New Stella 2014
#421 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 10:06
- stella lubi to
#422 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 10:27
Według mnie oczywiście bo bym zapomniał dodać.
Zapomniałeś dodać , że ta '14 powinna być w kolorach tęczy
#423 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 12:57
podkreślam raz jeszcze że się nie znam kompletnie na niczym poza wypasaniem owiec i trolli, ale myslalem że padne z wrażenia jak zobacze super materiały w nowej stelli , życie jednak zburzylo moją wyobraźnię i nie zostałem pozytywnie zaskoczony, oczywiście forumowy kolega Marcin do którego ta górka pazdzierzu należała tak szybko jak go kupił tak szybko sprzedał i podejrzewam że przeglądając za rok temat "problemy ze stella 2014" będzie zadowolony z decyzji.
Teraz poproszę o konkretny lincz, już zaczynam krzyczeć aUUU@
Pozdrawiam.
Użytkownik Qowax001 edytował ten post 07 czerwiec 2014 - 13:15
- Night_Walker lubi to
#424 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 14:10
Teraz poproszę o konkretny lincz, już zaczynam krzyczeć aUUU@
Pozdrawiam.
Łukasz nie wywołuj wilka z lasu..... aaaaUUUUUUU.............
#425 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 15:57
A tak już pomijając ironię to nie tak dawno otwieralismy "sklepową" 2500 hgs i jakoś do mnie nie przemawia "drobne uzębienie", chyba jest to ryzykowne i może okazać się awaryjne podczas upadków i dużych przeciążen ale zakładając że nawet przekładnia będzie niezniszczalna i będzie się regenerować sama jak ogon jaszczurki to oba kółka od posuwu szpuli są żałosne , dla mnie za bardzo przekombinowane i "według mnie" to z masła po sezonie się zrobi margaryna i to taka tania....niestety nie było mi dane jej rozebrać na czynniki pierwsze i rozkminic wszystkich za i przeciw ale podejrzewam że szybko dane mi będzie poza tym reszta materiałów od góry do dołu wydaje się solidna, jak to w tej klasie siemano i nie wiem czy to za sprawą nowości ale uszczelki nareszcie są z gumy a nie z plasteliny ale nigdy nie miałem okazji obadać konkretnie tych elementów w innej fabrycznie nowej stelce czy tepeku za to w tych trochę używanych to nagminnie uszczelki były w fatalnym stanie.
podkreślam raz jeszcze że się nie znam kompletnie na niczym poza wypasaniem owiec i trolli, ale myslalem że padne z wrażenia jak zobacze super materiały w nowej stelli , życie jednak zburzylo moją wyobraźnię i nie zostałem pozytywnie zaskoczony, oczywiście forumowy kolega Marcin do którego ta górka pazdzierzu należała tak szybko jak go kupił tak szybko sprzedał i podejrzewam że przeglądając za rok temat "problemy ze stella 2014" będzie zadowolony z decyzji.
Teraz poproszę o konkretny lincz, już zaczynam krzyczeć aUUU@
Pozdrawiam.
Nie mialem okazji widziec trzewi 14tki, wiec sprobuje dopytac :
na czym polega zalosnosc kolek posuwu ?
dlaczego uwazasz ze mikro zeby na przekladni sa bardziej podatne "na upadki" niz zeby w normalnej przekladni np 07 czy 10 (zostajac w Stellach) ?
#426 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 16:06
a co do kółek posuwu to nie rozumiem tego typu koncepcji jak tam zastosowano, wiadome jest że da się taki typ uzębienia precyzyjniej spasowac dzięki czemu uzyskuje się taks kulture pracy ale tak drobne elementy z tak delikatnych materiałów jak stopy amelinium bardzo szybko mogą ulegać odksztalceniu pod obciazeniem lub poprostu się niszczyć chociażby za sprawą opilka jednego z drugim , a zawsze się coś znajdzie.
to tylko i wyłącznie moje zdanie nie potwierdzone żadnym praktycznym testem, więc nie mam zamiaru się spierać.
Użytkownik Qowax001 edytował ten post 07 czerwiec 2014 - 16:14
#427 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 16:11
Chodzi mi o uszkodzenia przekładni powstale na skutek upadków , np na korbke, które rzadkością nie są a na mój prosty rozumek mniejszy ząb = słabszy ząb, ja nie twierdzę że są gorsze bo to czyste spekulacje i przypuszczenia nie mogę tego potwierdzić w żaden sposób.
A nie jest tak, ze upadek na korbke powoduje uszkodzenie przekladni lub zerwanie gwintu w kole przekladni (widywalem w TP 11) ?
Nie wiem czy maly zabek moze cos tu miec do dolozenia jeszcze od siebie.
A te kolka posuwu ?
#428 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 16:17
#429 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2014 - 16:19
Czyli zamiast 14tki bierzesz motorower ?
Witam,
Odezwę sie do niejakiego @Bujo co by z nim pojechać na 10 dni do Szkocji. Pstragi można łowić do połowy października. Kilkukrotnie wspominał o wielkich kabanach żyjących w tamtych rzekach. Obiecywał pokazać ryby, gwarancji sukcesu nie dawał bo ciężkie do zlowienia. Jak trafimy na dobra pogodę to przez ten czas przynajmniej jeden siadzie na wedke i przepadne. Zapraszam
Bujo
#430 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2014 - 22:39
że tak zapytam jako laik z jakich lat produkcji zakupić stelke w rozmiarze 4000 chodzi mi o najbardziej udaną konstrukcje.
pzdr.
#431 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2014 - 22:47
zapytaj kolegi @Bujo
- patu i kotwitz lubią to
#432 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2014 - 22:50
Millennium 4000 SS, najlepiej nowka i do gabloty, ta nie jest do d..y jak reszta
Bujo
- kotwitz lubi to
#433 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2014 - 22:57
Witam,
Millennium 4000 SS, najlepiej nowka i do gabloty, ta nie jest do d..y jak reszta
Bujo
podobno jak lsniacy lakier zejdzie to też jest do D... :/
#434 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2014 - 22:57
#435 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2014 - 23:02
Po przerobieniu paru różnych modeli, polecam JDM '10 4000S. Dokupujesz do niej zwykłą szpulę i masz młynek uniwersalny.
#436 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2014 - 20:22
podobno jak lsniacy lakier zejdzie to też jest do D... :/
Ona nie jest lakierowana,tylko chromowana
więc dajemy maszynkę do galwanizacji .
Uważam też,że model 98 jest bardzo udany.
Użytkownik CM Punk edytował ten post 19 czerwiec 2014 - 20:23
#437 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2014 - 11:31
4000 jest juz ogólnie dostępna
#440 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2014 - 14:06
Ok, czyli kupuje najdroższy kręciołek i od razu muszę rozkręcać, tracąc zapewne gwarancje bo jest sucho w środku. Toc to Panie do d..y jest i tyle w tym temacie !!!
Bujo
- Guzu, Jozi, @slider@ i 4 innych osób lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych