Silnik Suzuki
#81 OFFLINE
Napisano 15 październik 2023 - 12:48
#82 OFFLINE
Napisano 15 październik 2023 - 13:04
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
#83 OFFLINE
Napisano 15 październik 2023 - 13:54
Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu Tapatalka
#84 OFFLINE
Napisano 15 październik 2023 - 14:00
Na razie największy jaki prostowałem to suza 65KM. Ale w poniedziałek wtorek wysłana będzie do prostowana do mnie spodzina 115KM.
Kolega strzelał ta suze 9.9KM RTG, twardość oraz spektrometr. Na jego wiedzę stwierdził że to zwykły pręt nierdzewny...
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
#85 OFFLINE
Napisano 15 październik 2023 - 15:44
Spawam więc swój na tokarce, równam powierzchnie i do spodziny. Chyba, że kupię podobnej grubości pręt i go wyfrezuję na końcach.
- fisherman1560 lubi to
#86 OFFLINE
Napisano 15 październik 2023 - 17:09
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
#87 OFFLINE
Napisano 18 październik 2023 - 07:30
#88 OFFLINE
Napisano 19 październik 2023 - 15:45
Co do części myślę że będziesz zadowolony. Nie ma się do czego przyczepić. Ostatnio montowałem piastę do F25 pełna kompletną kupiłem za śmieszną kasę. Obecnie czekam na wałek pionowy L do f20. Oraz wałek poziomy do F100. Człowiek chciał prostować ale to bez sensu jak nowy chinol kosztuje 300zł... Dzisiaj za to zmieniałem główkę silnika okazało się że wały mają inne wpusty, może nie wygląda ale bicie jest 0.03mm więc lux. Nie musi wyglądać ma działać.
.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
#89 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2024 - 18:02
#90 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2024 - 18:37
Natomiast teraz dopatrzyłem się, że ma on normę API GL4, a w instrukcji Suzuki chcą GL5. Stosować czy wymieniać?
GL-5 ma dużo więcej dodatków uszlachetniających od GL-4. GL-4 jest stosowana do nisko i średnio obciążanych przekładni, a GL-5 do wysoko obciążanych przekładni. Więc jak producent podaje żeby stosować GL-5 w jego przekładniach, to taki należy stosować.
#91 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2024 - 18:58
#92 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2024 - 00:14
Sprawdziłem zamówienie, zamawiałem Suzuki GL-5, a na fakturze w tej cenie wrzucili inny olej. I zrobił to autoryzowany serwis i salon Suzuki... Porażka...
No bo GL4 to ułamek ceny GL5 więc rozumiesz o co chodzi ? . Tu masz oryginał :
https://allegro.pl/o...gl5-13446090382
Użytkownik darek63 edytował ten post 26 styczeń 2024 - 00:15
#93 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2024 - 22:34
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#94 OFFLINE
Napisano 20 marzec 2024 - 23:47
#95 OFFLINE
Napisano 21 marzec 2024 - 06:53
Tajlandia tylko skręca raczej nic nie produkuje. Tam tylko turystyka, rolnictwo i górnictwo.
Yamahy Philipines...
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
#96 OFFLINE
Napisano 21 marzec 2024 - 19:44
Nie od dziś wiadomo, że tylko w chińskim samochodzie wszystkie części są oryginalne
Z silnikami zaburtowymi pewnie jest podobnie.
- Tresor lubi to
#97 OFFLINE
Napisano 08 maj 2024 - 21:16
Może ktoś coś doradzi.
Silnik to Suzuki df 9,9 na gaźniku z 2014 r.
Motorek serwisowany co roku i co roku na początku sezonu ta sama usterka.
Odpala, chodzi jak pszczółka po wejściu w ślizg kilka minut i zapala się kontrolka, odpuszczam gaz wrzucam bieg jałowy i po pewnym czasie lampka gaśnie. W tym roku wymiana czujnika temperatury plus termostat, nic to nie dało a wręcz przeciwnie jakby gorzej. Kontrolka pali się znacznie dłużej.
W serwisie rozkładają ręce, w beczce tego objawu nie notują.
Dodam że im dłużej w sezon tym usterka zanika, czasami się zapali ale to nie jest nagminne i irytujące jak teraz.
Silnik chodzi cicho, równo nie ma poza tym innych negatywnych objawów.
#98 OFFLINE
Napisano 08 maj 2024 - 21:57
#99 OFFLINE
Napisano 09 maj 2024 - 06:30
Jakiś specjalny preparat do tego potrzebny?
Na jakiej zasadzie, leje do beczki z wodą i odpalamy silnik, po jakimś czasie płuczemy czystą, dobrze rozumiem.
Motorek używany na Wiśle z słoną wodą nie miał kontaktu.
#100 OFFLINE
Napisano 09 maj 2024 - 08:16
Masz ten silnik od nowości ?. Jeśli nie, mógł się kiedyś rozlecieć wirnik i urwana łopatka utknęła i gdzieś blokuje. Jeśli nie pływał w słonej wodzie raczej zarośnięty nie jest. Jeśli pływał jak najbardziej. Jakiegoś piasku mogła się gruda też ubić, w co osobiście wątpię. Oczywiście termostat do sprawdzenia to priorytet.
I na koniec. Żeby to sprawdzić to nie płyny i chemia tylko zestaw narzędzi i rozkręcanie, sprawdzanie i czyszczenie. Obejrzyj parę filmów na ruskim kanale to zrozumiesz problem https://www.youtube.com/@OUTBOARD_USK
Użytkownik darek63 edytował ten post 09 maj 2024 - 08:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych