Miesiąc temu kupiłem kijek Team Dragon 2,75 3-14g med fast z myślą o jaziach i kleniach. Najpierw przyszedł z neta fast 2-14g więc odesłałem...okazało się że kumple w sklepie ma ostatnią sztukę, więc wziąłem. Na 3 wyprawie przy dokręcaniu kołowrotka strzeliło coś pod uchwytem i odpadł mi cały rear grip. Okazało się że pękł blank pod uchwytem... Jako że kijek jest nowy wysłałem go do serwisu...po 3 tygodniach otrzymałem kijek z ,,nowym"elementem czyli całym dolnikiem. Ale owy wymieniony i ,,nowy element" okazał się owszem nieużywanym dolnikiem ale od TD 3-14 med fast 2,75 tyle że ze starej serii, tej z pierścieniami wyważającymi...i teraz tak mam szczytókę od nowej serii tą ze złotobrązowymi omotkami a w dolniku są czarne omotki...przelotka prowadząca jest w innym miejscu, dolnik jest dłuższy i szpetny przez te pierścienie i nie mam pierścieni rezonansowych...potrzebuję porady co z tym fantem zrobić bo na taki kijek łowić napewno nie mam zamiaru, tym bardziej że dostałem nie to za co zapłaciłem...
Serwis Dragon problem z wymianą elementu
#1 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 20:28
#2 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 20:30
Proste,niezgodność towaru z umową.
- bertold12 lubi to
#3 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 20:34
Kolego a masz może jakiś wzór umowy czy jakiegoś odwołania czy coś i jak to przeprowadzić, sprzedawca to mój kumpel także też go nie chcę wkurzyć, no ale bez przesady....
#4 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 20:42
...dragon raczej nie robił problemów z gwarancją..telefon, mail i odsyłać...
#5 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 21:06
wywalili wszystko do sprzedaży i nic nie zostawili na podmiankę. W innych firmach czegoś takiego nie ma, kazdy kijek jest odkłądany w kilku egzemplarzach. Np mikado...tutaj jakieś kombinacje, ja nie wiem czy oni sa niewidomi czy co? Kijek super, ale chyba nie będzie mi dane na niego połowić niestety...
#6 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 21:12
Potwierdzam. Nigdy nie by7lo problemu z gwarancją w Dragonie mimo, że wszystkie usterki wynikały z moich błędów....dragon raczej nie robił problemów z gwarancją..telefon, mail i odsyłać...
#7 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 21:36
No tak, tylko że te kijki wyszły już ze sprzedaży i gdzies im się poniewierał od starej serii to dali...tyle że jest różnica i nie tylko w wyglądzie...tak to cała procedura ok, ale efekty końcowe tragiczne...
#8 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 22:07
..dają nowy kij!!!
#9 OFFLINE
Napisano 18 marzec 2014 - 22:25
W tym co kupiłem były omotki brązowo złote, cały element dolny równy ze szczytowym w długości, pierścienie rezonansowe. Uchwyt Fuji gun smoke, W tym co otrzymałem omotki sa czarne przelotka prowadzaca cofbieta do tylu, dolnik dłuzszy od czesci szczytowej o jakies 4 centy (tragedia) na dole pierścienie do wyważania i zakończenie z korkogumy nierówno wklejone...uchwyt fuji ale z korkowym insertem. Jak się złoży całość to tragedia, normalnie jakby dwie różne wędki złączył ze sobą...folia na korku jest co prawda, ale też nie na całym, ogólnie jestem mega w*******y, co oni sobie myśleli że nie zauważe tego czy co? TO nie jest kijek za 100zł do k***y nędzy! Też słyszałem pochlebne opinie na temat serwisu ale niestety ja ich potwierdzić nie mogę. Pewnie mysleli że nie skroje...tak samo jak CI co mi przysłałi Fasta do 12g/ Mają ludzi za idiotów czy co?! Jeśli ktoś kupuje kijek za prawie 500zł to chyba jasne jest że jakieś pojęcie ma i wie czego chce...
#10 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2014 - 06:42
#11 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2014 - 07:07
#12 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2014 - 07:22
#13 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2014 - 07:26
#14 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2014 - 07:34
Słuchaj wg mnie nie jest to specjalnie zrobione... wydaje mi się ze jedna osoba stwierdziła za to wada fabryczna a inna wysłała do ciebie dolnik i stad pewnie nieporozumienie... bo chyba nie myślisz ze za serwis odpowiada jedna osoba... zresztą przy takim przerobie jak ma dragon pomyłki się zdarzają ... A tak wogóle to nad czym tu biadolic. zadzwoń do nich przedstaw sprawę , jak nie będą chcieli wymienić wtedy biadol
Użytkownik Tomasz eS edytował ten post 19 marzec 2014 - 07:35
#15 OFFLINE
Napisano 19 marzec 2014 - 23:42
#16 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2014 - 00:01
Prawnie powinni dać Tobie patyk taki sam jak twój czasem stosuję się wymianę na nowszy model ku zadowoleniu klienta bądz nowy model , który jest kontynuacją starego (czyt. inna nazwa). Osobiście bym poprosił o zwrot gotówki i takie masz prawo .Jeśli ktokolwiek robi problemy pozostaje rzecznik praw konsumenta .Dziwi mnie zaistniała sytuacja gdyż korzystałem kilkukrotnie z gwarancji tej firmy i zawsze byłem bardzo zadowolony.Na twoim miejscu próbował bym porozmawiać jeszcze telefonicznie o zaistniałej sytuacji z jakimś pracownikiem tej firmy .Numery telefonów jakby nie było są podane na stronie.
#17 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2014 - 00:19
#18 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2014 - 00:26
To ich problem nie twój .Najlepiej do rzecznika podejdz to nic nie kosztuje i on Ci powie co z czym zjeść ,Na pewno należy Ci się zwrot kasy.
#19 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2014 - 00:28
#20 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2014 - 06:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych