prymasa Tysiąclecia 76C w Warszawie zakończył działalność.

Ale sklep internetowy działa nadal (wysyłkowo), a nowy punkt odbioru osobistego otworzymy 31.01.2015 w Warszawie na Ursynowie. Adres podamy wkrótce...

 

i tyle w temacie.


Użytkownik mazur.t edytował ten post 28 styczeń 2015 - 13:21


#209 OFFLINE   bigben

bigben

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 105 postów
  • Imię:antek
  • Nazwisko:rozmaryn

Napisano 28 styczeń 2015 - 14:03

2 tyśki u nich zostawiłem w jednorazowym zakupie i nawet złamanego wobka nie dali.Nie chodzi mi o tego wobka ale o podejście do kupującego.Ech szkoda słów i przestroga na przyszłość nigdy więcej.Sorry taki may klimat



#210 OFFLINE   Jano

Jano

    mode raptor

  • Moderatorzy
  • 3206 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 17 wrzesień 2017 - 15:37

Krótko i na temat...

bass-sklep.pl = naciągacze i kłamcy

 

polecam! ...omijać szerokim łukiem!


  • popper lubi to

#211 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8447 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 18 wrzesień 2017 - 06:11

Krótko i na temat...
bass-sklep.pl = naciągacze i kłamcy
właściciel bez krzty honoru, mógłby chodzić w sukience gdyby nie to, że szkoda obrażać tak zacny ubiór małych dziewczynek
polecam! ...omijać szerokim łukiem!

Coś więcej?

#212 ONLINE   Sylwek1981

Sylwek1981

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 776 postów
  • LokalizacjaRawicz

Napisano 13 listopad 2019 - 19:20

Czy ten sklep dalej funkcjonuje i czy dalej są z nim takie problemy? Znalazłem interesujący mnie produkt u nich na stronie, ale zastanawiam się czy ryzykować zakup. Sprawa jest dosyć pilna.



#213 OFFLINE   Maciej W.

Maciej W.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1056 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 14 listopad 2019 - 14:26

Właśnie podjechałem do sklepu stacjonarnego. Zwinął się.

#214 ONLINE   Sylwek1981

Sylwek1981

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 776 postów
  • LokalizacjaRawicz

Napisano 14 listopad 2019 - 15:12

Właśnie podjechałem do sklepu stacjonarnego. Zwinął się.

Dzięki. Zastanawiało mnie właśnie dlaczego ostatnia aktualizacja na stronie była w 2017 roku.
  • Hesher lubi to

#215 OFFLINE   Maciej W.

Maciej W.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1056 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 14 listopad 2019 - 17:30

...i kołowrotki na stronie ze znikomą dostępnością.

#216 OFFLINE   Hesher

Hesher

    Ekspert

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPipPip
  • 6228 postów
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 14 listopad 2019 - 18:36

Dzięki. Zastanawiało mnie właśnie dlaczego ostatnia aktualizacja na stronie była w 2017 roku.


Bo jak się Jano odezwał to wszystkich znowu wystraszył hehe
  • Jano lubi to

#217 OFFLINE   mohave

mohave

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 183 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Dariusz
  • Nazwisko:Bajerski

Napisano 14 listopad 2019 - 19:59

Bo jak się Jano odezwał to wszystkich znowu wystraszył hehe

Oby tylko znowu nie musiał się przyznawać do błędu..., hehe


  • Jano lubi to