#1601 OFFLINE
Napisano 13 styczeń 2019 - 16:19
#1602 OFFLINE
Napisano 13 styczeń 2019 - 16:58
Trochę się naszukałem ale znalazłem wątek
http://jerkbait.pl/t...a/#entry1418187
Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
#1603 OFFLINE
Napisano 13 styczeń 2019 - 17:37
#1604 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2019 - 07:26
Witam.
Czy ktoś z Was będzie w najbliższym czasie zamawiał części w plat.co.jp ?
#1605 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2019 - 08:01
Pytałeś u mefistofishing?
#1606 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2019 - 19:04
Będę potrzebował 2 x kółko posuwu do '11 TP 2500 S i wszystkie tulejki od posuwu do '13 Complex CI4+ 2500 HGS
Pytam bo może udałoby się trochę zaoszczędzić na przesyłce...ale chyba sam jednak będę zamawiał.
Bo z modeli EUDM chyba nic nie dopasuję... :/
#1607 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2019 - 19:37
#1608 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2019 - 18:23
#1609 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2019 - 22:24
#1610 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 21:43
Któregoś dnia otworzyłem panel boczny żeby ustawić bloczki, wypadł z niego kawałek cieniutkiej plastikowej podkładki, reszta sterczała dalej w panelu. Widać było gołym okiem. Oddałem go na gwarancję...
Tu zaczyna dziać się magia.
Serwis shimano stwierdził, że nie brakuje żadnych elementów i wszystko jest w 100% sprawne ( poszarpaną podkładkę widać gołym okiem 🤔🤔🤔)
Mało tego, stwierdzili że sprzęt był rozkręcany i tracę gwarancję.
Wychodzi na to, że Pan serwisant stwierdził, że otwarcie panelu bocznego w celu regulacji bloczków, to jest właśnie rozkręcenie multika i podstawa do utraty gwarancji 🤔🤔🤔
Podsumowując
Dostałem z powrotem nienaprawiony sprzęt.
A jako bonus, straciłem gwarancję.
Wychodzi na to, że lepiej kupić na ali, bo polska gwarancja Shimano nadaje się do rozpalenia ogniska, albo i nie.
#1611 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 21:52
Podobnie fatalne doświadczenia z serwisem Shimano miałem z reklamacją wędziska, w końcu dałem sobie z nimi spokój i wędkę od ręki naprawił mi Pan Kawalec. Na pocieszenie powiem, że tak samo (czyli na "odpie..ol") działa serwis Shimano w branży rowerowej.
- adasio lubi to
#1612 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 21:54
Pozdrawiam,
Michał
Szybki tap
- adasio i Viking lubią to
#1613 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 22:00
- adasio i Rowino lubią to
#1614 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 22:03
Nie każda firma tak traktuje klientów ...
np. firma Hurch z Krakowa mogłaby Shimano udzielać korepetycji jak traktować klienta
#1615 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 22:10
#1616 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 08:27
Halo halo, czy serwisant shimano jest na forum?
Wypadałoby coś w temacie serwisu napisać kilka słów wyjaśnienia.
Jak Kuba Standera napisał jak został potraktowany przez FM to Pan Czesio od razu stracił klienta w mojej osobie.
Jeżeli tak shimano traktuje klientów, to może sprawę należy dobrze nagłośnić i serwisanta wręcz zmusić na komentarz w sprawie.
#1617 Guest_EdekZfabrykiKredek_*
Napisano 20 styczeń 2019 - 09:06
Tak jest na forum kierownik serwisu, z tego co widzę w systemie i na nagraniach to ostatniego czasie nie było na serwisie takiego multiplikatora o którym mowa , był jeden CU201K, nie ważne.
Zgłoszenie dotyczyło cyt. " Uszkodzona jakaś podkładka " i z tego co widzę na nagraniu osoba która obsługiwała tą reklamacje szukała uszkodzonej podkładki i rozkręciła cały multiplikator sprawdzając wszystko wewnątrz od strony mechanizmów, przyznaje panel boczny z prawej strony został jedynie ściągnięty.
Panie @adasio proszę odezwać się do mnie w celu wyjaśnienia Pańskiej reklamacji.
Pozdrawiam.
Użytkownik SIEMANO edytował ten post 20 styczeń 2019 - 09:15
- Piotrek Milupa i J-O-K-E-R lubią to
#1618 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 09:25
#1619 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 09:28
#1620 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 09:33
- fox mulder lubi to
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, kołowrotek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych